Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Geke schreef:
een half uurtje Internet... niet te geloven maar zo ging dat in 2000 nog bij ons

ja, toen ging dat zo, hier ook. We hadden toen nog maar één computer en uit school mochten de jongens, 4 stuks, met een kookwekker erbij, ieder een half uur. Was je tijd om kon je je level nog afmaken, maar dan stond er wel een broertje in je nek te hijgen. Als pa thuis kwam moesten ze eraf, want dan moest hij erop. Ze vonden het belachelijk: bij vriendjes mocht de eerste die thuis kwam de rest van de middag op de computer!! Jaja... Dat vond ik weer belachelijk. Eerlijk zullen we alles delen immers.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 8:29    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik moet nog even door hebben hoe dit allemaal werkt hoor.
Doelen stellen en daar punten voor krijgen dus.
Rollende ogen Rollende ogen straks even tijd vrij maken om jullie vorige sprintje door te lezen.

Wel heb ik al nagedacht waar ik meer tijd aan moet besteden.
minimaal 3X per week bewegen. 1 keer per week ga ik al naar fitness dus die andere twee zou ik kunnen fietsen of lopen.

Dus 2 punten voor fitness, en 3 voor iedere extra dag? En als ik meer dan twee extra dagen iets extra's doe daar dan 4 punten voor die extra extra dag of zo?
(volgen jullie het nog?)

Dan was/ben ik weer begonnen in het boek van Judith Becks.
Daar moet ik dus ook iedere dag in lezen. Dat schiet er nog wel eens bij in. Zeker als het lijnen lekker gaat zoals nu.
Daar moet ik tijd voor maken.

ja en dan moet ik meer tijd maken om te ontspannen en mijn hoofd leeg te houden zodat ik niet in de stress modus kom.
Ik werk twee dagen in de week en dan werk ik zo tussen de 24 en 28 uur dus heb wel de tijd nodig om weer te ontspannen na een werkdag. Niet door blijven rennen want dat is een valkuil.
Dat moet ik goed in de gaten blijven houden.

Nou verder moet ik het nog verzinnen.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 8:32    

Reageer met quote
Ik zou klein beginnen Liene, en dan later eventueel uitbouwen/doelen toevoegen. We zijn zó soepel in dit sprintje Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 8:34    
Man Weeggegevens   geelgras123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Augustus sprintje is goed bevallen. Dus doe dan ook maar in september. Maar dan wel andere doelen. Ik zit er aan te denken om als doel te stellen om 's avonds na het avond eten wat actiever te worden. Juist: 2 punten als ik 's avonds nog wat doe (fietsen, wandelen, huishoudelijk werk of iets anders (maar niet op de computer!!) 1 punt als ik tv ga kijken of een boek ga lezen en 0 punten als ik achter de pc blijf hangen.

Hoi Liene,
Quote:
Dan was/ben ik weer begonnen in het boek van Judith Becks.
Daar moet ik dus ook iedere dag in lezen. Dat schiet er nog wel eens bij in. Zeker als het lijnen lekker gaat zoals nu.
Daar moet ik tijd voor maken.

In het kader van ontspanning zou ik adviseren om zo weinig mogelijk te denken in "moeten". ja.. je moet naar de wc (anders wordt het zo'n rotzooi) en je moet ook belasting betalen.. Maar je mag al het andere doen.

Misschien dat je jezelf wat punten kunt geven als je het gunt om langer dan een half uur in dat boek te lezen. En korter dan doe je een halvering daarvan en als je er niet aan toe komt 0 punten of zoiets.. Maar dat is het mooie van dit sprintje dat je het zelf mag verzinnen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 7:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Augustus sprintje is goed bevallen. Dus doe dan ook maar in september. Maar dan wel andere doelen. Ik zit er aan te denken om als doel te stellen om 's avonds na het avond eten wat actiever te worden. Juist: 2 punten als ik 's avonds nog wat doe (fietsen, wandelen, huishoudelijk werk of iets anders (maar niet op de computer!!) 1 punt als ik tv ga kijken of een boek ga lezen en 0 punten als ik achter de pc blijf hangen.

Dat is inderdaad al een goede. Van die pc weg als het niet nodig is.
Ook ik blijf er veel te veel achter hangen. Rollende ogen
Nou ja ik zal het even bij dit soort doelen houden.
Rustig aan beginnen en proberen vol te houden.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 9:41    

Reageer met quote
Tja, niet te veel/lang achter de computer is er een die velen aangaat, vooral als je lid bent van weegclub Lachen haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Odette schreef:
Geke schreef:
een half uurtje Internet... niet te geloven maar zo ging dat in 2000 nog bij ons

ja, toen ging dat zo, hier ook. We hadden toen nog maar één computer en uit school mochten de jongens, 4 stuks, met een kookwekker erbij, ieder een half uur. Was je tijd om kon je je level nog afmaken, maar dan stond er wel een broertje in je nek te hijgen. Als pa thuis kwam moesten ze eraf, want dan moest hij erop. Ze vonden het belachelijk: bij vriendjes mocht de eerste die thuis kwam de rest van de middag op de computer!! Jaja... Dat vond ik weer belachelijk. Eerlijk zullen we alles delen immers.....

ja, dat waren nog eens tijden...
Lachen

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 10:20    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Geke schreef:
Odette schreef:
Geke schreef:

ja, dat waren nog eens tijden...
Lachen
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 10:25    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben een echter computer generatie Schaam Schaam moet wel zeggen dat mijn ouders het lang hebben tegen gehouden maar toch om gingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 14:04    

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Ik ben een echter computer generatie Schaam Schaam moet wel zeggen dat mijn ouders het lang hebben tegen gehouden maar toch om gingen.

Oh... ik zie dat je hetzelfde geboortejaar hebt als mijn oudste zoon, waar bovenstaand verhaal dus ook voor gold. Giller Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 14:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 4 van 13