Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik wil ook heel graag weer mee doen! De augustus-editie bevalt heel goed. Ik ga nog even nadenken of ik mijn doelen hetzelfde hou of dat ik nog wat ga veranderen. Wordt vervolgd... Lach

Augustus challenge:
normaal eetpatroon (3 maaltijden + 3 tussendoortjes), bewegen, huis opgeruimd en schoon houden en beperkte schermtijd - ieder maximaal 2 punten
Doel 150 punten, tussenstand 9 augustus 44 punten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 20:21    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik stap ook in. Deze sprintjes werken voor mij ook zo goed. En ook bij mij is sommig gedrag er ingeslepen. Het is echt langgeleden dat ik een zak snoep heb leeggesnaaid. Mijn doelen heb ik pas aangepast, zie onderaan. Maar misschien komt er nog een aanpassing als de maand nadert.

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 22:22    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een leuk sprintje lijkt mij. Ik begin september met vakantie tot de 25ste. Over de doelen ga ik nadenken. Mijn tuin zal er wel een worden en buikoefeningen kan ook geen kwaad in de vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 13:26    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Welkom (weer) ladies. Sommigen van jullie hebben nog vakantie. Fijn hoor. Naseizoen kan nog heel mooi zijn. (ben zelf in september jarig en heb meestal goed weer)

Je kunt altijd tussentijds je doelen aanpassen. Kijk wat je denkt aan te kunnen, beetje uitdaging, maar niet té strak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 17:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Min 10 schreef:
Ik ben er ook weer bij! Augustus vergeten we maar snel. 😉

😂 Goed idee 🤗Min10

Ik ga eens andere doelen verzinnen denk nog even na 🤔

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 22:01    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil ook proberen mee te doen. Positief denken en jezelf belonen voor de goede beslissingen die je hebt gemaakt, dat spreekt mij wel aan.
Ik schrijf proberen want ik krijg een zware Septembermaand voor de boeg. Misschien is DIT het sprintje wel die er voor gaat zorgen dat ik hier goed doorheen kom.

Eerste weekend Kermis in het dorp wat betekend dat het heel ongeregeld eten en leven wordt. In dit weekend zit ook nog een bruiloft verwerkt.

Tweede weekend word ik 50 en geven wij een tuinfeest. De week er voor hebben mijn man en ik nog een weekje vrij.

Derde weekend hebben we weer een bruiloft ook deze vrienden zijn 25 jaar getrouwd.

Al me al een hele uitdaging. Maar als ik mij richt op positief gedrag dan moet het mij lukken om door deze maand te komen.
Goede keuzes maken en blijven sporten en bewegen.
Niet in de slachtofferrol klimmen (het lukt mij toch niet) en het lijnen opgeven.
Nee ik kan het!!!!

Ik zal het oude sprintje van jullie eens opzoeken om te kijken hoe het precies werkt en bedenken wat voor doelen ik op ga schrijven.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 8:32    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hai Liene leuk dat je meedoet en ik denk juist een goede maand om mee te doen! Je gaat toch bewuster nu met deze gelegenheden om en ook al loopt het niet 100% zoals je anders zou doen, het is altijd beter dan het zonder plan te ondergaan.
Ga ervoor en maak voor iedere gelegenheid/evenement weer vooraf bewust je keuzes. toi toi toi

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 12:08    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Welkom Liene. Wees positief!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 aug 2017 16:02    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik denk dat dit juist de goede maand is om mee te doen.
Positief denken kan nog wel eens een redmiddel zijn om mijn gewicht in ieder geval stabiel te houden.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 9:20    

Reageer met quote
Heb geduld en wees lief voor jezelf aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13