Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Optima fit de zomer in challenge

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
de nieuwe opdracht: gebruik geen pakjes en zakjes deze week ga ik de uitdaging aan en maak vanavond mijn mosterd zelf ik heb zwart mosterdzaad
Vanavond eet ik vis met rode kool en rijst als toetje custard vla en rabarber.
Kaatje goed dat je het oppakt
Bij mij 2 ons eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Plan klink goed kaatje.

Netjes Ine, 2 ons eraf. Heb ook wel eens zelf mosterd gemaakt. Binnenkort maar weer eens nieuw mosterdzaad kopen.

Pakjes en zakjes gebruik ik vrij weinig sinds ik bezig ben met afvallen. Met een kruidenkast vol kom je een heel eind. Die is een heel stuk voller geworden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 6:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja Lin en kruiden zijn ook nog eens lekker en gezond ik ben blij met mijn eigen kruidentuin en droog ze ook zelf voor de winter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk, een eigen kruidentuin! Ik heb nog nooit zelf mosterd gemaakt, geen idee hoe dat moet.
Het bewegen gaat heel goed, ik sta er van te kijken hoe veel spierpijn ik krijg van nl in beweging. Op tv voelen ze er niks van lijkt wel en ik sta te puffen en voel m'n spieren echt!
S avonds blijft lastig, eet dan een paar dropjes na het eten en net nog een stuk kaas. Als ik dat op heb is het gevoel weg maar kan beter niks meer pakken. Nou ja, de rest van de dag gaat goed, hopelijk volgt de avond ook nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 21:32    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje ik vind ned. In beweging ook best wel pittig en doe het elke morgen heerlijk vind ik dat daarna even pauze met een kop thee uiteraard uit eigen tuin hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 16:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geweldig, een eigen kruidentuin.

Ik vind NL in beweging ook best pittig. Vooral de oefeningen voor de romp. Had het niet verwacht. Had er een idee van van ouwe mensen op een stoel die beetje met hun armen zwaaien en hun enkels draaien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 18:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe dit al lang, maar het is pittiger geworden met de jaren,
Voorlopig kan ik niet mee doen want ik ben gevallen knie geschaafd blauw oog ik durf niet naar buiten kan ook niet want ik ben goed geblesseerd en lig veel op bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 16:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap Ine! Hoop dat je snel weer opgeknapt bent want alleen maar binnen is ook niks. Rust goed uit, dan kun je snel weer mee doen!
Morgen weer lekker rondje hardlopen, krijg er weer zin in Erg blij . Het eten gaat ook goed, soms moeilijk moment, maar ja, daar mag ik niet aan toegeven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 18:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben vanmorgen een rondje gaan joggen en wilde daarna de 30 min workout doen die op de site staat. Ik heb hem niet helemaal gedaan, 2 sessies en toen was ik er klaar mee, wat zwaar zeg! Is dus iets om vaker te doen zodat er vooruitgang komt! Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 8:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap Ine. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Goed bezig Kaatje. Vond de work-out van de site ook pittig. Was er toch nieuwschierig naar. Heb de 30 min ook niet volgehouden.

Van etiketten lezen word je niet echt vrolijk. Van de week gerookte kip meegenomen voor door de salade. In supermarkt niet aan gedacht om naar de ingrediënten lijst te kijken. Er zijn 3 verschillende vormen van suiker aan toegevoegd. Niet verwacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9