Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Erg blij hai maribel,bedankt voor je bericht.jij bent dus voor ons t bewijs dat t wel degelijk kan.en je doet een 'normaal'dieet zoals ik las,?gewoon normaal brood e.d.gheen aparte dieeten!?xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 16:35    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Volgens meerdere sites en "deskundige" moet je er voor zorgen dat je suikerspiegel in balans blijft vooral bij schildklier problemen. Het waarom weet ik even niet meer. Maar nu ik weer sport en op mijn eten let (eet weinig tot geen suikers/zoetstoffen) kan ik weer met minder thyrax af.

Denk dat zo gezond mogelijk eten het beste is.....voor iedereen!!!
Bij gezond denk ik zo puur en onbewerkt mogelijk. Geen pakjes en zakjes of kant en klaar maaltijden. Veel groenten!!!
Kan in iedergeval voor niemand kwaad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 16:44    
Onbekend   WritingAnn
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Volgens meerdere sites en "deskundige" moet je er voor zorgen dat je suikerspiegel in balans blijft vooral bij schildklier problemen. Het waarom weet ik even niet meer. Maar nu ik weer sport en op mijn eten let (eet weinig tot geen suikers/zoetstoffen) kan ik weer met minder thyrax af.

Denk dat zo gezond mogelijk eten het beste is.....voor iedereen!!!
Bij gezond denk ik zo puur en onbewerkt mogelijk. Geen pakjes en zakjes of kant en klaar maaltijden. Veel groenten!!!
Kan in iedergeval voor niemand kwaad.

Ik denk dat zo puur mogelijk & idd natuurlijk suikers om je bloedsuiker op peil te houden het beste is. Vandaag heb ik gebruikt als kennismaking dag en vanaf morgen er vol tegenaan! Ik wil weer terug zoals ik was en tegen de tijd dat mijn eerste boek wordt uitgegeven wil ik niet bekend staan als "het propje dat een boek schreef" maar als "de vrouw die op jonge leeftijd al een boek uitbracht" ik wil niet meer dat mijn gewicht een punt is om mij aan te herkennen.

Er zxijn veel mensen die het niet begrijpen, omdat het een ziekte is die diep van binnen zit. Maar we moeten ons niet uit het veld laten slaan. En wij mogen uiteindelijk nog trotser zijn; want voor ons gaat het degelijk langzamer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 17:55    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Kleine Kaatje schreef:
Erg blij hai maribel,bedankt voor je bericht.jij bent dus voor ons t bewijs dat t wel degelijk kan.en je doet een 'normaal'dieet zoals ik las,?gewoon normaal brood e.d.gheen aparte dieeten!?xx

Neen inderdaad je kunt lezen bij mijn dagboekje wat ik eet enz.
En ik ben ook nog eens 54 jaar.
Normaliter val je dan ook nog eens langzamer af.

Je moet maar zo denken het allerbeste is leren omgaan met voeding en alle voedingsstoffen heeft je lijf nodig dus de schijf van vijf.
Je valt sneller af als je de koolhydraten weg laat maar dan kom je de kilo`s ook heel snel weer bij, het gaat erom dat je leefstijl veranderd en dat is voor altijd.
Je kunt rustig eens afwijken maar dan weer gewoon terug naar de basis en goed bewegen.

Geloof me ik heb ervaring met allerlei strenge diëten en dat heeft uit eindelijk niet stand gehouden dus.............................
Succes gr, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 19:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Ik slik tyrax maar voel me geen zieke je kunt heel goed leven met een trage schildklier.
Ik ben het levende bewijs, zo gezond mogelijk eten, de goede hoeveelheden, heel en af en iets extra, en genoeg beweging en regelmaat.
Gr, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 19:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje maribel,dit is duidelijk.ik was geneigd om weer streng dr.fank te hgaan doen maar nu ik jou zo hoor...morgen ga ik er tegenaan.dank v je info.hoewel ik er echjt v geschrokken ben laatst...en zoveel ellendige dingen van mensen heb gelezen die t zelfde hebben..ik ga proberen t een plekje te geven.gelukkig voel ik mij allang zo ziek niet meer als een jaar geleden.even was ik laatst weer even van mijn stuk gebracht omdat ik me weer zo naar voelde..maar nu t weer lekker gaat moet ik er maar t nbeste vanm maken.en misschien toch kijken of ik kan gaan bewegen.ook dat jheb ik een jaar geleden moeten beeindigen omdat de benen en voeten zo pijnlijlk zijn.maar fietsen lukt misschien nog wel!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hartstikke goed Maribel, het is immers ook het enige dat echt werkt: iets waarbij je je prettig voelt en wat je je hele leven kunt volhouden. Elk 'dieet' loopt af, tenzij je er je leefwijze van kunt maken. Als het blijft voelen als een dieet wordt het tijd eens te overdenken wat je precies wilt bereiken. Immers na je streef is er nog een heel leven voor je om op gewicht te blijven, hoe pak je dat dan aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 21:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hai kaatjekat,toch heb k gelezen dat een dieet helemaal niet erg is.het gaat idd om de leefwijze erna.want ook al val je af met de schijf van vijf door minder inname van voedsel of teveel kcal..als je eenmaal op streefgewicht gekomen weer in je oude eetpatroon beland als van voor t afvallen...tja,dan weten we allemaal wat er dan weer gebeurd.maar fijn dat maribel t op deze manier voor elkaar heeft gekregen.ben jaloers op haar.ik ga morgen ook mijn best weer doen.ben vanmiddag even 'scheef' gegaan Schaam Schaam ik heb er zin in.doei doei
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Over de schreef gaan geeft niets zolang je maar meteen weer de draad oppakt. En elk dieet werkt. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 21:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik weet t.snel de draad weer oppakken ja.haha.ben r nog vol van.bah.t is niet eens lekker ook.ja elk dieet werkt.maar k snap jou wel hoor.k begrijp wat je bedoeld;)een apart dieet heeft ook altijd/meestal weer een periode nodig om naar de normale manier te gaan.dpoei doei.truste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 21:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 13 van 18