Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Paar kilo minder voor(of net na) een gezonde zwangerschap! 6

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Een heel klein rood vakje. Is oke volgende week is het er dubbel en dwars af! Vorig weekend ging ik er vanuit dat het een gezond weekend zou worden en heb ik me niet daarop voorbereid. Toen is het niet goed gegaan. Dit weekend ga ik me goed voorbereiden en neem ik de moeite me voor te bereiden op een gezond weekend! En de vanzelfsprekendheid dat het wel goed zal komen neem ik niet. Wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 8:08    
Vrouw Weeggegevens   MariH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: KH en Vet beperkt met eiwit shakes en sporten.

Reageer met quote
Hoi Allemaal.Sorry ben ff afwezig geweest. Eind deze week te horen gekregen dat we in aug met IVF mogen beginnen. Spannende tijd gaan we tegemoed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 13:53    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi hoi, het is hier zo gierend druk geweest dat het echt niet leuk meer was. Ik ben dan ook helemaal niet meer bezig geweest met gezond eten/leven Schaam Schaam . Het rare is dat ik de laatste tijd heel veel complimenten krijg, van goh wat zie je er goed uit, ben je soms afgevallen of ben je misschien zwanger, je straalt helemaal! Arghh Nee en Nee. De enige verklaring die ik heb is dat ik een paar keer bij de acupuncturist ben geweest en eindelijk na maanden van mijn verkoudheid heen ben. Waarschijnlijk zag ik er hiervoor gewoon slecht uit en nu weer normaal Verward

Het lijkt nu zowaar wat rustiger te worden, zowel op mijn werk als thuis, dus ik wil me weer even focussen op mijn eten en bewegen. Ik heb nog 2,5 weken voor ik op vakantie ga en dan wil ik eigenlijk weer drie kilo lichter zijn. Dus ik ga ervoor. Mooi klein tussendoel Erg blij .

Balen Dodo, dat je toch weer aan de medicijnen moet, maar je moet maar denken, het is voor een goed doel. Ik hoop ook echt dat het binnenkort een keertje raak is voor je.

Spannend Mari dat je mag beginnen. Ik hoor graag wat je allemaal mee maakt, aangezien wij er misschien na de vakantie toch ook besluiten voor te gaan.

Hoi Saraa, jammer dat het bij jou ook niet goed ging. heb je jezelf al een beetje kunnen herpakken? Hoe bevalt die Kayla, kun je jezelf ertoe zetten om dit regelmatig te doen? Hoe lang duren die trainingen?

Nog een laatste vraag. Doen jullie nog iets extra's om af te vallen of proberen jullie gewoon gezond te leven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmm vandaag weer ongesteld en super veel kramp. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 8:37    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Mari, Jeetje wat spannend! Dat is inderdaad een heftige periode. Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt toch?

Loloa, Wat vervelend dat je zo druk bent geweest. Maar wel super fijn dat je nu eindelijk van je verkoudheid af bent. Dat heeft echt even geduurd bij je! Wat heerlijk dat je al snel op vakantie gaat. Gaan jullie ver weg?

Ik heb goed nieuws... Medicatie is aangeslagen. Dit betekent dat we vanaf nu eindelijk een normale kans hebben. Voelt goed! Maar helaas weten jullie als geen ander dat het zomaar nog lang kan duren. Maar ik hoop het natuurlijk niet. Best spannend dus allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Mari: heeel veel succes!!

Nou.. die trainingen lijken makkelijk maar zijn ze echt niet!! Ben er ong 1 uur mee bezig omdat ik best traag ben. De rest ging wel goed, heb een groene te pakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 22:48    

Reageer met quote
Saraa, Dat is een mooi groen vakje! Gefeliciteerd. Geeft toch niet dat het wat langer duurt die lessen? Denk dat het niet om snelheid gaan maar meer om kwaliteit.

Ik heb een fijn weekend gehad. Niet heel strikt geweest maar strikt genoeg om eind deze week een mooi groen vakje te mogen noteren. Vandaag een vastendag om mee te beginnen. Woensdag moet ik weer even naar het ziekenhuis. Controle om te zien of er een eisprong is geweest. Spannend! En dan is het afwachten en hopen. En anders weer aan een nieuwe ronde van de medicatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 8:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Meiden wat spannend allemaal.

Ik ben de afgelopen 2 weken er totaal niet mee bezig geweest en enorm veel eetbuien gehad en niet lekker in mn vel zitten. Nog 7 weken voor de vakantie en ik zou dan wel weer rond die 85 kg willen zitten.

Ik hoop voor november rond de 80 kg te zitten omdat we dan voor een 2e kindje willen gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 10:13    

Reageer met quote
Lieke, Dat is inderdaad een flinke plus. Jammer! Maar nu de schouders eronder en gaan.

Ik heb een gelijkblijver. Niet echt te verklaren. Wel goed nieuws dat ik inderdaad een eisprong heb gehad. Raar idee hoor! Wel super blij dat we nu eindelijk een echte kans hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Thanks! Nu weer een groen hokje en daar ben ik heel blij mee! Oefeningen gaan steeds beter en ik voel dat ook echt! Spierpijn heb ik nooit gehad en nu wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5