Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Paar kilo minder voor(of net na) een gezonde zwangerschap! 6

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Nooit verwacht/gehoopt zoveel sprintjes nodig te hebben tot ik zwanger zou mogen raken. Helaas is dit wel het geval... Ik hoop van harte dat jullie minder lange tijd nodig hebben om zwanger te worden, maar dan is het wel fijn je ervaring te kunnen delen.

Wel een paar regels:
-Iedere week gewicht doorgeven, en laten weten hoe het met je gaat
-Maar de belangrijkste regel: Steun elkaar. Een zwangerschap is iets heel groots en moois, maar de weg daar naar toe kan lang en zwaar zijn.

Deelnemers die zonder bericht een week wegblijven worden helaas verwijderd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 21:40    
Vrouw Weeggegevens   MariH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: KH en Vet beperkt met eiwit shakes en sporten.

Reageer met quote
Hoi ben ik weer Lach

Goed nieuws overigens. Vandaag nogmaals gewogen. Over het gewicht van maandag was ik niet helemaal zeker dus kon ik het niet laten me nogmaals te wegen vandaag (ik vermoedde vocht vast te houden i.v.m. mijn periode) Zowaar idd. ik woog "maar" 117.7 kilo vanmorgen (dus dat belooft wat voor komende week.... dat hoop ik tenminste uiteraard) en dus vallen de vakantie kilo's uiteindelijk wel mee, zelfs 0,4 minder dan ervoor! Maar dat is maar de ene helft van het goede bericht.

Pas naar een ander ziekenhuis geweest. Goede berichten en in ieder geval schot in de zaak. Ik hoef niet met alles te wachten tot ik een BMI van beneden 35 heb. Joepie... nu verdere onderzoeken (gelukkig niet veel, en vooralsnog geen heel ingrijpende) en dan wrs eind van de maand horen we of er nog meer onderzoeken gedaan moeten worden en of er mogelijkheden zijn voor behandeling en wanneer dat dan eventueel van start gaat. Mogelijk moeten we nog eventjes de 12 maanden vol maken... mogelijk kunnen we al wel eerder verder? Ik ben in iedere geval blij dat er afspraken lopen en er schot in de zaak zit... en ik niet in het wachtbankje zit van het afvallen en dan pas kan beginnen met alles. Dit motiveert nog meer!

Opgelucht en blij hier.... al besef ik dat het de komende periode een rollercoaster van spanning en opluchting en weer spanning zal zijn.

Dacht wil dit ff delen als eerste leuke berichtje in dit sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben natuurlijk ook weer van de partij. Ook hier nog steeds geen nieuws wat zwangerschap betreft. Wij zijn nu al 2 jaar bezig Sip .

Voor degenen die nieuw zijn. Ik ben al 39 en heb een zoontje van bijna 4, maar we zouden graag nog een tweede kindje willen. Een half jaar geleden onderzoek gedaan bij de gynaecoloog en daaruit blijkt dat alles helemaal goed is. Ik zit nog goed in de eitjes (zowel qua aantal als kwaliteit) en het zaad van manlief is ook nog van prima kwaliteit. Ze kunnen dus niets doen om onze kansen te vergroten, behalve IFV, maar zover willen wij nog niet gaan. De gynaecoloog gaf aan dat als wij doorgaan ik gewoon een keer zwanger moet worden, maar hoe lang dat duurt kon ze niet aangeven, omdat dat vanaf je 35e steeds langer kan duren Verward .

Vooralsnog blijven we het dus gewoon proberen en probeer ik in de tussentijd ook zoveel mogelijk kilo's kwijt te raken. Iets wat sinds januari niet meer echt gelukt is. Hopelijk krijg ik de smaak weer goed te pakken tijdens dit sprintje en vliegen de kilos er de komende weken af Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Mari,

Wow dat is zeker goed nieuws. Wat fijn zeg dat je nu al mag beginnen Erg blij
En ook fijn natuurlijk dat de vakantiekilo's uiteindelijk heel erg meevielen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:16    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hi hi, ik doe ook mee!

Ik ben 25 oktober 2016 bevallen van een gezonde dochter! Tijdens mn zwangerschap kwam ik 8 kilo aan. Verder geen problemen gehad met bloeddruk of suiker. Ik heb een normale bevalling gehad, zonder pijnstilling. Wel heel veel bloed verloren waardoor ik meerdere malen per dag flauw viel.

Na de bevalling heb ik heel lang in een dip gezeten. Ik at niets en dronk alleen liters cola. Iedereen was bezorgd maar ik was eigenwijs en wou niet naar de dokter. Plotseling begon ik snel aan te komen. Denk aan 3 kg per week!!! Uiteindelijk naar de dokter... en.. trage schildklier! Harde klap hoor.

Nu wil ik graag afvallen voor een 2e kind. Waarom ik daar nu al aan denk? Omdat ik een hele lange weg heb te gaan. Ik slik trouwens ook medicijnen voor mn schildklier.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen en motiveren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 16:11    

Reageer met quote
Wat fijn dat we nieuwe aanmeldingen hebben.

@ MariH, Wat fijn dat je niet hoeft te wachten op een lager BMI. Dat is echt super fijn. Belangrijk om te weten waar je het voor doet en hopelijk stimuleert het extra voor je.

@Loloa, Tsjonge meis. Wat ontzettend balen dat we zoveel sprintjes nodig hebben om zwanger te raken he?! Echt onwijs balen. Ik begin er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee te zijn. Zou toch wel fijn zijn als het ons gegund is natuurlijk. Maar het is ons allen gegund natuurlijk.

@Saraa, Welkom! Wat netjes dat je bij je vorige zwangerschap 8 kilo bent aangekomen. Dat is echt weinig. Hoop van harte dat je hier net als ons de motivatie en inspiratie uit kunt halen wat je nodig hebt.

Met mij gaat het afgelopen dagen niet zo lekker. Gisteren in het ziekenhuis niet helemaal de gewenste uitslag gehad. Ik moet maandag nog terug komen om een extra onderzoek te laten doen. Maar het kan goed zijn dat ik weer opnieuw aan de medicatie moet ondanks de operatie. Dat zou wel een enorme tegenvaller zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 19:17    

Reageer met quote
Succes meiden! Laten we voor zoveel mogelijk motivatie gaan in dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 9:15    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi meiden,

Ik wil me ook aanmelden voor dit sprintje. December 2015 een dochter gekregen en aardig wat kilo's blijven hangen. Na een moeilijke zwangerschap (bekkeninstabiliteit) zijn er al wat kilo's vanaf maar voor een 2e kindje moeten er nog heel wat meer vanaf. Na onze vakantie op Curaçao en de wachttijd van 2 maanden (ivm zika mug) willen we er weer voor gaan en hopelijk met en kilo of 15 a 20 minder.

Succes Lach

Ik zie nu pas dat de sprint is gesloten Sip

Ik ga een ander sprintje zoeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 14:10    

Reageer met quote
Hoi Lieke,

Zojuist heb ik je ook een prive berichtje gestuurd. Je bent natuurlijk van harte welkom.

Aan je verhaal te lezen ben je bij dit sprintje op het juiste adres. Hopelijk lees je snel dit berichtje en meld je je aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 17:49    

Reageer met quote
Wat fijn dat er al 2 groene vakjes zijn.
Groen is groen Loloa! Goed gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2