Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Propoints en flexipoints berekeningen,calculator ed

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

doe je flexi op propoints
ik doe flexipoints/comfortplus
36%
 36%  [ 124 ]
ik doe propoints
63%
 63%  [ 212 ]
Totaal aantal stemmen : 336

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EssieV
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
Ik heb bij 5% geen meetlint gehad hoor, ik weet dus niet of ze ook (nog) beloningen geven. Mijn beloning was een ster met 3 kilo en met 5% Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
EssieV schreef:
Ik heb bij 5% geen meetlint gehad hoor, ik weet dus niet of ze ook (nog) beloningen geven. Mijn beloning was een ster met 3 kilo en met 5% Lachen

ja hoor bij 5% een meetlint Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Niffy
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
De meetlint geloof ik ook niet helemaal hoor. De meetlint geeft niet alleen de cm aan, maar heeft ook een rood, oranje gebied. Volgens de meetlint zit ik qua omvang van mijn taille zelfs nog in het rode gebied. Terwijl ik eigenlijk helemaal geen extreem overgewicht heb. Maar dat bewijst maar weer eens dat je met een standaard meetlint niet iedereen in een hokje kunt plaatsen.

En je kan gewoon op je weight watchers bijeenkomst vragen of je je 5% kadootje nog krijgt. Wellicht dat ze dat gewoon vergeten is. Ik heb er ook om gevraagd, want ik had er ook van gehoord. En jezelf zo nu en dan opmeten kan een extra stimulans geven.

Tot nu toe ben ik heel tevreden over de weight watchers. De bijeenkomsten zijn leuk en ook leerzaam. Zo leer je iedere keer wel iets. Het spannendste is om weer op de weegschaal te staan. Want ik weeg me thuis niet. En deze nieuwe levensstijl (want ik vind het niet echt een dieet te noemen) bevalt me zeer goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 14:07    
Moderator

Reageer met quote
Quote:
En je kan gewoon op je weight watchers bijeenkomst vragen of je je 5% kadootje nog krijgt. Wellicht dat ze dat gewoon vergeten is. Ik heb er ook om gevraagd, want ik had er ook van gehoord. En jezelf zo nu en dan opmeten kan een extra stimulans geven

ja hoor,dat wordt af en toe vergeten,gewoon even vragen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 16:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Weten jullie ook hoe het met het betalen gaat? Ik heb 25/10, 14/10 en 22/9 39,00 euro betaald. Wordt automatisch afgetrokken. Heb een mailtje gestuurd naar Weight Watchers en nog geen bericht ontvangen. Gaat het per 4 weken of per maand? Dan heb ik 14/10 waarschijnlijk teveel betaald.

Ik heb het meetlint wel gekregen toen ik 5% eraf had. Lachen Als je 3 kilo eraf hebt krijg je een ster. Daar heb ik nu 2 van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2011 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Niffy
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Pieterke,
Nee, ik betaalde tot nu toe 11 euro per keer dat ik kwam. Op de website van de Weight Watchers hebben ze het over een maandbedrag. Dus ik neem aan dat je per maand betaald.
Wellicht dat ik een combipas ga nemen. Maar op zich bevalt me dit ook wel, nu weet ik dat ik 11 euro betaal. Via automatisch betaal heb ik niet zo dat gevoel. Dus voor mij een stok achter de deur om te blijven gaan. En tot nu toe vind ik het ook zeer de moeite waard. Waar ga jij naar de Weight Watchers? Ik ga op de woensdagavond naar Borger.
Mooi dat je je 5% ook al hebt gehaald bij de Weight Watchers, ik zag dat je inmiddels zelf al een eind op zeg was, al ruim 25 kg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2011 19:28    
Moderator

Reageer met quote
Quote:
25/10, 14/10 en 22/9 39,00 euro

volgens mij per maand maar al zou het per 4 weken zijn dan is die van de 14e toch teveel betaald

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 okt 2011 0:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt voor het antwoord. Ik heb nog steeds geen reactie gekregen. Ga wel een brief schrijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 okt 2011 11:47    
Vrouw Weeggegevens   nieuwvoornemen
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi iedereen
Ik ben vicky en ik was oorspronkelijk begonnen met het Cohendieet. Maar op het moment ben ik wat ziek, en dus zodanig verzwakt dat mijn dokters me aanraadde dat ik nu beter mee stop. en het ging me ook niet goed af.
Nu zou ik willen vragen of jullie me zouden kunnen helpen met alles ivm weight watchers, ik ben hier nog serieus een leek in. Ken er niets van, heb al wel gehoord van punten, en van het nieuwe dieet... van weight watchers, kunnen jullie me uitleggen en tips geven wat jullie het beste vinden en wat dit allemaal is?
Hier alvast mijn email: vickydekkers@hotmail.com

Ik wens jullie nog heel veel succes en op voorhand bedankt voor alles!

mvg vicky
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 14:41    
Moderator

Reageer met quote
nieuwvoornemen schreef:
Hoi iedereen
Ik ben vicky en ik was oorspronkelijk begonnen met het Cohendieet. Maar op het moment ben ik wat ziek, en dus zodanig verzwakt dat mijn dokters me aanraadde dat ik nu beter mee stop. en het ging me ook niet goed af.
Nu zou ik willen vragen of jullie me zouden kunnen helpen met alles ivm weight watchers, ik ben hier nog serieus een leek in. Ken er niets van, heb al wel gehoord van punten, en van het nieuwe dieet... van weight watchers, kunnen jullie me uitleggen en tips geven wat jullie het beste vinden en wat dit allemaal is?
Hier alvast mijn email: vickydekkers@hotmail.com

Ik wens jullie nog heel veel succes en op voorhand bedankt voor alles!

mvg vicky

maak een eetdagboekje aan bij het weightwatchers subforum dan krijg je vanzelf reacties en info

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 17:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13