Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

schildklierproblemen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lijntje65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Bij de goede dosering van de tabletten zou je moeten/kunnen afvallen....tenminste dat staat op internet vermeld. En ik heb het wel gemerkt dat ik de eerste dagen dat ik er een pil bij slik ook afval.
Jammer dat je nooit zoveel weer afvalt als dat je aangekomen bent.

Sterkte!!!

ja afvallen zou moeten kunnen volgens de wijsheren, alleen merk ik dat er bij mij zo weinig afgaat altijd en harder bijkomt....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2013 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik heb ook een traagwerkende schildklier hey is u zo'n drie jaar geleden bevestigd. ik slikte altijd 3 blauwe maar nu na de zwangerschap van de tweede ben ik blijven steken op 1 witte en 1,5 blauwe. Afvallen is drama dus ben ik me nu maar gaan focussen op meer energie en uithoudingsvermogen en ben ik samen met een vriendin aan het hardlopen.

en idd ze zeggen dat het afvallen gewoon moet kunnen maar ik ben er wel achter dat het niet zo makkelijk is als dat ze zeggen. Dat geld hetzelfde voor andere klachten die zijn bij mij ook nooit helemaal weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Ik slikte 1 thyrax...dat werden er twee toen drie en nu opeens weer twee en moet ik over twee weken weer bloedprikken.
Ik word maar niet stabiel en afvallen is een ramp.
Door gezond en goed eten gaat het lichamelijk een beetje beter maar kan van het een op andere moment me nog steeds uitgeput moe voelen. En dat snappen veel mensen niet.
Dat vind ik zo jammer...mensen snappen de problemen niet want ze zien het niet....en ja ik ga gewoon door want wil ook niet bij de pakken neer gaan zitten.
Dan worden mijn klachten alleen maar erger ben ik bang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 0:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb al veel lijnpogingen gedaan en toen ik jonger was en op mn zwaarst was vroegen ze de hele tijd of ik zwanger was pffff. Maar idd aan de buitenkant zie je er "gezond" uit terwijl je je ellendig voelt. Moe, wazig, neerslachtig en niks kunnen onthouden. Ik werk partime en als ik 2 keer achter elkaar de ochtend dienst heb gehad (lees 6.15 opstaan) dan ga ik soms de tweede dag eventjes naar bed. Deze week al 3 dagen op hetzelfde gewicht gebleven terwijl het er bij mijn man afvliegt maar ik weet dat het langzaam gaat en dat het uiteindelijk toch moet lukken ook al gaat het langzaam. Want ik heb het uiteindelijk al meerdere malen gedaan dus ik ben een pro hahaha zoals velen met mij. Let op, niet bij de pakken neer gaan zitten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 8:42    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Zo gaat het dus bij mij ook.
De mensen hebben hun oordeel al klaar als je weer dikker word. Nu isdat gedeeltelijk ook waar denk ik. Maar ik at gezond met af en toe een uitschieter en ik kwam toch aan. Terwijl een ander 1 kilo zou aankomen kwam ik 2 kilo's aan om het maar even te overdrijven.
En inderdaad de tempo van het afvallen is zooooooo traag. Mijn vriend en ik zijn gaan sporten en dus hoopte ik dat de kilo's eraf zouden vliegen.....jammer genoeg niet waar.

Ik blijf ook wel volhouden want ik ben de zwemband om mijn middel meer dan zat!!!!Kan geen trui of shirt meer aan zonder dat mijn zwemband er onder te zien is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 10:27    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Miriam B schreef:
Zo gaat het dus bij mij ook.
De mensen hebben hun oordeel al klaar als je weer dikker word. Nu isdat gedeeltelijk ook waar denk ik. Maar ik at gezond met af en toe een uitschieter en ik kwam toch aan. Terwijl een ander 1 kilo zou aankomen kwam ik 2 kilo's aan om het maar even te overdrijven.
En inderdaad de tempo van het afvallen is zooooooo traag. Mijn vriend en ik zijn gaan sporten en dus hoopte ik dat de kilo's eraf zouden vliegen.....jammer genoeg niet waar.

Ik blijf ook wel volhouden want ik ben de zwemband om mijn middel meer dan zat!!!!Kan geen trui of shirt meer aan zonder dat mijn zwemband er onder te zien is.

Beste Miriam, laat je niet ontmoedigen zet door, ik sport ook heel veel let op mijn voeding ben ook al veel afgevallen maar het gaat zo zo langzaam.
Sterkte je staat er niet alleen voor.
Gr, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 14:40    

Reageer met quote
Het is wel fijn om van andere te horen inderdaad dat je echt aankomt door je trage schildklier en dat je je echt heel erg rot er door kan voelen.
Ik dacht eerst ook dat ik me aanstelde maar weet nu wel beter.
En het afvallen is altijd een uitdaging geweest en dat zal het dus ook wel blijven.
Moet er nu voor zorgen dat ik gezond gewicht bereik en dat dan vol blijf houden.
Gezond verstand over 1 keer een misstap is goed en daarna weer gezond verder...daar ging het nog wel eens....eeehm vaak mis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 15:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar je bent echt niet de enige. En laat andere mensen maar denken wat ze willen, die voelen niet hoe jij je voelt en geloof me mede schildkierpatiënten zullen het echt wel weten en hopelijk je naaste familie ook. En ook weet ik uit eigen ervaring dat je je ook neerslachtig kunt voelen. De ene dag is gewoon beter dan de andere maar kop op, je staat er niet alleen voor.
Heb je weleens de website van hypo maar niet happy gelezen of andere laten lezen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 18:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jettt schreef:
Heb zelf ook een te langzaam werkende schildklier, wat een strijd!
Ik zie hier veel mensen die Thyrax slikken, ik doe het zelf met Euthyrox. Hierdoor waren m'n bloedwaarden wel goed, maar ik bleef zó moe.
Mn internist heeft toen Cytomel voorgeschreven, een medicijn die bij meerdere mensen werd gebruikt die dus restverschijnselen hielden en bij sommigen had het effect!

Hoe gaat het afvallen bij jullie? Mijn internist heeft me eens verteld dat het bij schildklierpatienten een keer zo langzaam gaat om gewicht te verliezen.. Gestoord Stom hé dat zo'n klein ding, zo'n impact kan hebben!

Grappig, zit dit onderwerp eens vanaf het begin te lezen en hoor nooit iemand over Euthyrox en zeker niet over cytomel. Maar ik slik ze beide al jaren. Meestal wordt dus alleen thyrwx voorgeschreven. Ik had over cytomel gelezen dat je er meer energie door zou krijgen en het toen aan mijn internist voorgesteld. Ze was er eerst niet zo voor maar toen ik zei dat het mijn lijf was en dat ik het wilde proberen is ze overstag gegaan en heeft ze het me voorgeschreven. Het scheelt echt wel wat. Bij mijn apotheek zijn dus ook maar 2 mensen die dit gebruiken, waaronder ikzelf dus Lach dus misschien een tip voor anderen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 18:57    

Reageer met quote
Ik slik mijn thyrax savonds voor het slapen gaan.
Ik heb een vaag vermoeden dat ik nu ik sport betere waardes heb want ik mocht opeens minder thyrax slikken. Over vier weken weet ik meer want dan moet ik weer bloedprikken.
Ben de laatste tijd wel erg moe.

Familie en vriend accepteren het wel maar of dat het zelfde is als begrijpen weet ik niet. Denk dat ik het zelf wel begrijp maar niet accepteer.

Ken de site....kreeg een boekje mee van de huisarts toen ik het te horen kreeg waar de site in beschreven stond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 20:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 11 van 18