Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen eindelijk eens naar ons echte streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi resultaat Jomar ! Heb even gekeken naar wat van je berichtjes en je dagboek. De 18/6 heeft goed geholpen ! Ik begrijp dat je even een spurt wilde maken, omdat stilstand of erg traag gaan wel een beetje demotiverend is. Wat een resultaten zeg, formidabel ! Erg blij Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Elisabeth01 ! Goed doorgezet ! Fantastisch. cheerleader Kook jij lekker voor jezelf ? Ik begin nu de balen te krijgen van mijn dagelijkse hap. Moet nu niet alleen supergezond maar tevens wat lekkerder gaan koken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dank je Micha, jij gaat ook hardstikke goed!

Lekker eten is belangrijk, en gezond eten (koolhydraatarm is gezond eten!) kan gewoon heel erg lekker zijn Lach

Ik gooi vaak allerlei groentes in de pan, met 100-150 gram vlees. Roerbakken en je kunt qua smaak zoveel variëren. Rode curry, groene of rode pesto, roomkaas, parmesaan, oestersaus, chinese kruiden, blauwe kaas... zo makkelijk te maken en iedere keer een andere smaak Lach Ik eet dit vaak als ontbijt ook en dan kun je er uren tegen zonder trek te hebben. En lekkerder dan een stapel boterhammen met kaas Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Micha

Nee, ik kook niet lekker voor mezelf, hou niet van koken, 20 min.in de keuken staan is zo n beetje mijn max.
Om je een jdee te geven😊
Eet gewoon aardappels, groente met iets veg, erbij.
Of rijst met groente, pasta met tomatensaus gewoon uit een zakje en gooi er extra groente bij.
Gewoon frietjes uit de airfryer met sla tomaat en komkommer.

Voordeel van vrij basic eten is dat je er niet toe verleidt wordt om nog eens op te scheppen omdat het heeeel lekker, bijzonder is😂.
En doordat ik maar weinig eet op een dag kan ik van vrij simpel eten toch genieten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 10:41    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Elisabeth, bij mij net zo hoor. Maar mijn gevoel is: houdt ik het gewichtsverlies op zo'n manier wel in stand, wanneer ik eenmaal op mijn goede gewicht zit? Voor mij is belangrijk dat ik dus meer skills krijg en gezond en lekker kan koken, ik voorzie dat ik anders mijn gewicht gewoon weer inloop.

Heb het momenteel niet zo makkelijk, ben door een plateau heen; dat was de 72.2 kilo. Al wel 10 jaar val ik steeds af tot daar, en bleef op dat gewicht staan. Nu ben ik daar doorheen, maar het eten moet lekkerder. Overigens is 71.4 weer het nieuwe plateau. Ik moet maatregelen nemen anders suf ik in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Op een plateau zitten is te doorbreken door net iets minder te eten.
Kan heel simpel, 1 snee brood laten vallen of net iets meer bewegen.
Doordat je lichaam kleiner is geworden heeft het minder energie nodig dus het is logisch dat je steeds iets minder moet eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 17:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Geweldig Jomar ! je indrukwekkende reeks groene vakjes is ongebroken. prestatie hoor. Nu volhouden. Geweldig zo'n goede afvaller tussen de forumleden Op voortgaand succes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 18:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes,

Helemaal blij. Voor het grootste gedeelte van de week mij strikt aan het dieet gehouden. Wel van het weekend uit eten geweest. Minder gesport dan anders in verband met vervelende blessure. Ik ga er weer tegenaan deze week.

Hoe is het allemaal bij jullie gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fantastisch , Charlotte68 ! Applaus Nu volhouden !
Mooi gedaan. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 8:26    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi,
Sorry voor mijn afwezigheid. Ik had een griepje te pakken. Gelukkig heeft het verder geen effect gehad op mijn gewicht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 13:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8