Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jettt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Klopt, ik heb zelfs eens van m'n eigen huisarts te horen gekregen "ieder pondje gaat door het mondje, gewoon niet zoveel eten" Gestoord.
Ik heb liever een gebroken been dan die schildklier, niemand die het snapt/ziet.

Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat je zere spieren en botten kunt krijgen door een schildklierziekte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
ja dat klopt en een gebroken been is ook snel over. De medicijnen voor je schildklier zal je de rest van je leven moeten slikken.
Ik ben er een tijd mee gestopt maar ben nu nog verder van huis dan de vorige keer.

De zere spieren komt ook voor in he rijtje symptomen. En zelfs fybromilogie (weke delen reuma) mijn huisarts heeft een drukpunten test gedaan maar daar kwam bij mij gelukkig niks uit.
Dat is ook een aandoening waar je altijd last van blijft hebben en waar geen medicijnen voor zijn. En helemaal een aandoening die niet begrepen word. Een excollega van mij heeft dat en heeft daar zoveel problemen mee gehad in het verleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Lienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Miriam B schreef:

Komt de pijn in je heupen en benen van je schildklier???
Ik heb van de week in de tuin gewerkt en ik kan nu al drie dagen niet normaal van de bank of uit een stoel komen van de spierpijn.

Yep! Dat kom door de schildklier.
Ook kan je sneller last krijgen van je spieren en gewrichten.
Ik heb de hele tijd last van mijn heupen, dag in dag uit.

Ook had ik een heel vermoeid gevoel in armen en benen.
Leek wel of ik de hele dag had gewinkeld of een hele dag een muur had staan te verven.
Dat merkte ik dus met het sporten, ik kon steeds minder op de loopband, kwam en doodmoe en met spierkrampen/pijn vanaf.
Dus 45 minuten op de loopband werd steeds minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:02    

Reageer met quote
De zere armen en zere benen en het gevoel dat je nog moeier je bed uit kwam in combinatie met de hartkloppingen ben ik maar naar de huisarts gegaan.
Toen hij vertelde dat het mijn schildklier weer was waarschijnlijk door de stress die ik had gehad viel er weer het een en ander op zijn plek.
En kon ik de hele lijst met symptomen ook afvinken dat ik ze had.
Denk dat ik weer naar de drie thyrax moet op een dag want daar ben ik ook mee geeindigd.

De stress heb ik nog steeds maar nu omdat ik werkeloos ben vanaf september. Voordeel is dat ik wel mijn lichaam even rust kan geven...nadeel is de depresieve gedachtes worden nu alleen maar erger.

Helpt gewoon wandelen buiten niet voor je dan Lienepien???
Scheelt weer kosten op de sportschool!!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ESterretje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
O wat vind ik het herkenbaar wat jullie allemaal schrijven! Bij mij heeft het ruim 10 geduurd voor de diagnose gesteld werd. (Hashimoto) En nu ben ik al weer meer dan 9 jaar aan de thyraxtabletten. Er zijn zoveel klachten die aan de schilklier gelinkt kunnen worden, maar die ook op zichzelf diagnoses kunnen zijn (denk aan carpaal tunnel syndroom of isias). En ook die vermoeidheid, bleh!
Bij mij bleek begin dit jaar dat ik ook nog last heb van versleten nekwervels, niet zo leuk om te horen wanneer je nog maar ( Erg blij ) 43 bent... Nu ben ik sinds enkele maanden bezig met BSR (body stress release) en ik heb
veel meer energie Erg blij
minder spierpijn Lachen
minder heesheid Erg blij
minder depressief Lachen
minder andere klachten! Erg blij
(en ook heel fijn: minder pijn en last van mn nek/hoofd/schouders, daarvoor ging ik tenslotte)
Volgens de BSR-er kan dit ook het gevolg zijn van de releases. Vorige week weer bloed laten prikken voor de schildklier, (schuldklier) en dinsdag naar de huisarts voor de uitslag. Ben benieuwd!
Zoals het nu gaat, kan ik er prima mee leven, en ook nog 18 uur in de week werken! En dat had ik tot 9 jaar geleden niet meer gedacht. Dus hou er de moed in.

groeten ESther

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:12    

Reageer met quote
Je klinkt zo positief terwijl je toch een aardige waslijst hebt om niet positief over te zijn.

