| Auteur |
Bericht |
Lottt Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 21 Dieet: gezond eten en sporten
|
|
Beste allemaal,
Ik heb goede voornemens! Samen met jullie als stok tussen de deur gaat dit lukken. Mijn motto is gezonder en gematigder eten en meer bewegen. Weg met die dieeten, op naar een nieuwe leefstijl!
Ik heb na 2 jaar intensief gesport te hebben de controle te veel los gelaten. Eetbuien werden steeds extremer. Ik heb het daar nu helemaal mee gehad. Ik ben altijd al forser geweest en heb altijd al van eten gehouden. Op dit moment eet ik niet meer voor het genot, maar eet ik om te eten. Daar wil ik vanaf! Ik wil weer strak in mijn vel zitten en met mate van eten kunnen genieten.
Dit gaan wij samen bereiken! Meer sporter, gezonder eten, met mate eten en meer van eten genieten.
Ga jij samen met mij de strijd aan? Mijn doel is ong. 10 kilo kwijt te raken in. Ik heb geen haast, want ik weet dat mijn leefstijl veranderen tijd kost. Als ik op rantsoen ga vliegt het eraf, maar is het er ook zo weer aan. Ik ben tevreden met 0,5 kilo per week.
Groetjes,
Lot |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 jan 2012 22:16 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Su88 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 jan 2012 22:18 |
|
 |
Gabybaby Vaste Weegclubfan

|
|
Hi hi, ik doe ook graag mee. Vorig jaar hier netjes op gewicht gekomen maar ik wil nu niet alleen die laatste kilootjes 9weer) kwijt maar ook vooral strakker worden.
Wel vandaag ongesteld geworden, lekker zo'n opgeblazen gevoel maar geen excuus om nu te gaan beginnen. Des te sneller het gaat volgende week
Fijne dag!
Gaby_________________
24/7/2010: bevallen van een mooie dochter |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 10:21 |
|
 |

|
|
Leuk dat jullie meedoen!
Ik ben een beetje dom geweest, want ik had gister geen weegschaal. Vandaag dus meteen naar de winkel gegaan om er een te kopen. Blijk ik twee kilo zwaarder zijn dan geschat (oeps..). Weten jullie of ik dat nog aan kan passen?_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 10:57 |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 11:41 |
|
 |

|
|
Zit trouwens netjes aan mijn bureau met een kannetje water, drink groene thee en mijn ontbijt bestond uit Yoghurt en een smoothie. Lekkerrrrrrrrrrrr.
Lunch is gewoon een maaltijdsalade. Niet 'dieetachtig' maar prima. Dit keer is een halve kilo per week genoeg. Ik heb een gezonde BMI alleen merk ik gewoon toen ik vorig jaar was afgevallen tot 75 dat ik me lekkerder voelde dan nu. Dus weer even opletten. Ik noem het dit keer ook niet echt dieten maar ach wie neem ik in de maling.
Succes meiden_________________
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 11:47 |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 11:54 |
|
 |

|
|
Hi Lott,
Tja 3 kinderen in 3 jaar dus ik ben een paar keer aangekomen en steeds tussendoor weer afgevallen. Mijn laatste race is raar genoeg niet via deze login geweest. Of tenminste kan het niet terug vinden. Vorig jaar jan tot april ben ik 13 kilo kwijtgeraakt tot de 75 kg. Dat wil ik nu ook weer wegen. Mooi zomergewicht. 77 vond ik voor de winter prima maar met de Kerst toch iets aangekomen.
Dus terug naar de 75!
Ik eet gewoon gezonder. Geen rare dingen doe ik. Werkt prima.
En jij. Wat zijn jouw plannen?
Gaby_________________
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 12:32 |
|
 |

|
|
Zie in mijn profiel dat het schema er wel raar uit ziet. Maar tja als je weet dat ik 3 keer zwanger ben geweest vandaar elke keer een hoog gewicht weer op weg naar de 80. Alleen vorig jaar (laatste keer bevallen) ben ik doorgegaan tot de 75. En dat bevalt (leuke woordspeling) wel  _________________
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 12:49 |
|
 |
Jans87 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 16-1-2012 Berichten: 48 Dieet: Gezond eten en veel bewegen
|
|
He, ik doe ook mee! Ik ben 1,5 jaar geleden ongeveer 15 kilo afgevallen (van 85.5kg naar 70.5kg). M'n streefgewicht was toen 65kg, maar dat heb ik nooit gehaald. En die 70.5kg ben ik langzaamaan ook uit het oog verloren, dus ik ga een nieuwe poging wagen! Eerst maar eens onder die 70kg, dan zien we daarna wel weer verder.
Ik doe overigens ook geen dieet. Inderdaad gezonder en met mate eten, en veel bewegen. Ik ga 2 tot 3 keer per week naar de sportschool, groepslessen (BBB, steps).
Groetjes, Jans |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 13:04 |
|
 |
|
|
|