Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Heb me weer even in het hele schildklier gebeuren verdiept omdat het afvallen bij mij niet wil.
Ten eerste kom je heel veel verschillende soorten mensen tegen met een trage schildklier. De een heeft er nu eenmaal meer last van dan de ander.
Ten tweede dat heel veel huisartsen of internisten de klachten van hun patienten niet serieus nemen omdat de stempel depressief of lui makkelijker zijn dan een trage schildklier. En als je dan op internet onderzoek doet dat ze diep zuchten en zeggen een hekel te hebben aan mensen die zelf dokteren op internet. En je dus niet een ander medicijn willen voorschrijven.

Maar ook verhalen dat artsen mensen een maagverkleining aan praten omdat dat het enige zou zijn dat helpt bij een traagwerkenden schildklier om af te vallen.

Ook artsen die adviseren om eerst je waardes goed te krijgen voor je begint met afvallen. Dat klinkt opzich wel logisch maar gezond eten is altijd goed denk ik dan.
En als je ziet hoelang sommige er over doen om aan de juiste waardes te komen denk ik dat iedereen beter op zijn eten kan letten.

En zo zijn er dus ook mensen die met een bepaald dieet heel veel en snel afvallen en sommige helemaal niet en ook meer aankomen.
Dat is het verschil in de mensen denk ik ook....heeft weinig te maken met de "aandoening"

Het is wel waar dat je aankomt door de traagwerkende schildklier (weet het jammer genoeg uit ervaring) en misschien is het lastiger om af te vallen als je het hebt. Maar het moet wel lukken.
Meerdere geven ook aan dat als ze afvallen en meer bewegen zich beter voelen en hun waardes ook sneller beter worden en ze met steeds minder medicijnen af kunnen. Dat wil toch iedereen.

Ik wil me er niet bij neerleggen dat ik de aandoening heb en het dus niet de moeite waard is om af te vallen met het idee "het werkt toch niet want ik heb een traagwerkende schildklier"

Ik moet van de week weer bloedprikken en ik hoop dat ik nu stabiel ben maar op de manier dat ik nu steeds aankom en niet afval hoe erg ik mijn best ook doe (al motiveert het helemaal niet als je je best doet en je alleen maar aankomt) denk ik dat ik er weer eentje bij moet slikken. Moet zeggen dat ik toen wel afviel maar omdat nou de rede te laten zijn om er drie te slikken ......
Misschien maar even afspraak met huisarts maken??!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik snap je helemaal hoor.hou je taai.ik zoek ook altijd bevestiging op internet.je wil begrepen worden of zoekt herkenning.betreft t afvallen hou je taai.en als je t niet vertrouwt...gewoon de arts bellen.doe ik ook.succes.xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 21:59    

Reageer met quote
Dankje Kleine Kaatje.
Zie mijn arts nooit....spreek alleen de assistent.
Zij verteld wat de arts verteld.
Ga van de week bloed laten prikken. Als daar de uitslag van is ga ik maar eens een afspraak maken denk ik.
Morgen ga ik naar mijn natuurarts...misschien kan ze mij helpen.
Ben zo klaar met al dat aankomen....wil afvallen en van de zomer me niet schamen voor mijn zwemband.

Mijn broek zakt nu af...maar alleen omdat hij niet over mijn buik past. Schaam Schaam

Hoop dat je hier wel de bevestiging krijgt dat mensen je begrijpen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 22:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb t geluk dat ik een superinternist heb die mij zelf ook af en toe opbelt hoe t gaat.en in mei kom ik weer naar consult.sta erop dat jke m ziet en stel al je vragen.niet aan de assistent.wat is dat nou voor onzin..daart jheb je recht op.succes.xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 22:10    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Mijn vorige huisarts (kom niet bij internist) liet me eens in de zoveel tijd bloedprikken. Deze laat me om de zoveel weken bloedprikken.
Ben er ook zelf een keer mee gestopt zonder tussenkomst van huisarts. Dat had ik nooit moeten doen.

Als ik de verhalen hoor mag je erg dankbaar zijn met je internist. Zijn er maar weinig die naar de patient luisteren.
Bij mij lijkt het erg op te vallen allemaal omdat ik niet af lijk te kunnen vallen en ik aan het zoeken ben waar het aan kan liggen.
Dan komt de schildklier weer boven maar weet ook wel dat het ligt aan wat ik in mijn mond stop en mijn beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 22:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij ja ik mag IND blij met hem zijn.eerst deed mijn huisarts de controles maar nadat ik onwel was geworden op mijn werk in t ziekenhuis waar ik werk en ik op de hartbewaking terecht kwam is t balletje gaan rollen.waar de h.a zei dat ie iets afwijkend was bleek volgens de internist dat ik erg ziek was.ik bleek de auto imuunziekte hashimoto te hebben.iig hoef ik van hem niet meer naar de h.a maar mag ik voor dit bij hem blijven.dat zegt ook wel wat.hij heeft allerlei onderzoekengedaan om t een en ander uit te sluiten dus ik voel mij zeer gehoord.en tuurlijk ben ik onzekernog steeds maarja ik moet leren vertrouwen.maar dat vanin je mond stoppen dat si ook een waarheid natuurlijk.ik ben nu aan t koken en heb echt honger.dus net een kn.brod met tonijnsalade genomen voordat ik een pond kaas wegsnij hihi.beetje overdreven natuurlijk.ik heb iets moois gelezen en ben r enthousiast door geraakt.misschien iets v jou!?ik heb mijn keuze al gemaakt en denk dat ik goed bezig ben.je moet even kijken bi"j weetjes"ik heb daar iets geschreven over een boek van "het geheim van slanke vroeuwen"ook te vinden op fb of internet.ik hoor wel of je t ook wat vind.ik ben weer lekker bezig voor die 20 kilo.nu nog hopen dat t lukt.pfff.doeii.fijne avond.xxka

Laatst aangepast door Kleine Kaatje op ma 11 mrt 2013 22:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 17:28    

Reageer met quote
Ben blij dat het voor jou zo gelopen is al is het op een verschrikkelijke rot manier.

Ik volg gedeeltelijk Amber Albarda of eigenlijk puur en onbewerkt eten en geen suiker en zoetstoffen. Dat heeft steeds gewerkt tot een tjd terug. Toen ben ik er bij gaan sporten maar kom nog steeds aan. Morgen naar de natuurarts in de hoop dat ze mij kan helpen. Anders maar de huisarts.

Wil gewoon graag afvallen!!! Maar raak nu gedemotiveerd omdat ik zo mijn best doe en alleen maar aankom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 21:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb medicijnen voor me schildklier en nu werkt die goed,,,, misschien als ik op m'n gewicht ben dat ik kan stoppen ermee i hope so..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 21:07    

Reageer met quote
Sorry Janita maar schildklier medicijnen zijn meestal voor de rest van je leven!!!!
Ik ben er ook mee gestopt voor een tijd en moet nu weer helemaal opnieuw ingesteld worden. Heb er spijt van want heb ook weer alle klachten.
Dus stop nooit zonder toestemming van een arts of internist of deskundige!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Okee bedankt voor de info... waar ik mijn dieet volg zeiden ze misschien dat ik er vanaf kwam,,, maar inderdaad alleen met goedkeuring van de dokter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 21:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 14 van 18