Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Laat mijn "gezeur" geen rede zijn om te vertellen hoe goed ( of rot al hoop ik dat niet ) je je voelt. En dat jij het voorbeeld bent van iemand die wel zonder medicijnen kan!!!

Sterkte!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik sprak laatst iemand hier ergens op de weegclub die mij vertelde dat deze zich geen schildklierpatient voelde.tenminste...zich daar niet mee bezig wilde houden.ik ga t ook proberen.ik zit in twee sprintjes waarvan ik in de een er niets v bakte vanwege mijn onrust.maar nu in die ander...ik geloof er weer in.met of zonder vertraagde schildklier.dus hopen dat ik in dat sprintje meer geluk heb.kijk bij hgvsm.of bij mijn naam.kan je t ook vinden.succes allebei.xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 22:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Laat mijn "gezeur" geen rede zijn om te vertellen hoe goed ( of rot al hoop ik dat niet ) je je voelt. En dat jij het voorbeeld bent van iemand die wel zonder medicijnen kan!!!

Sterkte!!!
ach meid...helemaal geen gezeur hoor.t is maar hoe je je voelt.en idd...misschien kan zij met zo'n kleine hoeveelheid mettetijd wel zonder.dat zou wel geweldig zijn.dat zal er bij mij niet meer in zitten met die 150mcg.achja..we dealen er maar Nee toch!truste . En miriam...kop op hoor.jij voelt je binnekort ook vast weer beter.k wEet wat je voelt.ik laat me niet klein krijgen door dat vervelende kliertje!!hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 22:41    

Reageer met quote
Ik was er ook niet mee bezig tot mijn gewicht er dus mee te maken kreeg.
Maar ja ik kan er nu even niks aan veranderen.
Dus ik laat me er niet door op mijn kop zitten maar ben wel erg geintereseerd in hoe andere er mee omgaan...vandaar.

Weltrusten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 22:46    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja begrijpelijk..!ik weet t pas een dikke jaar wat ik mankeer maar heb ook al alle sites opgezovht naar erkenning en goeie tips.en ook heel onzeker geweest nog niet zo lang geleden...en iedereen hier aangesproken erover.ook omdat ik maar niet merer afviel.was er helemaal hoteldebotel van.maar nu ik dit van iemand las dacht ik..misschien moet ik maar proberen mijzelf niet als schildklierpatient te zien.hihi.heb ik mijzelf nog mar pas voorgenomen hoor.maar of t lukt.wel heb ik nu weer goede moed!zomaar ineens door het boek "het geheim van slanke mensen"en betreft de schildklier...ok heb nu ook weer heel veel last in de hals.net of ik een strop om mijn nek heb.bah...ik wordt daar erg onrustig van.bah...we zijn er maar mooi klaar mee he!we spreken elkaar.fijne dag dames.xx ka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Is geen gezeur hoor!!
Ik had het er zo over met m'n huisarts dat ik het heel moeilijk vond om af te vallen, en toen raden die me ook aan om een keer bloed te laten prikken voor me schildklier. Dus dat heb ik toen gedaan, toen zei de ene dokter heel raar je heb geen medicijnen nodig en de mijn '' eigen'' dokter zei je kunt beter wel medicijnen gaan gebruiken omdat ik ook last heb van overgewicht...( zijn 2 dokters bij ons in de praktijk ) Ik had ook wel last dat ik vaak heel erg moe ben, nu moet ik zeggen met mijn dieet en mijn pillen gaat het nu heel erg goed dus daar ben ik blij mee.
M'n lever waarde waren ook een beetje te hoog daar moet ik nog bloed voor prikken, maar ik denk misschien komt dat door mijn overgewicht..... is moeilijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 9:08    

Reageer met quote
Ik had erge hoofdpijnen en was moe en depri. Naar de huisarts en die zei eerst da ik moest afvallen en toen bloed laten prikken.
Aan de medicijnen en toen ook aan de afvalrace begonnen. Ben toen veel afgevallen met gezond eten en sporten. Toen voelde ik me ook veel beter en ben ik gestopt met die medicijnen. Tot twee jaar terug ik weer helemaal terug viel. Moest ik weer het hele bloed prik en medicijn afstem traject door.
Mijn natuurarts geeft aan dat ik er nog een thyrax bij zou moeten hebben. Eten en sporten is allemaal goed volgens haar.
Even de bloeduitslagen afwachten....moet van de week volgende week weer prikken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 9:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Ik had erge hoofdpijnen en was moe en depri. Naar de huisarts en die zei eerst da ik moest afvallen en toen bloed laten prikken.
Aan de medicijnen en toen ook aan de afvalrace begonnen. Ben toen veel afgevallen met gezond eten en sporten. Toen voelde ik me ook veel beter en ben ik gestopt met die medicijnen. Tot twee jaar terug ik weer helemaal terug viel. Moest ik weer het hele bloed prik en medicijn afstem traject door.
Mijn natuurarts geeft aan dat ik er nog een thyrax bij zou moeten hebben. Eten en sporten is allemaal goed volgens haar.
Even de bloeduitslagen afwachten....moet van de week volgende week weer prikken.
spannend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 11:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hai miriam,hoe gaat t met je??volgende week prikken.kijken of je idd een tabletje erbij moet.??laat je weten hoe t is afgelopen!ik heb ook weer dat vervelende rotgevoel in de hals..pfff. Boven ook voel ik t dan in de maagstreek.kan t niet uitleggen maar t voelt op zekers als vorige keer.niet prettig en door de schildklierik herken t meteen..naar ding!!bah.naja...gaat hopelijk ook wel weer over.trusteee.spreek jullie later.x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 20:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18