Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Pies d'r eetdagboek!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   piesofkeek77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
Vandaag:
O magere yoghurt /kwark, half glas verse jus
T sinaasappel
L 2 vk crackers met smeerkaas en smeerpate, plak ontbijtkoek met halvarine, opkikker
T appel, 2 mini paaaseitjes
A aardappelen, bloemkool, pangafilet, jus
T restje gerookte zalm van gisteren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 21:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben ff te druk om de eetlijstjes door te geven maar stond vanmorgen op70.3 :applausdruk weekeind nu, zal maandag weer ff uitgebreider reageren, fijn weekeind!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 apr 2013 8:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daar ben ik ook weer eens een keer! Geen eetlijstjes meer maar val nog steeds (zij het superlangzaam) af Lach
Eindelijk vanmorgen onder de 70 kilo en ook gelijk 69,6 joepie!
Ben erg druk geweest met verjaardag van dochter en taarten bakken, ook wat stukjes gegeten maar ben niet helemaal teruggevallen gelukkig. Snap ook wel dat het afvallen dus langzamer gaat.
Nog een kleine 2 kilo te gaan maar misschien dat ik er toch nog iets meer af wil, vind dat mijn benen nog niet echt dunner worden Sip
Op naar weer zo'n lastig weekeind met verjaardagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 apr 2013 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Op-naar-2-maten-minder
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hi Pies,

Idd lang niet gezien. Maar je gaat hartstikke goed joh. Wow 69.6 echt een momentje om even te bedenken dat je dat toch maar even voor elkaar gekregen heb.

Nu zijn de laatste twee een makkie joh. beter langzaam eraf dan stilstaan of ergbij toch.

Success met de rest.

Lot
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013 9:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb de laatste weken zo geschommeld tussen de 70.5 en de 69.5, wilde steeds mijn weggegevens nog niet insturen omdat het gewicht me dan niet aanstond Uitlachen
Daarom pas afgelopen donderdag 69,8 ingestuurd maar daarna ging het zo lekker dat ik nu op 69.0 sta!
Merk het nu ook echt goed met kleding, heb korte broeken van vorig jaar maat 40 die prima zaten toen zonder riem en ik nu zo naar beneden kan trekken! Echt grote ruimte rond middel, dat voelt zo goed! Wat ik wel jammer vindt is dat verder niemand het eigenlijk ziet of er iets van zegt. Nou lette ik wel altijd goed op wat ik aan had, verhulde de dikke zones goed, maar hoop toch dat ik nog wel wat opmerkingen zal krijgen....
Ik gebruik trouwens nu een week vezeltabletten 's ochtends een kan een stuk beter naar de wc, geloof dat de trek een ook minder van kan worden, mijn helpt het in ieder geval!
Fijne zondag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2013 7:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8