Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

plastich chirug

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mamma28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
morgen deafspraaken wat ben ik zenuwachtig zeg hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht moet er om 8.40 zijn .ben zo benieuwd wat ie gaat zeggen.of het vergoed word waar ik van uit ga van niet . Sip ik laat jullie morgen meer weten

ik wil trouwens me armen benen en buik/schaamstreek laten doen en eigelijk ook nog mijn borsten want dat zijn net thee zakjes nu Schaam Schaam vindt ik zelf dan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik duim voor je Marijke! Wat is je tattoo trouwens ver-schrik-ke-lijk mooi geworden!!!!
Succes en toitoitoi...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012 0:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dank je ik ben geweest nu wachten op de brief .of ik het vergoed krijg krijg ik het niet vergoed dan moet ik een afspraak maken bij groeneland om daar langs tekomen .enn dan hopen dat hun dan wel zeggen datik het vergoed krijg ..als ze met eigen ogen zien dat ik zelf zoveel ben afgevallen.

nu nog stoppen met roken en de laatste kilo,s afvallen nog 5 tegaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012 20:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zoals jullie weten ben ik 22 mei naar de p chirug geweest .
en ik heb vandaag de aanvraag binnen voor me buikwand corectie
de aanvraag is goed gekeurd .ik kan het niet geloven en heb dus ook gelijk gebeld met zilverkruis achmea
en ze heeft heteven nakeken en het klopt alleen eigen risico kosten zijn voor mij .
gelijk gebeld naar ziekenhuis .hoe en wat er nu gaat gebeuren ik word of vandaag en anders maandag dindsdag terug gebeld door de plastichchirug Erg blij nu de laatste 8 kilo eraf en stoppen met roken wat uiterlik 6 weekjes voor de operatie moet gebeuren dus stop nu maar heb met mezelf namelik afgesproken als er goedkeuring was ik gelijk ga stoppen .rook gelukkig niet zoveel 1 a 7 peukies in de week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 13:50    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Wauw gefeliciteerd!! En succes met stoppen met roken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 13:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1