Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lach Hallo allemaal,ook ik heb een vertraagde schildklier(hashimoto)Tot een anderhalfjaar geleden wist ik niet eens dat ik dat had.Wel had ik de klachten natuurlijk maar toen t echt niet goed meer met mij ging liet de huisarts eindelijk eens t bloed onderzoeken.Nog vertelde hij niet hoe ernstig t was maar ik had wel een vertraagde schildklier zoals hij zei en kreeg ik gewoon een tablet om mee te beginnen Verward Totdat ik opgenomen werd op de hartbewaking en ik de artsen daar ook maar even meldde dat mijn schildklier afwijkend was...en zo ben ik bij de internist terecht gekomen(godzijdank)die mij vertelde dat t goed mis was.Dat verklaarde een heleboel.Vorig jaar ben ik 10 kilo kwijtgeraakt.Of dat door de medicatie kwam of t dieet..geen idee.Maar ik voelde me gelukkig al wat beter en de arts heeft zo zijn best voor mij gedaan en klaar gestaan om alles te onderzoeken en mij echt serieus te nemen. Betreft de afgelopen weken deed ik echt zooo mijn best maar er gebeurde helemaal niets helaas.Nu heb ik dus begrepen dat mensen met een vertraagde schildklier...ook al ben je goed ingesteld..heeeel langzaam afvallen.Ik heb mij vandaag even verder verdiept in schildklierproblemen en t was erg confronterend.Wist ik veel dat ik echt een ziekte heb.Zo had ik t toch nog niet echt bekeken.Maar nu ik weet hoe t zit...ik denk in ieder geval dat dus juist opletten wat je eet..verstandig en gezond..de beste manier is.!!Nog meer redenen om je niet te laten gaan en door te zetten.Ik heb ook gelezen dat t wel moet kunnen om gewicht te verliezen.In ieder geval heb ik volgende week telefonisch consult met de internist en zal ik hem vragen naar de gouden tip.De dieetist bij mij in t ziekenhuis zou ook wat uitzoeken om te zien of er bepaalde dieeten beter wel of niet gedaan moeten worden.Heb nog niets vernomen maar als ik wat weet laat ik t jullie horen.Ladies,ook ik ben zo moe iedere keer en laatst had ik weer zo'n last van heesheid,benauwdheid etc etc..maar kom op hoor..hou vol.groetjes kaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Lijntje65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ja hoor je hebt een echte ziekte! Doordat je er niet ziek uitziet geloven mensen ook vaak niet dat je een ziekte had. Hoe vaak mensen niet aan mij gevraggd hebben of ik zwanger was terwijl ik gewoon te zwaar was en heel graag zwanger wilde worden maar dat op dat ogenblik niet mocht van de internist ivm mijn gezondheid. Mensen begrijpen je ook vaak niet want je ziet er toch gezond uit aan de buitenkant...
Kijk ook maar eens op deze site, er staat heel veel informatie:

http://www.hypomaarniethappy.nl/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 feb 2013 7:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lijntje65 schreef:
ja hoor je hebt een echte ziekte! Doordat je er niet ziek uitziet geloven mensen ook vaak niet dat je een ziekte had. Hoe vaak mensen niet aan mij gevraggd hebben of ik zwanger was terwijl ik gewoon te zwaar was en heel graag zwanger wilde worden maar dat op dat ogenblik niet mocht van de internist ivm mijn gezondheid. Mensen begrijpen je ook vaak niet want je ziet er toch gezond uit aan de buitenkant...
Kijk ook maar eens op deze site, er staat heel veel informatie:

