Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Wil proberen morgen te laten prikken....dan weet ik eind van de week de uitslag.
Nu ik verkouden ben lijkt het allemaal erger.
Zere spieren en zo moe....slaap uren snachts en savonds slaap ik alweer op de bank.

Behalve de zere keel van het verkouden zijn heb ik nooit echt dat gevoel in de hals moet ik toegeven.
Zal bij de een ook mee zijn dan bij een ander.

Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2013 12:33    

Reageer met quote
Nou ik kan mijn lol weer op. Belde niets vermoedend vanmorgen naar de assistent van de huisarts voor de uitslag van mijn bloedprikken voor mijn schildklier.
Mijn tsh was verhoogt en mijn t4 verlaagd. Moest meer thyrax gaan slikken. Oh ja maar ik moest ook even een afspraak maken met de huisarts want hij wilde het met me bespreken. Blijkbaar was de uitslag verontrustend.
Nu heb ik maandag een afspraak bij de huisarts. Ben benieuwd. Van het weekend maar even een lijstje maken met klachten die ik heb.
Weet dat het gewoon gesprek is maar maak me wel een beetje zorgen.
Meer dan bloed blijven prikken en in de gaten houden kan de huisarts volgens mij ook niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Nou ik kan mijn lol weer op. Belde niets vermoedend vanmorgen naar de assistent van de huisarts voor de uitslag van mijn bloedprikken voor mijn schildklier.
Mijn tsh was verhoogt en mijn t4 verlaagd. Moest meer thyrax gaan slikken. Oh ja maar ik moest ook even een afspraak maken met de huisarts want hij wilde het met me bespreken. Blijkbaar was de uitslag verontrustend.
Nu heb ik maandag een afspraak bij de huisarts. Ben benieuwd. Van het weekend maar even een lijstje maken met klachten die ik heb.
Weet dat het gewoon gesprek is maar maak me wel een beetje zorgen.
Meer dan bloed blijven prikken en in de gaten houden kan de huisarts volgens mij ook niet.

niet verwachtt!?jij dacht vast dat t wel meeviel?ik heb een auto imuunziekte 'hashimoto'moet je maar eens op google kijken.(Het schijnt dat mijn lichaam mijn schildklier aanvalt waardoor die niet functioneert)kan jij dat ook niet hebben?ik zeg maar wat hoor.ik ben ook geen dokter natuurlijk.maar je hebt een aantal verschillende namen voor schildklierziekte.vervelend maar waar.maar toen k bij de huisarts begon met thyrax zei ie wel dat ie 'iets'afwijkend was...maar eenmaal hondsberoerd en aan t einde van me latijn bij de internist aangekomen bleek ie niet 'iets'afwijkend te zijn maar wel een heleboel!wat ie laatst op 1 stond....waar ie moest zijn....was ie bij de internist de eerste keer dat ie bloed liet afnemen 80.zie je wat een verschil.de arts ging meteen met me aan de slag.en wat je zegt over je klachten...schrijf ze maar op hoor.je zal zien dat je er een hoop herkent.tenminste...zo ging t bij mij dan iig.misschien wil jouw huisarts je ook liever naar een internist sturen.vraag er eens naar of dat nodig is misschien.laatst zei de arts wel dat ik me niet bang moest maken.dat ik de klachten dan wel als lastig en vervelend ervaar maar dat t erbij hoort.ben ik lekker mee.ik heb ook nog vragen hoor...die pijnlijke benen nog steeds.heb ze al jaren.komt t dan toch door die schildklier??nou meid...hou je taai.ik ben benieuwd.fijn dat je even een bericht hebt geplaatst hoe de uitslag was.ik hoor je wel weer.xx kaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 21:54    

Reageer met quote
Ik haal me al van alles in mijn hoofd. Zal van het weekend eens gaan lezen wat hashimoto precies is.
Vandaag voelde ik me wel flink beroerd maar kan ook nog een beetje verkoudheid grieperig gevoel zijn.
Ik moet het even afwachten. Ik moest volgens de assistent 3 keer thyrax gebruiken en dan na twee weken weer bloed prikken. Nou vind ik dat wel erg snel...heeft het toch weinig kans om te wennen.
Wilde wel al een afspraak maken maar als een dokter zelf aangeeft met je te praten maakt me dat nerveus....kan er niks aan doen.

Ik ga me er eens in verdiepen en de klachten die ik al langere tijd heb opschrijven en verder geen klachten opschrijven omdat ik dan opeens alle klachten heb(klachten zoeken bij mezelf)

Bedankt in iedergeval voor je verhaal....kan het eens navragen inderdaad!!!

Weltrusten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 23:23    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ga maar beter niet piekeren!!dan morgen maar die afspraak bij de arts.kan dat niet.dan weet je t maar meteen.nu ben je maar jezelf aan t afvragen wat ie wil vbespreken.succes.xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 23:31    

Reageer met quote
Was maandag pas weer plek bij huisarts. Druk met al die grieperige mensen.
Heb straks lekker weekend dus pieker niet te veel hoor....denk er af en toe even aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mrt 2013 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Lienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Mijn TSH is nu 0,27 en mijn FT4 is 18,4.
Redelijk, alleen TSH iets te laag, ben gejaagd en heb hartkloppingen/hartritmestoornissen en dat ieder uur...niet fijn.
Afvallen is een drama.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2013 17:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
aai heeey lienepien,kom hoor meid!laat die schildklier je er niet onder krijgen hoor!!wat zegt je arts over dat gejaagde gevoel ofwel hartkloppingen!?ik ken t gevoel.is naar he!ik had t vandeweek weer even een dagje.pff.n t afvallen gaat ook even niet!heh bah.dat is ook rot ja.isschien effetjes een weekie niet aan afvallen denken.n dan volgende week weer de schouders eronder! Idee Wie weet wordt je er even wat relaxer over.Ik kon ook niet meer afvallen met dr.frank.Ben sinds vorige week met de Weight Watchers begonnen.Heerlijk!!bEn t gaat eindelijk weer lekker.Kom op hoor.Je kan t. Bloemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2013 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Lienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Ik heb een week of 2 niet aan de lijn gedacht en de kilo's vliegen er weer aan.
Ben van Weight Watchers naar Low Carb gegaan.
Weight Watchers is toch teveel koolhydraten voor mij en ik ben er nu wel achter dat ik daar niet zo goed tegen kan.
Ik voel me verder goed hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013 18:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh Nee...aankomen is niet fijn!dus idd dan maar wat minder koolhydraten dan!?succes ermee meid.hihi,,we zijn van dieet gewisseld haha.de nieuwe manier van Weight Watchers kan ook best met minder khdr hoor.maar laat effe weten of t lukt.fijn dat je je goed voelt meid!!xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013 18:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18