Mijn natuurarts rade me ook al aan me ziek te melden tot ze wisten hoeveel thyrax ik nodig had. Maar ja dan weet ik dat in rust maar niet als ik aan het werk ben. Dus heb het toen niet gedaan al zit ik nu als nog thuis.

Denk dat de vermoeidheid en de pijntjes voor de meeste het ergst zijn. Het gevoel jezelf voor te moeten slepen van dag naar dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:16    
Vrouw Weeggegevens   ESterretje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Als ik het goed lees Miriam, weet je nog niet zo lang dat je schildklierproblemen hebt. In het begin was ik ook niet zo positief hoor. Mijn levensmotto is wel een beetje dat wanneer ik ergens niets aan kan doen door te klagen, ik dan maar niet ga klagen. Als het toch niet helpt is het verspilde energie. Erg blij
Veel rusten, goed drinken en vooral - en dat is ook wel het moeilijkste wat er is - goed luisteren naar je eigen lichaam. Meestal werk ik dag op-dag af, en geen 2 dagen achter elkaar. (soms gebeurt dat wel, maar mijn werkzaamheden wisselen ook erg, dus de ene dag fysiek, de andere dag computerwerk, en de volgende dag meer praatwerk, en eigenlijk is praatwerk vooral luisterwerk)
Daarnaast ben ik ook goed bevriend met meneer Ibu Profen! En als het niet wil, dan wil het niet, en geef ik daaraan toe. En wat een ander daarvan vind, is wat de ander daarvan vindt, en trek ik me niets van aan (probeer ik tenminste). En vindt de buurvrouw dat mn tuin geschoffeld moet worden, dan wijs ik haar waar mijn tuingereedschap staat! (een keer gedaan, en nu vindt ze niets meer van mijn tuin, haha)

Deze dag komt nooit meer terug, dus maak er het beste van!
Sterkte!

Groet ESther

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:32    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik weet het deze keer nog niet zo lang Nee.
Per toeval is het bij mij jaren geleden ontdekt door dat ik bloed ging late prikken omdat ik zo moe was en hoofdpijn had.
Eerst werd er wel even gezegd dat ik maar moest afvallen want dat zou zeker weten werken.
Doordat ik ging sporten en anders leven ging het heel goed.
Ben toen zelf gaan dokteren (nooit aan te raden) en na samenwerking met natuurarts besloten nog eens bloed te laten prikken. slikte al een paar maanden geen thyrax meer en toch was bloedwaarde goed.

Nu na een erg stressvol jaar qua werk ben ik sinds twee weken weer aan de thyrax en zijn ze aan het kijken hoeveel ik nodig heb.

Het naar mijn eigen lichaam luisteren is een gave die ik nog niet heb. Soms denk ik het voor elkaar te hebben maar laat me er dan zo door mee slepen dat ik echt niks meer doe en dat wil ik ook weer niet.
Moet even leren om te gaan met een tip van mijn lichaam of alarmbellen van mijn lichaam.

Nu ik ontslagen ben op mijn werk en er niet zoveel werk is denk ik erover het rustiger aan te doen met werk. Maar wil zo graag het werk dat ik deed blijven doen. Want eigenlijk kan ik niks anders.

Ik moet mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven denk ik.
Uit de slachtoffer rol.
Ik vind het in iedergeval heel knap hoe jullie je leven er zo goed op hebben ingesteld!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Lienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Miriam B schreef:

Helpt gewoon wandelen buiten niet voor je dan Lienepien???
Scheelt weer kosten op de sportschool!!! Lachen
Jawel.
Dat heb ik gedaan met de buuvjes en we gaan dat na de vakantie ook weer oppakken.
Op de sportschool vind ik de loopband of de fiets gewoon heerlijk.
Dan kan je lekker het tempo zelf bepalen en ook nog bergje op desnoods.
En op de loopband is minder belastend voor de grwrichten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 13:41    

Reageer met quote
Voor mij was de weg er naar toe alleen zwaar. Als ik er eenmaal was vond ik het heerlijk en nam ik me voor de volgende dag weer te gaan. Maar dan was de zelfde hoge drempel er weer.
Heb nu een crosstrainer thuis en die gebruik ik af en toe heel veel maar vaker word hij gebruikt als kapstok.
Moet me er weer even toe zetten.

Buiten wandelen is lekker maar dan heb je inderdaad de weerstand niet. En als je in gewone kleren opeens in snel tempo loopt vragen de mensen zich af waarom je opeens zo'n haast hebt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 15:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 6 van 18