Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Rustig afvallen; 2 kilo in 5 weken

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ditkeerlukthet
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Afvallen in een rustig tempo. Geen onhaalbaar doel hopelijk! Streven is om op 12 september 2 kilo kwijt te zijn! Wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2016 9:56    
Vrouw Weeggegevens   angela5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WW met minder KH

Reageer met quote
Hoi Hoi, ik doe graag mee.
Wordt voor mij wel een uitdaging, aangezien ik de afgelopen weken steeds maar 100 gram per week afgevallen ben. Dus dat is voor mij een leuke uitdaging om net een tandje bij te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 aug 2016 8:07    

Reageer met quote
Gezellig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 aug 2016 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Miranda1301
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hoi daar,

Nog 4 weken, dan moet ik weer op de weegschaal na de vakantie.

Dus ik sprint hier eventjes mee. Zelf probeer ik af te vallen via de EGA methode en jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 aug 2016 15:15    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miranda,
voorheen heb ik altijd via de atkins methode gewerkt. Dit heb ik deels naast me neer gelegd en ik ben nu druk in de weer met de Weight Watchers app. Wel houd ik een laag koolhydraatgehalte aan. Maak er dus een beetje een combi van. hihihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016 8:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben al mn hele leven te dik, vanaf de puberteit. Heel veel dieten geprobeerd, tot mn 30ste, toen had ik zoiets van: het hoeft voor mij allemaal niet meer. Toen woog ik 120 kg en op mijn 40ste nog steeds.
helaas steeds meer last van allerlei kleine kwaaltjes. Met behulp van crashdieten 20 kg aangevallen, ook weer 10 kg eraan.

Met 110 kg aan ega begonnen en wat ik vooral belangrijk vind nu is: gewoon eten, niet crashen, gezonde keuzes maken.
tuurlijk is dat moeilijk, kei moeilijk zelfs

Ik blijf nu hangen op 96 kg, al een paar weken.
Dat komt ook door de vakantie, minder druk op het werk.
Mijn huidige streefgewicht is 90 kg, maar uiteindelijk hoop ik op 85 kg uit te komen.
Veel meer moet er niet af, dan hangt mijn buik op mijn knieen, en dat is ook geen gezicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016 9:01    

Reageer met quote
Ha Miranda,

Wat knap dat je al zover gekomen bent!

Ik heb de afgelopen jaren ook geschommeld. Nu eigenlijk al een aantal jaar hetzelfde (teveel). Na de vakantie was ik het zo zat dat ik toch maar weer begonnen ben. Ik wil er graag 10 kilo afhebben. Ik volg niet een speciaal dieet. Ik probeer om gezonde keuzes te maken en me bewust te worden van wat ik eet. Op deze manier kun je alles eten maar wel met mate. Als ik mezelf een dieet opleg dan haak ik altijd snel af. Mijn vakantie is voorbij dus daar hoef ik het niet meer voor te doen. Het mag er dan ook in een rustig tempo vanaf. Hopelijk kan ik het dan volhouden en later zo houden. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016 10:51    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Eefje0812
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik doe ook graag mee met dit sprintje. Ik ben net (vandaag) weer begonnen met afvallen en denk dat dit sprintje een mooi startdoel is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016 15:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Eefje,
Gezellig dat je meedoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016 17:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Eefje, leuk dat je met ons meesprint.

Hier gaat het behoorlijk goed, maar heb wel een heavy weekend voor de boeg. Dan mag ik het loslaten van mezelf, maar dat bepaald nu dat ik dus heel gedreven ben om netjes binnen de lijntjes te kleuren.

Ik heb wel een klein probleempje. Het is bij ons 10 dagen kermis. Nu is dat geen probleem, maar ik wil dan altijd oliebollen. Ook dat is geen probleem, maar wel het volgende. Mijn dochter vroeg laatst of een vriendin mocht blijven slapen, zodat ze naar de kermis konden. En ik zei voor de gein dat ze dan oliebollen mee moest nemen. Ik heb ook snel gezegd dat ik een grapje maakte. Maar nu kom ik vanochtend beneden en nu heeft mijn dochter een hele grote zak met oliebollen meegenomen voor mij. Vind dat zo lief!! Nu kan het gewoon niet weigeren, want dan zal ze zo teleurgesteld zijn, dus ik denk dat ik er toch maar 1 pak. Wat denken jullie?!!
1 is 6 punten, dus ik kan dat in mijn dagschema inpassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016 7:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6