http://www.hypomaarniethappy.nl/
ja dat heb ik nu ook begrepen.een ziekte.alleen t woord al. Geschokt ja ik heb t ook gelezen dat t voor een baby belangrijkj is goede waardes te hebben vanwege de hersenen.klopt dat!?wat een teleurstelling voor je joh.ben je ondertussen al moeder of is dat een van je toekomstplannen.sorry dat ik zo direct ben Schaam Schaam ja ik ben er nog syteeds een beetje ondersteboven van.ik ken mensen die zeiden van.."Ohh,dat heb ik ook,een pilletje en t gaat weer goed!"En zo had ik t mij dus ook echt voorgesteld.zelfs de huisarts zei dat mijn gewicht wel de goeie kant op zou gaan??maar bedankt,ik ga straks ff kijken bij die site.maar ben jij inmiddels ook al afgevallen?ik moet t er echt af.ik geef niet op.xx ka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 9:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat van die baby en de hersenen weet ik niet maar mijn dochters zijn inmiddels 16 en 13 dus dat gedeelt zit wel goed Lachen het afvallen lukt wel enigszins maar wel langzamer dan andere. Je moet er meer moeite voor doen. Twee jaar geleden ook 13 kilo afgevallen met prodimed. Maar ik had nu geen zin daarin en ik vind het ook vrij duur. Dus nu maar met Sonja Bakker. Ben nu weer 5 kilo kwijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 14:39    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lijntje65 schreef:
Dat van die baby en de hersenen weet ik niet maar mijn dochters zijn inmiddels 16 en 13 dus dat gedeelt zit wel goed Lachen het afvallen lukt wel enigszins maar wel langzamer dan andere. Je moet er meer moeite voor doen. Twee jaar geleden ook 13 kilo afgevallen met prodimed. Maar ik had nu geen zin daarin en ik vind het ook vrij duur. Dus nu maar met Sonja Bakker. Ben nu weer 5 kilo kwijt.
Erg blij ohh gelukkig goed gekomen dus!!hhihi.maar t afvallen kan dus wel als ik t zo lees.in ons sprintje is er ook iemand al 30 kilo afgevallen door koolhydraten te minderen.dus dan moet ik maar moet houden.prodimed ja,daar heb ik er meer van gehoord ja...en best prijzijg he!ja ik heb ook weleens shakes gebruikt vorig jaar maar ben er beetje klaar mee.hoewel...k hoorde vandaag iemand praten die 8 kilo in 6 weken was afgevallen...nu ik een duwtje nodig heb ben ik dan wel weer geneigd de atkinsshake aan te schaffen :?maar aan de andere kant...nu doe ik t volgens mij wel goed!?ja mijn verstand zegt dat t goed gaat zoals nu maar mijn gevoel wil wel iets sneller gaan .hopen op een paar kilootjes gewichtsverlies waardoor ik een gemotiveerd blijf.hoewel ik dat nu wel ben hoor.wat goed dat je bent afgevallen weer zeg!!hoeveel moet er nog af.ik 20 kilo,pff Geschokt heel wat.maar nu ik jou ook hoor houd ik mij er maar aan vast dat geduld loont.volgende week vrijdag contact met de internist en in mei weer op consult komen.benieuwd hoe de waardes zijn.een aantal weken voelde ik mij echt heel naar weer.en nu dus opgehoogd naar 150.benieuwd hoe nu dus idd.want ik ben gebroken op t moment.maarja,einde van de week he!lekker weekend iig.en bijkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 15:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik gebruik een combinatie van Euthyrox en cytomel. Die cytomel geeft je net die extra energie en ik voel me er beter bij dan zonder. Ik denk dat je dat ook wel op die website kan lezen. Fijn weekend alvast Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 15:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lijntje65 schreef:
Ik gebruik een combinatie van Euthyrox en cytomel. Die cytomel geeft je net die extra energie en ik voel me er beter bij dan zonder. Ik denk dat je dat ook wel op die website kan lezen. Fijn weekend alvast Lach
cytomel...daar had ik al eens over gelezen idd.zal t de arts eens voorstellen.Je hoort ervan.dankje.en fijn weekend lijntje.xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 15:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Onbekend   WritingAnn
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik heb ook een vertraagde schildklier en mijn waardes zijn nu ook goed ingesteld. Iemand die ik ken heeft ook een vertraagde schildklier en die wist me wijs te maken dat je dan als het goed is gewoon niets meer afval. Ik hartstikke overstuur xD Feit is: ik wil van die plofbuik af en ik denk dat lowcarb daar een goede oplossing voor is. Ik kijk graag mee in dit topic en ben benieuwd hoe jullie (mijn mede-schildklierstrijders) het er vanaf brengen Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 15:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
WritingAnn schreef:
Ik heb ook een vertraagde schildklier en mijn waardes zijn nu ook goed ingesteld. Iemand die ik ken heeft ook een vertraagde schildklier en die wist me wijs te maken dat je dan als het goed is gewoon niets meer afval. Ik hartstikke overstuur xD Feit is: ik wil van die plofbuik af en ik denk dat lowcarb daar een goede oplossing voor is. Ik kijk graag mee in dit topic en ben benieuwd hoe jullie (mijn mede-schildklierstrijders) het er vanaf brengen Lach.
hallo Ann?welkom op de weegclub. Lach Wat fijn dat je waardes goed zijn ingesteld!As t goed is de mijne nu ook!?Ik heb onlangs weer de medicatie verhoogd en ik heb volgende week weer telefonisch contact met de internist.Even bijpraten hoe t gaat.En in mei moet ik weer op bij hem langskomen in t ziekenhuis.Tja,ik hoor nu ook pas styeeds meer informatie over van alles hoor.Maar t schijnt toch te kunnen.Afvallen bedoel ik!?Bij mij in t ekpwsprintje is ook ioemand met een vertraagde schildklier die met khdr.arm al ontiegelijk veel kiloos is afgevallen.Nou moet ik wel zeggen dat ze ontzettend streng is voor zichzelf hoor.En ja,ik hhoor meer dat khdr.arm goed zou werken.Als je bij dr.frank's originele website leest,lees je dat t mogelijk moet zijn.En ik heb t vandeweek nog ergens gelezen.Dus...we geven niet op.Ik heb zojuist een eetmoment gehad...nog zacht uitgedrukt Schaam Schaam en nu voel ik me helemaal vol.blehh.Maar morgen ben ik weer helemaal klaar voor de strijd.jij ook succes.xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 16:20    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Afvallen is mogelijk beste weegclub maatjes, ook ik krijg tyrax voor een vertraagde schildklier.
Ik nam deze medicatie voorheen jaren in de ochtend een half uur voor het ontbijt.
Toen ik hier hoorde dat het beter zou opgenomen worden als je hem in de avond nam, heb ik dit overlegd met mijn arts.
Deze vond het goed en was benieuwd nu kan ik zeggen dat het voor mij niet beter werkt.
Ik had gehoopt beter te afvallen dat is bij mij niet het geval.
Schijnt dat bij sommige mensen die beter werkt als hem in de avond neemt dan moet je wel 2 tot 3 uur nuchter zijn voordat je hem inneemt.

Ik heb hem gisteravond voor het laatst ingenomen een blauwe en een witte en vanmorgen weer begonnen met hem in de ochtend in te nemen zoals voorheen.
En ja ik ben afgevallen maar niet zo snel als anderen die geen schildklier afwijking hebben.
Door op het eten te letten de hoeveelheden aan te passen en veel te sporten.
Dus het kan wel ik ben er nog niet maar ben nu al heel tevreden dus dames kop op en positief denken en beginnen.
Gr, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 16:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 12 van 18