Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen eindelijk eens naar ons echte streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Met mij was het een paar dagen zwaar, omdat zonder dat ik van mijn stramien af was, er toch opeens een aantal onsjes bij was gekomen. Wel, die zijn er nu op 1 na weer af, dus volhouden maar. Net wanneer je denkt: nu gaat het makkelijker, gaat mijn lichaam vocht vasthouden of iets anders leuks waardoor ik mijn motivatie bijna kwijt raak, omdat ik toch wel heel veel moeite doe. Enfin. Heeft iedereen natuurlijk, haha. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 13:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Jomar, geweldig dat je je bij ons hebt aangesloten ! Ik zie dat je een erg respectabel gewichtsverlies hebt neergezet; ongeveer 25 kg in zo'n 8 maanden, formidabel. Die laatste 4,6 kg, die gaan je vermoedelijk ook goed lukken ! Wanneer het ondanks je sterke motivatie toch even zwaar is, laat ons je supporten ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dank je wel, Micha Lach
Gaat ook vast wel lukken, het gaat (logisch) alleen behoorlijk langzaam nu. In vergelijking met toen ik begon. Ongeveer een kilo in de 3 weken, maar in dat tempo kom ik er ook.

Weegschalen zijn vreemd en enkel een simpele richtlijn. Ik heb 2 digitale. Een oude, en een nieuwe die kocht toen ik begon in januari/februari. Op de nieuwe weeg ik meestal 6 ons meer (daarom gebruik ik nog steeds de oude voor het officiele wegen Lachen ) Maar er zijn dagen dat het maar 2 ons scheelt, of 4 ons...
Zo ben je ineens 1-2 ons zwaarder weer, en een paar dagen later zijn er ineens weer 3-4 af. Zoveel zaken die van invloed zijn, vochtbalans en andere processen in je lichaam. Het op de weegschaal staan is maar een momentopname, het beste merk je het aan je kleding Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Ik ben zo vrij geweest me aan te sluiten bij dit sprintje. Hoop dat het een beetje levendig is. O ja, ik heb mijn streefgewicht erin gezet voor week 50. Dus zo lang dit sprintje duurt. Mijn ticker is al oud en ik weet eigenlijk niet meer hoe ik deze moet wijzigen. En wanneer is de weegdag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 18:23    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Mijn weegdag is zondag, dit om zaterdagavond geen gekke dingen te doen!!
Wie niet sterk is moet slim zijn😂😂😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 20:09    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ook op zondag, om dezelfde reden als Elisabeth01 Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Begint hier goed😊maar heeft er wel voor gezorgd dat ik gesprek heb gehad met de diëtiste.
Ik mijn eet en beweegplan hebt gemaakt en mijn motivatiekaart onder handbereik heb.
Ga er weer voor, op naar mijn streef!

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 6:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Charlotte, W E L K O M in dit sprintje. Hartstikke goed dat je de schouders er weer onder zet ! Zie dat je veel beweegt, dus het moet relatief eenvoudig zijn om gewicht te verliezen met wat aanpassingen in je voeding ! Vindt het altijd geweldig als mensen al zoveel moeite doen, dat inspireert. Erg blij Dit sprintje is vooral bedoelt voor mensen die er nu echt genoeg van hebben, dat gejojo, (ook bij mij het geval geweest). Het gaat je lukken, laat ons supporten als het even moeilijk gaat (als je daar behoefte aan hebt tenminste), S U C C E S !! cheerleader Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi Charlotte, W E L K O M in dit sprintje. Hartstikke goed dat je de schouders er weer onder zet ! Zie dat je veel beweegt, dus het moet relatief eenvoudig zijn om gewicht te verliezen met wat aanpassingen in je voeding ! Vindt het altijd geweldig als mensen al zoveel moeite doen, dat inspireert. Erg blij Dit sprintje is vooral bedoelt voor mensen die er nu echt genoeg van hebben, dat gejojo, (ook bij mij het geval geweest). Het gaat je lukken, laat ons supporten als het even moeilijk gaat (als je daar behoefte aan hebt tenminste), S U C C E S !! cheerleader Erg blij

Ben even uitgeschakeld qua sporten maar dat hou ik toch niet lang vol. Sinds ik hardloop heb ik erg veel last van mijn voeten en scheenbenen, overbelast misschien. Donderdag even naar de fysio en dan hoor ik het wel maar ik kan niet zonder sporten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 19:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien kun je roeien, in de fitness scene. Dan belast je die benen niet. Wellicht fietsen ook ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 15:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8