Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen eindelijk eens naar ons echte streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Soms kan een dietiste zich vertellen of weeg jezelf de porties niet helemaal goed af.
In net begin maakte ik de fout met rijst en pasta, aantal grammen ongekookt of gekookt, tja en dat scheelt nogal😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 12:56    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Charlotte 68, Weight Watchers heeft wekelijks cursussen, in Amsterdam de hele week, weet niet waar je woont, maar er is er altijd 1 in de buurt. Je ontmoet andere afvallers, op zich wel aardig. Toch wat opgestoken daar. Als je lid bent kan je gewogen worden, hoeft helemaal niet, voor sommigen is dat stimulerend. Heb het een paar maanden gedaan. Maar ook bij particuliere dietisten en een coach geweest, nu doe ik het alleen. Werkt voor mij het beste. En de Weegclub, uiteraard ! Lachen Lachen Lachen Lachen

(Weightwatchers heeft ook een online programma, vond ik stimulerender, prijs ook beter)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Charlotte68, je zou naar mijn berekening met jouw voedselinname ongeveer een halve kilo per week moeten afvallen (tenzij je bijvoorbeeld een trage schildklier hebt of iets anders, maar dat is denk ik allemaal niet het geval ! Lachen) Ik denk dat er iets niet klopt qua voedselinname. Vergeet je niet iets te berekenen? Bijvoorbeeld: koffiemelk, een klontje suiker in de thee, koekje bij de koffie, dropje op het werk / elders, iets teveel vetgebruik bij het koken, dat soort hele kleine dingen. Dat telt toch aan !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik fiets graag, maar het is hier op het moment superglad in Amsterdam op de bruggetjes. Lopen moet ik even weinig doen vanwege weer opnieuw opkomende hielspoor, dus of ik moet mijn hometrainer fiets weer uit de berging halen en in mijn kleine woning zien onder te brengen ergens, of naar de sportschool. Anders gaat het mis. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Charlotte68, je zou naar mijn berekening met jouw voedselinname ongeveer een halve kilo per week moeten afvallen (tenzij je bijvoorbeeld een trage schildklier hebt of iets anders, maar dat is denk ik allemaal niet het geval ! Lachen) Ik denk dat er iets niet klopt qua voedselinname. Vergeet je niet iets te berekenen? Bijvoorbeeld: koffiemelk, een klontje suiker in de thee, koekje bij de koffie, dropje op het werk / elders, iets teveel vetgebruik bij het koken, dat soort hele kleine dingen. Dat telt toch aan !

Nee geen koffiemelk, geen toegevoegde suiker etc... Maar misschien wil iemand eens meekijken met mijn dagprogramma, want ik noteer alles via myfitnesspall en dat zou ik hier ook kunnen melden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 17:01    

Reageer met quote
Zet je dagmenuutjes maar eens neer.
Misschien hebben we nog tips😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 22:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ontbijt:
koffie zwart
1 volkoren boterham met 15 gram 30+ kaas, halvarine en een half gekookt ei

Tussendoor:
koffie 3x

Lunch:
2 volkoren boterhammen
1 met 15 gram hoemoes
1 met 20 gram runderrookvlees
halvarine
150 ml karnemelk

Tussendoor:
2 rijstwafels
15 gram kipfilet
een halve tomaat
een half gekookt ei

Diner:
100 gram kipfilet
150 gram meergranenrijst met zaden
komkommer
150 ml karnemelk

Nu straks het avondtussendoortje nog invullen.

Tussendoortje voor in de avond:
1 kop cappuccino
125 gram kwark 0% vet
1 appel

Drinken over de hele dag: koffie zwart, thee zonder suiker en water.

Sport:
1 uur BBB (Buik, billen en benen) op de sportschool

Laatst aangepast door Charlotte68 op di 05 dec 2017 21:24, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 18:20    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Groente? Fruit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 20:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Groente? Fruit?

Groente= komkommer en tomaat

Fruit heb ik nog niet op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 21:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Charlotte 68, zie inderdaad (Elisabeth) erg weinig groente en fruit en veel koolhydraten. Mijns inziens moet dit net andersom zijn: veel groente en fruit elke maaltijd en geen of zeer weinig koolhydraten.Lachen
Ik heb gelezen dat je vandaag nog geen fruit op hebt.

Wat je mijns inziens uitstekend doet, is de eiwitten. Daar krijg je voldoende van. Dat is goed ! Lachen

Nu zit iedereen anders in elkaar, maar globaal denk ik wel dat je toch over het algemeen meer aan de groentes en fruit moet, ook voor de conditie van je lichaam. Dit alles is slechts mijn mening, en je mag het volledig verwerpen, dat is jouw zaak.Lachen

Ik zou met dit dieet echter niet afvallen, en ik zou me erg slecht voelen bovendien.(al die koolhydraten)

Enfin. Wanneer je meer commentaar wilt, hoor ik het wel.
Voel je nergens aangevallen, ik geef alleen mijn mening, en jij hebt volledig recht op jouw mening. Maar misschien heb je er iets aan, zoniet, prima Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 21:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14