Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
dank je wel voor je reactie, een positief geluid zal zeker meewerken in mijn beslissing.

zal het ook aan de internist vragen of hij weet wat goed voor me is, we hebben het al wel over een dietist gehad maar meer pas als ik goed ben ingesteld en wil daar dan toch ook wel even mijn licht opsteken.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2009 11:43    
Vrouw Weeggegevens   does
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EDH (eet de helft) en dat gezond

Reageer met quote
Hoi Carla

Thyrax houdt bij mij al vele jaren de boel in het gareel, heel stabiel. Met afvallen heb ik er geen voelbare last van, anders als met de diabetes.
Een vriendin van mij valt totaal niet in te stellen, zij heeft extreem schommelende waardes, dus het kan alle kanten op.

groetjes doe`s

Alle weegschalen de wereld uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 7:29    

Reageer met quote
ze gaan gelukkig bij mij wel de goede kant op, steeds als ik er wat bij krijg dan gaat het beter dus ik heb goede hoop.

als ik me nou maar goed ga voelen want soms is dat even niet zo, zo ontzettend moe, maar dat hoef ik je denk ik niet te vertellen.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Herjen647
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: voldafar

Reageer met quote
Vanmiddag kan ik huisarts bellen voor uitslag of ik idd iets met mijn schildklier heb.

Maar als ik alle reacties hierboven zo lees, voel ik me al een stukje rustiger. Ik hoop natuurlijk dat mijn uitslag positief is en dat ik gewoon een dikke hals heb.
Ik hoor het vanmiddag wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 9:23    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
succes dan vanmiddag, `k zal voor je duimen Duim

ja, dat met dat moe zijn, ik heb er geloof ik niet zo last van, daar speeld de diabetes ( wel of niet goed ingesteld) een grotere rol. Ik heb het meest last van stemmingen. enorm depri, en tegelijk ook en mega kort lontje. wanneer het niet goed zit dan sta ik geheel buiten mijzelf en zie mij verschrikkelijk tekeer gaan alsof ik naar iemand anders kijk, en kan het niet stoppen terwijl ik ook weet dat ik totaal onredelijk ben............geen succes voor je relatie Schaam Schaam

groetjes doe`s

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Bloesemgaerd
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, hormonen. Rare jongens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 10:48    

Reageer met quote
ach die stemmingen die had ik altijd al Schaam Schaam

zo lang ik bezig blijf dan lukt het me wel maar zodra ik ergens neer plof dan overvalt het me gewoon. MOE

ik kan me ook niet zo goed concentreren, lezen is soms gewoon te vermoeiend voor me.
maar ik probeer gewoon mijn dingen te blijven doen.

herjen ik ben benieuwd wat eruit komt, laat het even weten hier.

does tel gewoon tot 10 of 20 of 3009877663 Lachen
ik begrijp hem helemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 10:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Bloesemgaerd
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja zie moeheid. Ik heb het al jaren. Mijn man kookt elke dag. Dat kan ik echt niet meer na een dag werken. Hij houdt ook grotendeels het huishouden bij. Hij heeft gelukkig veel te veel energie.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik op dieet ben me wel fitter voel. Aan de andere kant staat mijn schildklier op standje hyper. Wellicht zal een van de twee er voor zorgen dat ik me de laatste tijd beter voel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 10:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yep Carla, dat met de concentratie is ook zo een verhaal.
Ik zou heel dringend een bepaalde cursus moeten doen.........ik wil het ook enorm graag.........maar er blijft nix hangen, het lukt niet. Ik heb dat nodig voor onze zaak (een bepaalde vergunning), en het koppi speeld niet mee.

Gelukkig is mijn laatste uitbarsting alweer een aantal jaren geleden, ik was toen veel langer als eerst afgesproken in het buitenland en de medicijnen waren op.....je krijgt dan ook niet overal wat je normaal gebruikt, en zoals in mijn geval hielpen de vervangers niet.

Hahahah, leuk idee dat met het tellen... Oja? .stoom uit je oren, Heel heel boos concentratie nul, maar dan nog zijfers optellen........gekkie Doordraaien

groetjes doe`s

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 11:33    

Reageer met quote
Fluiten fluiten kan natuurlijk ook,

alles mag alleen dit niet smullen want dat is zeker niet goed voor je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009 13:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 3 van 18