Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb mijn uitdaging gevonden voor de maand september. Ik heb een samsung telefoon en daar zit een s-health app op en daar zitten ook uitdagingen in. Zo kan je je nu alvast op geven om binnen de maand september 200000 stappen te lopen lijkt mij leuk om eens te kijken hoe ver ik ga komen Erg blij
De strand uitdaging noemen ze het en iedereen die deze app heeft kan mee doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 19:24    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mijn aandachtspunten ook gevonden voor mijn vakantie. Water drinken en met aandacht eten. Daarna kijk ik wel hoe het gaat en of ik de doelen wil aanpassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 21:54    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik begin vandaag lekker met mijn september doelen. ☺️😜🤣

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Goed zo meisjes...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 17:19    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Het nadenken over hoe ik het zal aanpakken is al leuk! Ik heb nu een papier getekend met alle dagen van september erop, met lege vakjes erbij. Daarin mag ik mijn punten zetten.

Maar waar ga ik ze voor geven, wat is reëel en wat heeft ook echt nut?
Ik wil graag vaker in mijn gedachtenboek schrijven, dat vind ik wel een punt waard. Meer dan 3 km wandelen ook. En een dag zonder koek, snoep, chocolade ook. Het bijhouden van mijn menu's in mijn dagboekje hier vind ik ook een punt waard. En minimaal 12 km fietsen op een dag telt ook. Zo zou ik 5 punten op een dag kunnen scoren.
Ik wil proberen 100 punten te halen in september.

Ik ben zeer benieuwd!

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 17:26    

Reageer met quote
Je kunt altijd tussendoor je doelen bijstellen Geke. Top hoe je ermee bezig bent!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 17:32    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en veel sporten

Reageer met quote
heehee, sorry ik heb niet eerst de regels gelezen. ik denk niet dat dit sprintje iets voor mij is. wil je mij weer verwijderen?

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 18:51    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
rachel1991 schreef:
heehee, sorry ik heb niet eerst de regels gelezen. ik denk niet dat dit sprintje iets voor mij is. wil je mij weer verwijderen?
Oké, succes verder...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 19:07    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Odette schreef:
rachel1991 schreef:
Oké, succes verder...

Hahaha....ik denk dat dit sprintje voor iedereen kan zijn. Je stelt je eigen doelen. Het is jouw sprint. Met motiverende sprintleider en mede-sprinters er gratis bij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Zonn, dat denk ik ook. Maar niet iedereen wil doelen stellen en daar zo bewust mee bezig zijn, kennelijk.

Voor mij is het de eerste keer.

Het is inderdaad precies wat je er zelf van maakt, jij bepaalt je doelen.

Ik heb even de associatie met toen onze kinderen klein waren. We hadden een lijst op het prikbord, waar stickertjes op geplakt werden. Voor klusjes als afdrogen, kamer opruimen, plantjes watergeven. Na tien stickertjes konden ze wat leuks uitkiezen. Meestal een activiteit (naar een mooie speeltuin, of een half uurtje Internet... niet te geloven maar zo ging dat in 2000 nog bij ons) maar ook wel eens geld. Precies weet ik het niet meer.
Maar wel dat het werkte!

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 7:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10