Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Positief 130+ sprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Sprintje voor mensen die 130 kilo of meer wegen (of net zijn geweest) en een positieve instelling hebben, ook naar anderen toe.

Alle kleuren hokjes mogen, ik vraag wel om wekelijks je gewicht door te geven. Ik vind lege hokjes demotiverend. 1 leeg hokje mag, bij 2 word je verwijderd uit de sprint. Meekletsen mag, maar hoeft niet.

Ik kan wel weer wat motivatie gebruiken, wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   dommy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Wat leuk Spacey, ik doe weer mee met nu een streefgewicht wat beter zal passen, haha.
Wat leuk zijn zulke sprintjes, ik doe er echt mijn best voor om ook dat doel te bereiken, het werkt dus echt motiverend!
Deze week ben ik extra aan het zwemmen en zou graag wat meer gaan wandelen, maar het weer zit me een beetje tegen, misschien dat het vanavond droog is, dan maar een extra lang rondje lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi hoi, ik doe graag met jullie mee ! Ik kan wel een goede stok achter de deur gebruiken. Lach
Samen gaan we ervoor cheerleader op naar de 100 en er voorbij ! cheerleader

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Gezellig dames! Fijn dat de sprintjes zo goed voor je werken dommy. Die stok heb ik ook wel weer nodig, Midde. Vooral in deze tijd. Ook nog verjaardagen hier, dus dat helpt niet echt mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 13:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ook weer present Lach

Ik moet nog wennen aan de 119(,6). Zat even vreemd te kijken toen ik mijn doel voor dit sprintje moest bepalen Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 13:27    

Reageer met quote
Spacey schreef:
Die stok heb ik ook wel weer nodig, Midde. Vooral in deze tijd. Ook nog verjaardagen hier, dus dat helpt niet echt mee.

Het is wel de moeilijkste tijd van het jaar om te lijnen, werkelijk overal is Sinterklaas-lekkers Rollende ogen maar ja ik heb mij voorgenomen om gezond te gaan leven & af te vallen dus keuzes maken en haal ik nikx van al dat lekkers in huis maar ga op Sinterklaasdag met de kids naar de bakker om eenmalig iets lekkers uit te zoeken........wat ik dan natuurlijk wel weer moet incalculeren in mijn weekmenu qua calorieën.
Verjaardagen ga ik met een volle buik heen en neem een taartje maar die eten mijn kids dan toch wel voor me op. Lachen Cool Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 14:37    

Reageer met quote
Gewoon plannen Midde. Wat wil je inruilen voor iets te snoepen. Of extra bewegen als dat kan. Ik heb dat vroeger ook gedaan en niet aankomen tijdens de feestdagen kan echt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 14:44    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Gewoon plannen Midde. Wat wil je inruilen voor iets te snoepen. Of extra bewegen als dat kan. Ik heb dat vroeger ook gedaan en niet aankomen tijdens de feestdagen kan echt.

Wat fijn om te horen dat het echt kan want bij mij is het nog slechts theorie. Het aankomen met de feestdagen of verjaardagen, het daarna niet meer in het ritme kunnen komen en het gevoel van schaamte & schuld daarover deden me in het verleden altijd weer opgeven, maar nu ben ik vastbesloten door te stomen naar een slanker 2018, dus ik ga nu alles inplannen, thanx.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 15:46    

Reageer met quote
2 jaar geleden liep ik op 1e Kerstdag om 6:30u buiten om vast wat extra te lopen. En als ontbijt een vruchtensalade omdat ik later op de dag naar een brunch ging. Ik wist dat wat ik daar zou krijgen niet perse ongezond zou zijn, maar je eet toch ongemerkt wat meer.
Plannen is het belangrijkste. Zeker als je weet wat je gaat doen, thuis of buiten de deur. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 15:54    
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee! Vandaag weer begonnen aan een nieuwe poging!

4 weken geleden bevallen van een dochtertje, maar ondertussen helemaal klaar om af te vallen. Ben de kilo's echt beu!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 11:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4