Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Poging???? In 2018 moet het me toch een keer lukken!!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal ik wens iedereen het allerbeste in 2018 Erg blij
Ik heb me vanmorgen toch maar weer eens na maanden weer gewogen met resultaat Schaam Schaam ik voelde het al,alles zit er weer bij!!
Om een lang verhaal kort te maken 2017 was geen leuk jaar,maar dat is geen enkel excuses om het weer zover te laten komen,maar dat is mijn zwakke punt ik grijp naar eten,maar dat moet nu afgelopen zijn!!
Ik was altijd van het snelle afvallen,ook zoals vorig jaar met het cambridge dieet,maar ik verander daarna mijn eetpatroon niet,en wat gebeurd er dan,ik kom niet zo snel weer aan!!
Op dit moment kan ik wel janken,zie net dat ik hier nog nooit zo zwaar ben geweest als nu O wat erg!!heb mezelf net een schop onder mijn kont gegeven,en wil er weer voor gaan!!
Dit keer met gezond eten dan maar wat langzamer afvallen,maar hopelijk is het dan blijvend!!
Ik ben sinds augustus 2017 niet meer op het forum geweest,nou ik kan er dus echt niet zonder dat zie je wel weer!!
Wie heeft er zin om met me mee te doen!!
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Deeltje, ik doe met je mee. Ik ga voor een halve kilo in de week.
Succes en we gaan er voor!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Hoi Deeltje en Pien,

Bij mij eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal.

In 2016, 17kg kwijt geraakt met een proteine dieet, maar nu langzaam aan weer zo goed als alles bij.
Dus 2018 wordt het jaar dat ik hetzelfde wil bereiken, maar dan met een gezonde evenwichtige voeding. Trager, maar blijvend...

Let's do this!!

Maandag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 11:26    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier nog eentje..
Ook steeds beginnen maar het blijft niet en ook ik ga voor langzamer maar wel haalbaar en blijvend als het even kan Erg blij Dus ik wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 11:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Coccinelle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hi allemaal,

Ik sprint graag met jullie mee. Ook in ben een jojo-expert.
Eind 2015 woog ik nog 65 kilo tijdens mn huwelijk.
Helaas kwamen er daarna weer meer dan 20 kilo bij. En eerlijk is eerlijk... ieder pondje ging door mijn mondje.
Ben nu begonnen met Cohen, dus hoop dat dat me weer de goede richting op helpt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 12:08    

Reageer met quote
Hoi meiden wat fijn dat jullie met me meedoen Erg blij Samen gaat het ons zeker lukken we gaan ervoor Yes! (nederlands=
@Pien ben toch blij dat ik hier weer ben,het zal een keer lukken meid!!en fijn dat je meedoet,en met een pond in de week ben ik dit keer ook al blij!!
@Coccinelle klopt ieder pondje gaat door het mondje,en bij mij is de laatste maanden heel wat door het mondje gegaan,maar dan vooral veel en de suikers Schaam Schaam maar het is gebeurd,we kijken nu vooruit en samen gaat het ons vast lukken!!
@Jollianda ook jij welkom meid!!
@Loesje trager is niks mis mee als het er maar afgaat toch,ik was ook altijd hoe sneller hoe beter,maar voor mij werkt dat niet,ik ga dan nu ook gewoon normaal eten rond de 1500 kcal ga ik zitten!!

Mijn man zij vanmorgen al je gaat toch niet weer van die aparte diëten doen Lach ook niet leuk voor hem ben 37 getrouwd maar hij heeft meer dan de helft van die tijd alleen moeten eten,want dan nam ik weer eens een shake of zoiets,als ik er over nadenk niet normaal toch Geschokt en wat heeft het voor zin gehad helemaal niks!!
vandaar dat ik het nu anders aan moet pakken anders word het nooit wat met me!!

Ik had zelf in gedachten om dit sprintje niet te groot te laten worden wat vinden jullie daarvan,hebben we een beter overzicht vind ik zelf!!

SUCCES MEIDEN SAMEN KUNNEN WE HET!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 14:10    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje je ben terug Erg blij

Ik doe ook gezellig hier mee loop ook nog steeds te klooien Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 17:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
@ Deeltje, ik ben blij dat je weer terug bent. Ik zelf ben alleen deze dagen minder online vanwege een overlijden in de naaste familie. Vanaf of na het weekend zal ik hier wel weer wat vaker zijn.

Ik zie dat we bijna allemaal wel dezelfde ervaring hebben. Ik ben begin 2017 tot april rond de 20 kg afgevallen middels straight away. Door gewoon lukraak te stoppen en niet af te bouwen heb ik het er allemaal weer aangegeten. Voor mn gevoel was ik de ene dag 109 en een dag later weer 127. Is niet zo en ik heb het zelf gedaan. Daarom zal ik het realischer aan moeten pakken. Middels gewoon vast eten en verantwoord proberen m'n kiloos kwijt te raken. Maar ergens zit er bij mij nog wel in mn achterhoofd een stemmetje dat me er toe wil krijgen om het nog een keer te proberen.
In het verleden heb ik ook kennis gemaakt met cohen, ook daar goed mee afgevallen maar na die tijd ook alles inclusief bonus er weer bij. Maar ik weet wel dat als ik iets wil bereiken ik wel het beste baat ga hebben bij koolhydraatbeperkt. Maar ik krijg het op 1 of andere manier in mijn hoofd niet voor elkaar. Of ik vergeet de helft in te slaan met boodschappen of het lukt me rond de maaltijden niet om het rond te breien in t hoofd om iets anders als voor de anderen klaar te maken.
Maar wie weet heb ik het over een maand in enen te pakken en gaat het me wel lukken. Eerst maar weer eens vele boekjes lezen en proberen inspiratie op te doen.

Goed idee om het groepje niet al te groot te laten worden. Zo blijft het overzichtelijk.

allemaal veel succes, inderdaad "samen kunnen we het"!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 17:28    

Reageer met quote
Pien gecondoleerd meid wens je heel veel sterkte Kussen
Ik ben ook al weken op google aan het kijken naar kha maar ik zie me s,morgen geen eieren eten je mag zelfs zaanse maionase smullen ik ken mezelf dat word hem niet Lachen misschien wel kha beperkt?
Heb net even op de eetmeter van het voedings centrum gekeken op zit dan op 129.8 koolhydraten en het zijn 1441 kcal als ik deze hoeveelheid binnen krijg val ik dan wel af?
Tot horen Pien en sterkte
@Gelukszoeker leuk je hebt me gevonden Erg blij nou ik vind het allereerst knap van je dat je stabiel bent gebleven,daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen,volgens mij komt er niemand zo snel veel aan als mij,maar ik ga er weer voor Lachen
Ik ga het sprintje sluiten bij 8 /10 personen dat is het mooi overzichtelijk!!
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 18:25    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pien gecondoleerd en sterkte aai

Deeltje als ik de teugels verder los laat dan kom ik ook zo snel aan Schaam Schaam . Er zit bij mij toch nog ergens een rem.

Ik ga verder op bodieboost en beetje eigen geklungel. En kijken hoe ik die weekenden ga aanpakken daar ga ik de mist in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 1 van 17