Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen eindelijk eens naar ons echte streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Mijn diëtiste regelt het rechtstreeks met de zorgverzekeraar.
Heb afgelopen jaren geen factuur gezien.

ja, ik lust ook wel bijna alles maar ik bedoel dat je je voedingspatroon wel af moet stemmen op jouw voorkeuren.
En dat je accepteert dat je niet meer alles kunt eten wat je zou lusten want dan val je niet af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kreeg antwoord:

De factuur die je destijds hebt ontvangen is niet geschikt om in te dienen, hier missen bepaalde gegevens op. Ben je al door je eigen risico heen?

???

Laatst aangepast door Charlotte68 op vr 08 dec 2017 12:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 10:11    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jaja. De factuur is niet geschikt om in te dienen. Komt me bekend voor...

En dat van die nakd reep. Sorry hoor. Is deze dietist nu serieus te nemen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 10:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@fientjuh, hoe gaat het ? Kom je een keertje langs om een gewicht in te vullen ? Werkt altijd beter dan leeg laten. Zet hem op ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 10:31    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Wat heeft de dietiste ermee te maken of je wel of niet door je eigen risico heen bent?
En als er gegevens ontbreken op de factuur dan moet ze de goede factuur opsturen!

En het klopt wel dat, als je weinig gebruikt in de zorg, je het bezoek vanuit je eigen risico betaald.
Maar je weet nooit hoe het loopt, stel je glijdt zo uit en je komt op de eerste hulp, heb je je eigen risico opgebruikt, dus altijd zinvol indienen van de rekening.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tjeetje, ik krijg nu ook argwaan. Ben blij met jullie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 12:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ondertussen doe ik al dagen behoorlijk mijn best, meer dan voorheen. Er is een nieuwe , strengere aanpak vereist omdat mijn lichaam 12+ kilo is afgevallen, meer dan een zevende van mijn gehele gewicht. Duidelijk een ander metabolisme nu. Moet absoluut me meer inspannen, maar voel me uitgedaagd, is ok. Zwieberde de afgelopen week wat naar de 67,2 en 67,3, maar zit nu weer terug op de 67. Op deze ingeslagen weg, strenger, gaat het lukken. Lachen

Laatst aangepast door micha1 op za 09 dec 2017 19:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 10:34    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Heb ook dagen dat het gewicht alleen omhoog gaat. Dat hoort er gewoon bij.
Gewoon door en uiteindelijk zakt het wel, kom op, komt goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 18:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Elizabeth, bedankt. Lachen Ergens in een klein hoekje zit het idee dat dit het dan was, het gewichtsverlies, alsof het me verder niet meer lukt. Maar dat is natuurlijk niet zo. Vroeger woog ik 59 kg. Dat is een goed gewicht voor me. Geen redelijk argument te vinden waarom ik nu opeens niet meer zou kunnen afvallen. Lachen Heb jij die twijfel na 12+ kilo of daaromtrent ook gehad ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 19:10    

Reageer met quote
Zijn van die stiekeme ondermijnende gedachtes. Natuurlijk heb ik die ook gehad maar wordt wel minder.
Heel simpel denken, als je minder eet dan verbruikt val je af!
Al die bij gedachtes, mijn lijf houdt het gewicht vast, spaarstand, ben in de overgang, ben nooit een lichtgewicht geweest enz.is allemaal onzin!

Effuh grof, als dat mee zou tellen zouden er ook mensen in de derde wereld, of tijdens oorlogen, ook dik zijn.

Ik heb nu het gewicht van toen ik een jaar of 12 was, daarna in de pubertijd incl.sporten altijd 64 geweest.
Tot ik op 25 jarige leeftijd de oudste kreeg en toen door een andere leefstijl, eetstijl doorgroeide tot 82.

Je kunt je voorstellen dat ik bij 64 begon te twijfelen, maar aangezien ik nogal nuchter ben, wist ik dat het net zo werkt als bij mijn dieren.
Geef je teveel eten worden ze dik, geef je minder vallen ze af. Zelfs na castratie of cushing (schildklierprobleem)

Oftewel, ja hoor, 😂😂gewoon doorrrrrr

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14