Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Optima fit de zomer in challenge

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanaf maandag start de Optima fit de zomer in challenge. 2 maanden waarin we met zijn alle aan de bak gaan om net een beetje fitter, zelfverzekerder, slanker, stralender en gezonder de zomer in te gaan.

http://www.optimavita.nl/afvallen-2/challenge-optima-fit-zomer/

Als je mee doe zal het fijn zijn als je wekelijks je gewicht door geef en laat weten hoe het met je gaat tenzij je op vakantie ben natuurlijk. Anders word je verwijdert. .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 apr 2017 8:38    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi lin, ik doe mee! Ik ben vandaag weer gestart met mijn eetpatroon op de rit krijgen, dat is goed gelukt en vanaf morgen wil ik weer meer gaan bewegen. Dus een leuke challenge, ik heb even op de site gekeken, ziet er goed uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 19:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kaatje. Leuk dat je meedoet. Fijn dat je vandaag een goede dag heb gehad om de boel weer op te pakken. Het gaat je vast lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 21:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn van start gegaan. De eerste opdrachten staan online. De focus ligt deze eerste week op gezonde tussendoortjes en meer bewegen.

-Beoordeel of je ECHT trek hebt in een tussendoortje. Als je er behoefte aan hebt, maak dan een gezonde keuze.

-Je mag twee keer per week een uitzondering maken, want natuurlijk heb je twee genietmomentjes!

-Ga meer bewegen (tenzij je al super veel beweegt). Probeer minimaal 3 beweegmomenten per week te hebben, liever meer. Plan ze in je agenda en zie ze als afspraak met jezelf.

http://www.optimavita.nl/voeding/optima-fit-zomer-challenge-start-en-opdrachten/#more-12252

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 7:18    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een leuke sprint, ik doe graag mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 7:54    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk ik doe mee kan wel wat tips gebruiken. Hoop dat het me ook motiveert om meer te gaan bewegen en gezonder te gaan leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 8:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Ine en Angelique. Leuk dat jullie ook mee doen.

Hebben jullie al een beweegplan gemaakt voor deze week?

Ik wil vandaag een 3 mile walk van Leslie Sansone doen.
Dinsdag: 2 afleveringen van NL in beweging
Woensdag: wandeling van 15 km
Donderdag: 2 afleveringen van NL in beweging
Vrijdag: 3 mile walk of de workout van optima vita

Dagelijks wandel ik met de hond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 9:19    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen een rondje gewandeld/gejogd, 4,6km, het begin is gemaakt! Vanavond nog een rondje wandelen, dan zit het met de beweging voor vandaag wel goed! Ik moet eigenlijk ook weer oefeningen gaan doen maar daar heb ik de inspiratie nog niet voor. Ik heb nog 2 weken vakantie dus kan nou elke dag wandelen, dat wil ik zeker gaan doen! 3x hardlopen in de week is nu makkelijk in te plannen, als ik werk is dat weer lastiger. Maar ik bekijk het per week Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 9:44    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn beweegplan stelt nog niet heel veel voor maar moet het weer opbouwen. Loop al een jaar met een rug blessure dus ga het langzaam opbouwen.

Mijn doel voor deze week is elke dag 10 minuten op mijn cros trainer te staan en ook buik- en beenspieroefeningen doen.
Op woensdag doe ik altijd aqua varia met vriendinnen.

Die walk mile video's is ook een goed idee. Heb ze in het verleden al eens gedaan. Maar eens kijken of ik dat nog ergens in kan plannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 22:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne vakantie, Kaatje. Goed bezig met wandelen en joggen.

Wel naar je lichaam blijven luisteren, Angelique.

hoe gaat het bij jullie met de tussendoortjes? Das bij mij wel een punt. Vandaag er echt aan denken om me van te voren af te vragen of ik er ECHT trek in heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 7:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9