Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hallo ,

zijn er misschien meer mensen hier met schildklierproblemen.

ik weet sinds ruim een half jaar dat mijn schildklier te langzaam werkt, sinds vorige week ben ik eindelijk goed ingesteld.

dus nu ga ik weer proberen om mijn gewicht onder controle te krijgen.

wie heeft er ervaringen en tips

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Yvonne2548
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote

Hallo Carla,

Ik hbe ook problemen met mijn schildklier.. Ik was heel veel afgevallen in een jaar tijd.. daarna kreeg ik problemen met mijn schildklier en zijn alle kilo's er weer aan gekomen.
Ik gebruik nu 3x per dag thyrax (echt een half uur voor de maaltijd innemen) en daarnaast ben ik begonnen met het cohen dieeet.. Zelfs mijn huisarts staat ervan te kijken dat je zo snel aan het afvallen ben. Het voelt goed heb geen honger gevoel.. En het opgeblazen gevoel is weg..
Succes met afvallen.. ik dacht dat het niet kon... maar het gaat wel degelijk... en wat ook fijn is dat de waarde van schilklierhormoon ook goed is...
Succes..

Carla schreef:
hallo ,

zijn er misschien meer mensen hier met schildklierproblemen.

ik weet sinds ruim een half jaar dat mijn schildklier te langzaam werkt, sinds vorige week ben ik eindelijk goed ingesteld.

dus nu ga ik weer proberen om mijn gewicht onder controle te krijgen.

wie heeft er ervaringen en tips

groetjes carla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Hoi
Kijk eens even bij Vera, zij heeft ook schildklierproblemen groeten Greet Erg blij Hieronder de link
http://www.weegclub.nl/forum/dr-cohen-s-eerste-dieet-f186.html

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Bloesemgaerd
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ik heb ook een zeer langzame schildklier. Hierdoor ben ik dus ook vele kg aangekomen Verward.
Alle vormen van (zeer) gezond/mager eten had bij mij geen enkel resultaat. De wanhoop bijna nabij.
Ik las van het low-carb dieet. Dit is zo anders dan de overige dieeten dat ik het wel wilde proberen.
De eerste 2 weken meteen 6 kg afgevallen!!!
Ben helemaal blij!!!
Ik weet nog niet of mijn medicijnen aangepast moeten worden, ik zal binnenkort weer eens laten prikken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009 19:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Inderdaad heel belangrijk om steeds weer te laten controleren.
Vera heeft ook heel veel baat bij Cohen omdat zij ook schildklierproblemen heeft.
groetjes Greet

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009 20:01    

Reageer met quote
dank jullie wel voor de reacties.

ik had dus al wel ergens gelezen dat je op je koolhydraten moest letten en dat doe ik dan ook wel ( probeer het ) en veel eiwitten moest eten ( probeer ik ook).

zal me overal eens in verdiepen, want ja ik wil die kiloos wel weer kwijt natuurlijk.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2009 8:24    
Vrouw Weeggegevens   jennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal ,ik heb ook last van de schildklier . Het heeft jaren geduurd ,voor dat ik goed was ingesteld ,ik kreeg thirax100 mg en sinds februarie heb ik er een blauwe tabletje 25mg bij gekregen ,en de waarden zijn nu goed! Ben nu ook vanaf februari 5 kg afgevallen ,het gaat langzaam maar aangezien mijn leeftijd 60 jaar ,is de internist heel erg trots op mij ,dat het afvallen mij wel lukt.
Wat er niet snelaf gaat ,komt er ook niet zo snel weer aan !
Ik wil maar zeggen, afvallen met een trage schild klier is wel mogelijk , als je maar goed bent in gesteld!Blijf doorgaan . ik ben ook wel benieuwd naar de cohen dieet ,zal eens even googlen ,ik wens jullie veel succes ,en hou het lijntje naar beneden ,Groetjes Jennie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2009 8:04    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ik ben echt blij dat ik nu aardige waardes heb, ze zijn nog niet helemaal perfect dus ik moest nu op 100 blijven met de thyrax maar waarschijnlijk zou ik er ook nog een blauw pilletje bij krijgen straks maar hij wilde eerst nog even afwachten.

het duurt lang voor je er helemaal achter bent wat de juiste dosering is waar ja je lekker bij voelt.
ik heb gelukkig een internist die niet alleen naar de waardes kijkt maar ook naar hoe ik me voel erbij, ik heb daar geluk mee als ik soms verhalen lees internet.

ik probeer eerst met de Weight Watchers af te vallen en als me dat niet lukt ga ik het cohen proberen.

ik doe Weight Watchers omdat dat makkelijker is met een gezin met 2 puberdochters die zich al snel te dik vinden.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2009 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Yvonne2548

Reageer met quote
zij was heel erg trots dat Cohen helpt bij schildklier afwijzingen..

Dus moest hiermee doorgaan..

Zelfs de waardes waren allemaal goed..

Dus zet door...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2009 20:09    

Reageer met quote
ik ben nu na een week of 8 stil zittend op de bank weer wat meer aan het bewegen en ineens weer heel erg moe.

internist twijfelde ook of ik misschien meer thyrax moest maar omdat ik net geopereerd was en niks deed liet hij het maar zo maar nu voel ik dat ik weer achteruit ga.
baal hier zo van, ga dus maar even bellen want dit voelt niet goed en ik was zo blij dat ik me eindelijk wat beter in mijn vel voelde.

ik val heel, heel langzaam wat af , moet er echt heel veel voor doen en soms is dat dan wel erg moeilijk, normaal zou ik al kiloos zijn afgevallen in die weken en nu zijn er wel 2 af maar echt zo langzaam dat ik er gek van wordt.

ik ga me in het nieuwe jaar op cohen storten heb ik besloten, hou me tot nu toe nog aan de Weight Watchers en ga wel achter de fjordjes aan.
alvast een begin maken zeg maar.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2009 8:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 1 van 18