Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen eindelijk eens naar ons echte streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Gewoon even flink water drinken vandaag Micha, het is er vaak zo weer af dan Lach En vocht vasthouden is niet altijd negatief, je lichaam heeft ook genoeg vocht nodig! Enkel als je echt dikke enkels en dergelijk krijgt hou je teveel vocht vast.
Omdat ik LCHF volg neem ik juist vaak wat extra zout om niet teveel vocht te verliezen.

Morgen, weegdag, hier ook geen spectaculair gewichtsverlies. De stand vanmorgen was 2 ons minder, en dat is prima. Maar je weet het nooit met die weegschaal, dus ik zie het morgen wel. Zolang ik maar weet dat ik op de juiste weg bezig bent, ben ik tevreden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 10:22    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja, bedankt, Jomar ! Dat vocht vasthouden soms is vervelend. Ik was inderdaad al veel water aan het drinken. LCHF wat je net noemde, kende ik niet, maar heb het net opgezocht.Wat een fijne recepten daar ! heb gezien dat jij heerlijke dingen maakt, dat vindt ik belangrijk. Anders houdt je het m.i. nooit lang vol.

Ik volg al sinds 21 juli een low carb leefwijze, en ben trouwens vegetarier minus vis, hahaha. Low carb is uitstekend. Je valt goed af en eet zeer gezond.
Ik bekwaam me momenteel in wat nieuwe en lekkere gerechten erbij leren koken. Anders verveelt het wel op een gegeven moment.

Jij ook sterkte dit weekend !

Bedankt voor je hart onder de riem, en dat je verder steeds zo succesvol blijft als je nu al bent. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 13:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, ik weet dat ik blij moet zijn, een kleine drie ons eraf, terwijl ik 2 dagen lang al 6 ons meer afgevallen was. Maar dit zwiepen is een patroon dat ik al weken heb. Maakt niet uit, zoals Jomar zegt: het gaat in de goede richting.

Hoe is het met jullie ??? Heel benieuwd mensen. Lief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hier ook 3 ons eraf, wel tevreden mee Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 7:48    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Op de dag van vorige weegdag had ik hele dikke kleren aan en nog veel gegeten wat nog niet verteerd was in mn buik, vandaar die75 kg. Afgelopen dagen heftig verkouden geweest waardoor naast de normale gewoctjes die je verliest ook je tijdelijke energie reserve glycogeen van 1 kg verliest. Ik denk dat dat de 4 kg gewichtsverlies verklaar lol. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen ? Zet hem op, mensen ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 22:10    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
mmm, ik blij een beetje hangen rond die 82 kilo, dan weer wat erbij en dan er weer wat af. Hopelijk volgende week de 81 in beeld!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 10:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@fientjuh, ja dat is klote ! Heb dat eens een maand gehad, maar daarna viel ik opeens een kilo af ! Het helpt bij mij 1 dag heel streng te dieten, of 1 dag veel te bewegen. Voor de rest dan weer gewoon doen. Dat duwt mij meestal de drempel wel over.
Volhouden !

Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier gaat het goed, weer netjes mijn eet, beweegplan gemaakt en gezond boodschappenbriefje gemaakt.

Krijg wel weer een weekend met uitdagingen, feestje en uiteten mar ga daar ook zo een plan voor maken.
Weet inmiddels dat als ik oo het moment moet kiezen voor wat ik ga eten dat ik dan niet de juiste keuze maak dus ga dat weer vooraf doen.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik meld me weer even. Druk gehad in leuke en minder leuke dingen. Weekendje weg geweest, dat was wel leuk maar niet voor de lijn, dus ik had eigenlijk al een rood vakje verwacht. Raar wel, als je maar even iets anders doet... hup.... gewicht omhoog. Deze week ga ik er weer tegenaan. Moeder was opgenomen in het ziekenhuis maar is gelukkig nu weer thuis. Het hardlopen mag ik heel, heel langzaam oppakken. Iedereen die afgevallen is: gefeliciteerd en die niet afgevallen is: kom op, volgende week weer beter. Fijne dag gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 7:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8