Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Paar kilo minder voor(of net na) een gezonde zwangerschap! 6

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel voor het open zetten. Ik hem me aangemeld Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Wat zonde dat he't sprintje nu al zo stil is! Juist belangrijk om in dit sprintje elkaar te steunen.

Ik ben een lang weekend weg geweest. Daardoor helaas vergeten gewicht door te geven. Het eten ging eigenlijk best goed de afgelopen dagen. Veel verleidingen kunnen weerstaan. Ben ik echt super blij mee. Ook wel wat extra's genomen maar daar hoef ik me niet schuldig over te voelen vind ik.

Hoop dat er snel weer beweging is in het sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dodo wat fijn dat je verleidingen hebt kunnen weerstaan. Ik zeg goed bezig.

Ik moet zeggen dat ik het ook jammer vind dat er niet gekletst word in dit sprintje. En om nu heel de dag tegen mezelf aan te kletsen vind ik ook weer zo wat ohhh.

Vandaag mn gewicht doorgegeven en wat ga ik lekker Lach. Komende week 2 bbq's en 2x uit eten. Maar ik ben vastberaden dat ik deze week ook weer af ga sluiten met een -.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 9:33    

Reageer met quote
Jeetje dat is wel een top prestatie inderdaad! Ik heb even in je dagboekje gespiekt om te zien hoe je het doet. Maar daar heb je al lang niet in geschreven. Heel knap gedaan in ieder geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 23:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dag dames,

Sorry voor de radiostilte, maar het gaat hier niet zo goed. Schaam Schaam
Ik heb het de afgelopen 2 weken ontzettend druk gehad. Zowel op mijn werk met allemaal deadlines, als prive met allemaal feestjes. En ik merk dat ik weer helemaal in mijn oude gedrag schiet en niet goed voor mezelf zorg.

Ik probeer mezelf nu weer te herpakken, maar dat lukt nog niet helemaal.

Daarnaast baal ik ook dat ik nog steeds niet zwanger ben, ondanks het vele oefenen. Volgende maand wordt ik 40, en ik had dat wel als een grens voor mezelf gesteld. Daarna moeten we echt de knoop doorhakken of we het er bij één laten of toch verder willen proberen en voor IFV gaan.

Maar voor nu maar eerste weer een keer wat afvallen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Lieke. Leuk dat je je bij ons aansluit. Veel succes!

Hoi dodo, heb jij eigenlijk al wat uitslagen van onderzoek? Weet je al of je extra medicatie moet slikken? Ben benieuwd hoe het met je gaat. Heeft het weekend weg je goed gedaan? Sorry dat ik al zo lang niets van me heb laten horen.

Hoi Mari. Weet je al of je de 12 maanden moet afwachten? Wel spannend hoor dat het voor jullie nu ook dichterbij komt.

Hoi Saraa. Hoe gaat het met jou meid?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 10:15    

Reageer met quote
Loloa, Wat jammer dat het niet goed gaat. Ik stuur je wat positieve energie! Succes met jezelf herpakken. Helpt het als ik hoop dat je hier vaker komt? En misschien een dagboekje bijhouden? Snap heel goed dat je baalt dat je nog niet zwanger bent. De lastige keuze komt dichterbij. Succes meid!

Ik heb inderdaad weer een controle gehad. Was helaas niet goed waardoor ik nu opnieuw aan de medicatie ben. Baal er enorm van dat het nodig is want de eerste 2 maanden na de operatie ging het echt heel goed. Ik ben natuurlijk niet verplicht om aan de medicatie te gaan. Maar ik ben aardig ongeduldig te worden en wil nu echt zwanger worden. Dus daarom dan toch maar aan de medicatie.

Vandaag een fijn groen vakje. Ben ik wel extra trots op na het weekend weg! Dit weekend ga ik het nog wat strenger doen. Dat zal ook wel lukken want de verleidingen zijn ook stukken minder.

Succes meiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 9:18    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hi iedereen!!

Hier gaat het minder goed. Of ja, heb nu wel een groen hokje, maar vorige week was t niet goed.

Dochtertje heeft zo een last gehad van de hitte. Zo zielig! Overdag sliep ze niet, alleen maar huilen. Ventilator 24 uur aan gestaan, maat daar kreeg ze een verstopte neus van. Pffff echt moeilijk!

Verder heb ik me aangemeld bij Kayla. Dat is dame die via internet oefeningen voordoet. Ik wil zooo graag weer naar de sportschool maar met de kleine nu is dat heel moeilijk. Heb trouwens ook een loopband aangeschaft.

Nou.. dat was t zo een beetje.
Veel succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 11:28    

Reageer met quote
Saraa, Ik snap wel dat het lastiger slapen is voor je dochtertje. Het was ook goed heet vorige week.

Weekend is niet zo goed verlopen helaas. Moet me er toch beter op voorbereiden en steviger in mijn schoenen en verleidingen weerstaan. Vandaag wel weer goed begonnen met een vastendag.

Succes deze week meiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 21:18    

Reageer met quote
@ Lieke, Wat jammer dat je een rood vakje hebt. Iets misgegaan met goede voornemens? Heel herkenbaar hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 20:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5