Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Optima fit de zomer in challenge

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week voor mij weer een makkie, snoep niet aan de aanrecht maar proef wel hihi, net een lange wandeling in de schaduw gemaakt langs een beek kan de hond pootje paden de 10000 zit al in de pocket en nu binnen blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 12:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is stil hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het is inderdaad rustig. Allemaal van het mooie weer aan het genieten? Hoe gaat het met de rest?

Paar drukke dagen gehad. Weinig tijd gehad om op de weegclub te komen.

Deze week vind ik ook een makkie. Ik snoep ook niet aan het aanrecht. Proeven wel. Daar kan je niet echt zonder. Dagelijks portie fruit is ook geen probleem.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry dat ik niks van me heb laten horen, drukke tijd gehad, examen, ben ondertussen 40 geworden en het afvallen gaat heel slecht. Vanaf morgen wil ik het echt weer oppakken, ben het zo beu. Zie nu zelf hoe veel ik in een jaar ben aangekomen, dat is zo zonde. Ik zal het weekend weer even op de site kijken wat ik allemaal heb gemist!
Jullie zijn goed bezig met bewegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 18:08    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren heb ik het rustig gehouden te warm maar toch nog meer gelopen dan ik gedacht had, voor dat de hitte eraan komt ga ik de tuin bijhouden en de planten water geven ook bij de buren die zijn op vakantie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 7:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nog gefeliciteerd Kaatje. Afgelopen dagen gelukt om het afvallen weer op te pakken?

Ik heb afgelopen dagen ook weinig bewogen. Gelukkig door de warmte weinig honger. Of misschien wel minder honger omdat ik minder beweeg?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 8:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Niet echt lin, ik ben wel begonnen met planken opbouwen en buikspieroefeningen. Heb 2x Nederland in beweging mee gedaan en dat wil ik vaker gaan doen. Maar het eten is een drama. Morgen wil ik weer beginnen met hardlopen, 3x per week. Mijn eten ga ik dan weer bijhouden, ik wil in september graag 10 kilo er af hebben. