Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Sponsor

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Samen naar een strakker lijf

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lottt
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Beste allemaal,

Ik heb goede voornemens! Samen met jullie als stok tussen de deur gaat dit lukken. Mijn motto is gezonder en gematigder eten en meer bewegen. Weg met die dieeten, op naar een nieuwe leefstijl!

Ik heb na 2 jaar intensief gesport te hebben de controle te veel los gelaten. Eetbuien werden steeds extremer. Ik heb het daar nu helemaal mee gehad. Ik ben altijd al forser geweest en heb altijd al van eten gehouden. Op dit moment eet ik niet meer voor het genot, maar eet ik om te eten. Daar wil ik vanaf! Ik wil weer strak in mijn vel zitten en met mate van eten kunnen genieten.

Dit gaan wij samen bereiken! Meer sporter, gezonder eten, met mate eten en meer van eten genieten.

Ga jij samen met mij de strijd aan? Mijn doel is ong. 10 kilo kwijt te raken in. Ik heb geen haast, want ik weet dat mijn leefstijl veranderen tijd kost. Als ik op rantsoen ga vliegt het eraf, maar is het er ook zo weer aan. Ik ben tevreden met 0,5 kilo per week.

Groetjes,

Lot
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2012 22:16    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens   Su88
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: GoK

Reageer met quote
He, ik kom graag met je meedoen hoor Lach Dan heb ik twee sprintjes maar dat vind ik prima! Ik ga wel wat lager inzetten Erg blij

Groetjes,
Suzanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2012 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi hi, ik doe ook graag mee. Vorig jaar hier netjes op gewicht gekomen maar ik wil nu niet alleen die laatste kilootjes 9weer) kwijt maar ook vooral strakker worden.
Wel vandaag ongesteld geworden, lekker zo'n opgeblazen gevoel maar geen excuus om nu te gaan beginnen. Des te sneller het gaat volgende week ohhh
Fijne dag!
Gaby

24/7/2010: bevallen van een mooie dochter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 10:21    

Reageer met quote
Leuk dat jullie meedoen!Erg blij

Ik ben een beetje dom geweest, want ik had gister geen weegschaal. Vandaag dus meteen naar de winkel gegaan om er een te kopen. Blijk ik twee kilo zwaarder zijn dan geschat (oeps..). Weten jullie of ik dat nog aan kan passen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 10:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lottt schreef:
Leuk dat jullie meedoen!Erg blij

Ik ben een beetje dom geweest, want ik had gister geen weegschaal. Vandaag dus meteen naar de winkel gegaan om er een te kopen. Blijk ik twee kilo zwaarder zijn dan geschat (oeps..). Weten jullie of ik dat nog aan kan passen?

Even hier naar toe http://www.weegclub.nl/forum/stel-hier-je-forum-vragen-ook-voor-profiel-aanpassingen-t11138-2420.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 11:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zit trouwens netjes aan mijn bureau met een kannetje water, drink groene thee en mijn ontbijt bestond uit Yoghurt en een smoothie. Lekkerrrrrrrrrrrr.

Lunch is gewoon een maaltijdsalade. Niet 'dieetachtig' maar prima. Dit keer is een halve kilo per week genoeg. Ik heb een gezonde BMI alleen merk ik gewoon toen ik vorig jaar was afgevallen tot 75 dat ik me lekkerder voelde dan nu. Dus weer even opletten. Ik noem het dit keer ook niet echt dieten ohhh maar ach wie neem ik in de maling.

Succes meiden

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 11:47    

Reageer met quote
Thanks, ik heb in dat forum gepost. Hopelijk past ze het aan. Anders is het ook zo stom, dan val ik wel af deze week maar dat zie je dan niet terug in mijn resultaten hier Huil huil

Goed bezig! Ik zie dat je al heel wat kilo's bent kwijt geraakt in de afgelopen jaren. Hoe heb je dat bereikt?

Ik ben de dag ook goed begonnen met heerlijke yoghurt, muesli en verse bosbessen. Jammie. En ondertussen al 0,75L water achter over gegooid (ja ik drink heel veel water Uitlachen)

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 11:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Lott,

Tja 3 kinderen in 3 jaar dus ik ben een paar keer aangekomen en steeds tussendoor weer afgevallen. Mijn laatste race is raar genoeg niet via deze login geweest. Of tenminste kan het niet terug vinden. Vorig jaar jan tot april ben ik 13 kilo kwijtgeraakt tot de 75 kg. Dat wil ik nu ook weer wegen. Mooi zomergewicht. 77 vond ik voor de winter prima maar met de Kerst toch iets aangekomen.

Dus terug naar de 75!

Ik eet gewoon gezonder. Geen rare dingen doe ik. Werkt prima.

En jij. Wat zijn jouw plannen?

Gaby

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie in mijn profiel dat het schema er wel raar uit ziet. Maar tja als je weet dat ik 3 keer zwanger ben geweest vandaar elke keer een hoog gewicht weer op weg naar de 80. Alleen vorig jaar (laatste keer bevallen) ben ik doorgegaan tot de 75. En dat bevalt (leuke woordspeling) wel Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Jans87
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en veel bewegen

Reageer met quote
He, ik doe ook mee! Ik ben 1,5 jaar geleden ongeveer 15 kilo afgevallen (van 85.5kg naar 70.5kg). M'n streefgewicht was toen 65kg, maar dat heb ik nooit gehaald. En die 70.5kg ben ik langzaamaan ook uit het oog verloren, dus ik ga een nieuwe poging wagen! Eerst maar eens onder die 70kg, dan zien we daarna wel weer verder.

Ik doe overigens ook geen dieet. Inderdaad gezonder en met mate eten, en veel bewegen. Ik ga 2 tot 3 keer per week naar de sportschool, groepslessen (BBB, steps).

Groetjes, Jans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 13:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 1 van 29