Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Samen afvallen voor kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Trowback, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ook knap dat je nu echt regelmaat in het afvallen hebt gekregen en dat het met de snacks zo goed gaat! Knap hoor!Lach

Hier gaat het ook goed:) hoewel de moeilijke tijd nu wel echt begonnen is Schaam Schaam deze maand 3 verjaardagen en dan ook nog sinterklaas, kerst en oud en nieuw.. de eerste verjaardag en sinterklaasviering ben ik gelukkig goed doorgekomen:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 14:44    
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mara123 schreef:
Trowback, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ook knap dat je nu echt regelmaat in het afvallen hebt gekregen en dat het met de snacks zo goed gaat! Knap hoor!Lach

Hier gaat het ook goed:) hoewel de moeilijke tijd nu wel echt begonnen is Schaam Schaam deze maand 3 verjaardagen en dan ook nog sinterklaas, kerst en oud en nieuw.. de eerste verjaardag en sinterklaasviering ben ik gelukkig goed doorgekomen:)

Dat ben ik met je eens! December is een lastige periode.. maar gelukkig zijn soep en salade mijn vriend op die dagen zodat ik wat meer kan snoepen dan normaal Lach zo probeer ok er maar het beste van te maken...
Fijn dat het bij jou ook goed gaat!! Knap hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 15:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Trowback dankje! En soep en salades vind ik ook een goed alternatief voor pasta enzo op dit soort dagen helemaal:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hi allemaal,

Sorry even niet geschreven.
Meestal niet veel last van mijn astma, behalve als ik stress heb. Nu dus.
Afvallen gaat niet echt lekker, maar ik doe iedere week een doel erbij,
Week 1 elke dag goed ontbijten
Week 2 1 liter water per dag drinken.
Morgen wegen en dan een doel erbij verzinnen.

@trowback, dat gaat goed je doel al bijna gehaald!! Moetvast lukken met de soep, ook al is het lastig deze maand. 1 voordeel als je deze maand doorkomt zal de rest van het jaar ook wel lukken.
@Mara, ook goed bezig! Vooral feestjes doorkomen blijft een lastige. En de eerste heb je gehad. Ga zo door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 10:22    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Structopaat schreef:
Hi allemaal,

Sorry even niet geschreven.
Meestal niet veel last van mijn astma, behalve als ik stress heb. Nu dus.
Afvallen gaat niet echt lekker, maar ik doe iedere week een doel erbij,
Week 1 elke dag goed ontbijten
Week 2 1 liter water per dag drinken.
Morgen wegen en dan een doel erbij verzinnen.

@trowback, dat gaat goed je doel al bijna gehaald!! Moetvast lukken met de soep, ook al is het lastig deze maand. 1 voordeel als je deze maand doorkomt zal de rest van het jaar ook wel lukken.
@Mara, ook goed bezig! Vooral feestjes doorkomen blijft een lastige. En de eerste heb je gehad. Ga zo door.

Wat naar om te horen van je astma zeg. Wel super knap dat je zo met doelen werkt en door zet . Kleine stappen zijn ook stappen! Volhouden tot een beter moment is al heel knap.
Succes met wegen morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 17:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En weer een feest goed een redelijk gezond doorgekomen:) kan er met een bijna 3 jarige dochter niet omheen dat sinterklaas gevierd moet worden. Heb zelf 10 pepernoten gehad en klaar Sport

Structopaat, inderdaad super knap dat je doorgaat! En die doelen klinken ook super goed zo blijf je je ook ontwikkelen. Super ga zo door cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mara123 schreef:
En weer een feest goed een redelijk gezond doorgekomen:) kan er met een bijna 3 jarige dochter niet omheen dat sinterklaas gevierd moet worden. Heb zelf 10 pepernoten gehad en klaar Sport

Structopaat, inderdaad super knap dat je doorgaat! En die doelen klinken ook super goed zo blijf je je ook ontwikkelen. Super ga zo door cheerleader

Goed zo Mara, knap! Ga zo door Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 17:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Structopaat

Reageer met quote
Ik heb even snel een gewicht ingevuld. Ben de weegschaal vergeten en een paar dagen niet thuis. Dus mijn oude gewicht aangehouden.
En bedankt voor de complimenten!

Mara, goed bezig!!! Elke feestje is er 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 11:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou jongens, dat was het alweer. Ik heb net mijn laatste weeg gegevens ingevuld voor dit sprintje. Allemaal nog veel succes voor wie deze laatste week nog gaat wegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 10:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw trowback, bijna 4 kg afgevallen! Super knap!! En ook allemaal groen cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5