Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Poging???? In 2018 moet het me toch een keer lukken!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
@Gelukszoeker ik heb dat laatst ook gedaan toen ik keelpijn had,je wil niet weten hoeveel zakken drop ik toen heb gehad Schaam Schaam ik had als smoes als mijn keel maar in beweging is Lachen ben je nu nog ziek dan?zo ja beterschap meid!!
@Jollianda komt goed volgende week weer gewoon groen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 14:28    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje ik word ziek vecht er nog tegen want heb geen tijd om ziek te worden.
Ik heb nu 1 zakje van die keelsnoepjes gehaald met honing smaak ik probeer mij te beheersen kan het het alleen niet hebben dat ik mijn stem kwijt raak Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 19:00    

Reageer met quote
BETERSCHAP GELUKSZOEKER

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gisteren een vastendagje gedaan,viel niks tegen,even een boost aan mn verbranding geven,vrijdag de volgende

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 7:14    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Deetlje dank je wel 1 voordeel van ziek zijn heb weinig trek Lachen Dat compenseert de keelsnoepjes.
Je weegdag toch vandaag? Ben wel benieuwd je ben zo super goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 7:26    

Reageer met quote
Klopt Gelukzoeker het was weegdag Lachen 6 ons eraf!!
Haha dat is weer een voordeel van een zere keel,sommigen hebben dan weinig trek,ik ben dan een uitzondering denk ik,en heb meer trek als anders Lachen
Op zich gaat het met het khd arme dieet goed,moet alleen wennen dat je zoveel mag eten,en het in de gaten houden met de verhoudingen van vet,eiwitten,maar daar het je het voedingscentrum voor!!
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 8:28    

Reageer met quote
Deetlje wat goed!!

Ik heb lekkere suiker vrije keelsnoepjes gevonden Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 7:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Voor het eerst sinds 2014 denk ik onder de 110 kilo. Helemaal blij. 🎉🍀
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Excuses voor mijn late reactie @Deeltje1960. Om eerlijk te zijn schaamde ik mij enigzins om mijn weegegevens in te sturen, omdat ik immers de fout in ben gegaan qua eetpatroon en dus niet was / ben afgevallen.

Ik begrijp niet wat er met mij aan de hand is en waarom het dit keer zo moeizaam gaat. Het is net alsof mijn motivatie is weggevallen door alle stress van de laatste jaren. En toch wil ik niets liever dan afvallen. Zowieso ook voor deze zomer. De creativiteit is ook wat weg.

ja, ik krijg ook allerlei klachten van 'suiker'. Ik raak sneller geirriteerd als ik ( teveel ) suiker binnen heb gekregen, raak opgefokt ( en vooral 's ochtends kan ik er minder goed mee omgaan ) en ik ben dan gevoeliger voor stress- / paniekklachten.
Ditzelfde probleem heb ik ook met alcohol. Gelukkig drink ik amper alcohol en voel ik de behoefte ook niet echt, maar als ik het wel drink dan valt het doorgaans verkeerd. Eén glas is voor mij ook echt het maximum wat ik kan verdragen en waar ik zin in heb. Gek dat ik van alcohol wel weg kan blijven.

ja, dat herken ik ook 'het doorslaan'. Zo wilde ik mezelf dit weekend belonen omdat ik zoveel had gedaan aan mijn huis. In plaats van één ding, koop ik dan meerdere lekkere dingen. Vervolgens stel ik een grens; 'Dit is het laatste wat ik neem' en dan toch ga ik er weer overheen.

Deeltje1960 schreef:

@ Dribbel ik voel me ook nooit heel lekker als ik te veel suikers heb gehad,en die kreeg ik de laatste maanden dagelijks binnen,ik kon gewoon niet meer stoppen met snoepen
Schaam Schaam
Ik word er moe van,ook onzeker,zeg maar ik voelde me gewoon niet gelukkig met mezelf,
En wat ik dan van mezelf nooit snap,waarom neem ik het dan? ik zie het dus gewoon als een verslaving!!
Nu ik sinds een paar dagen kha doe taal ik niet meer naar snoep,maar weet ook van mezelf,als ik een ding zou nemen dan sla ik weer door,en dat moet ik onder controle krijgen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 12:53    

Reageer met quote
Geweldig @Pieterke daar mag je met recht trots op zijn meid,je gaat ook zo goed iedere week groen,je bent goed bezig!!
@ Dribbel voel je vooral niet schuldig meid,ik weet wat je bedoeld,ik heb mezelf eind vorig jaar ook maanden niet gewogen,nou je ziet aan mijn grafiek wel wat er dan met mij gebeurd,die suikers is echt zo verslavend en de drang ernaar word alsmaar groter,ik lust ook geen alcohol en rook niet,maar het snoepen,dat blijft een probleem ben ik bang,nu gaat het twee weken goed omdat ik khd arm doe,maar afgelopen zaterdag ook weer de fout in gegaan ( gesnoept)
Dus meid je kunt het aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 13:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Pagina 28 van 32