Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Ze zeggen dat het zeker een jaar kan duren eer je echt goed bent ingesteld.
We zullen zien.
Voel me al wel een stuk beter, hoewel ik ook zeker mijn slechte dagen ertussen heb zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Ik kan me ook bij jullie aansluiten.
Ik slikte altijd 3 thyrax. tot ik begon met suikervrij eten. Op gegeven moment kon ik helemaal zonder de thyrax. Waardes waren en bleven goed.
Nu door stress op het werk kwam ik steeds meer aan en kwamen er steeds meer klachten bij. Obstipatie,moe zijn,zere spieren en depresieve gedachtes waren wel de belangrijkste maar kon heel de lijst met symptomen wel aanvinken dat ik het ook had.
Bloed laten prikken en van de week werd duidelijk wat mijn waardes weer waren verhoogd. Dus begin nu weer met 1x thyrax voor twee weken...dan weer bloed laten prikken.
Ik denk dat ik 6 kilo ben aangekomen zonder anders te eten dan daarvoor.....toen was ik in no time 11 kilo kwijt. Dus dan snap je hoe vervelend het is als je nog steeds goed eet maar er wel elke keer gewicht bij komt.

Hoe is het nu bij jullie??? Voel je je beter?? Val je weer af??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 11:04    
Vrouw Weeggegevens   paulient
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: koolhydraat- en soyaeiwit+

Reageer met quote
ik heb een iets te snel werkende schildklier en dat is ook vaak niet zo leuk; krijg je darmklachten en psychische klachten van. Toen ik rookte was ik best mager (54kg) nu bijna 10kilo meer dus ook met een snelle schildklier kun je aankomen. Ze kunnen er bij mij niks aan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2012 16:02    

Reageer met quote
Veel mensen denken inderdaad dat het fijner is een snelwerkende schildklier te hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook aan dacht dat ik liever de snel werkende schildklier had maar begrijp nu ook wel dat het net zo vervelend is.
Zijn daar geen medicijnen voor???

Da ben ik nog "blijer" dat ik de langzaamwerkende versie heb. Die is tenminste te bedwingen met thyrax.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2012 17:54    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jettt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Heb zelf ook een te langzaam werkende schildklier, wat een strijd!
Ik zie hier veel mensen die Thyrax slikken, ik doe het zelf met Euthyrox. Hierdoor waren m'n bloedwaarden wel goed, maar ik bleef zó moe.
Mn internist heeft toen Cytomel voorgeschreven, een medicijn die bij meerdere mensen werd gebruikt die dus restverschijnselen hielden en bij sommigen had het effect!

Hoe gaat het afvallen bij jullie? Mijn internist heeft me eens verteld dat het bij schildklierpatienten een keer zo langzaam gaat om gewicht te verliezen.. Gestoord Stom hé dat zo'n klein ding, zo'n impact kan hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 12:20    

Reageer met quote
Ik heb nu twee weken thyrax gehad en gewicht gaat weer iets naar beneden...wel langzaam maar wel iets.
Ik ben nog in de probeer fase van welke thyrax nu het beste bij me werkt.
Verder symptomen zijn nog steeds aanwezig maar ik heb geduld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 12:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het vrij langzaam, het afvallen.
Maar door het low carb eten voel ik me niet meer zo opgeblazen.
Vorige week een dag of 4 "gewoon" gegeten en er zat in "no time" weer 2 kilo aan.
Ik hou door de kh heel veel vocht vast.
Dus voor mij geen kh meer.
Merk wel dat mijn gewicht door de schildklier heel erg schommelt.

Ik moet woensdag weer bloed prikken, dus ben benieuwd.
Maandag ga ik ook weer langzaamaan wat sporten, eerdt even de loopband en de fiets enzo.
Even conditie opbouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 13:06    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Kan ook vocht zijn wat je vast houd maar als het kh arm je bevalt waarom zou je dan terug gaan. Snap dat je er soms niet onderuit komt...dat dat waarschijnlijk de rede was dat je 4 dagen anders hebt gegeten.

Hoe voel je je er verder bij...zijn andere verschijnselen ook weg?? Heb je meer energie dat je gaat sporten??
Van sporten krijg je ook meer energie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 16:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet alle verschijnselen zijn weg.
Het wat vermoeid zijn blijft wel iets, maar daar leer je mee leven.
Ik slaap nu geen 10 uur meer en kom ook niet meer dood en doodmoe mijn bed uit.
Het kan wel een jaar duren eer je lichaam weer een beetje hersteld is van het tekort aan schildklierhormonen.
Alle cellen in je lichaam moeten zich weer herstellen.
Ik viel ook even af nadat ik aan de Thyrax zat, maar dat was maar even.
Je gewicht schommelt nog zo dat je heel langzaam afval.
Je moet zeker 2 x beter je best doen om iets af te vallen.
Je komt ongeveer 10% van je lichaamsgewicht aan als je een hypothereodie hebt.
Dat komt door een stofje wat je lichaam aanmaakt doordat je schildklier te traag werkt, glycosaminoglycanen genaamd.

Ik ga weer sporten om ook iets sneller af te vallen, om weer wat conditie te krijgen.
Ik zal rustig aan doen omdat ik heel veel last heb van pijn in mijn bovenbenen en heupen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 7:26    

Reageer met quote
Voor de mensen die geen traagwerkende schildklier hebben die geloven dat niet hoor dat je aankomt daardoor of dat je er langzaam door afvalt.
Heb al een keer de opmerking gehad dat ik dan wat minder op de bank moest hangen. Niet bij nadenkend dat ik gewoon de energie niet heb.
Maar dat is het nadeel van iets dat mensen niet kunnen zien aan de buitenkant.

De vijf kilo die ik voor de vakantie nog kwijt wilde red ik niet meer maar ik hoop toch weer langzaam te dalen in gewicht. Ik ben ongeveer 6 tot 7 kilo aangekomen door mijn traagwerkende schildklier.

Komt de pijn in je heupen en benen van je schildklier???
Ik heb van de week in de tuin gewerkt en ik kan nu al drie dagen niet normaal van de bank of uit een stoel komen van de spierpijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2012 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 5 van 18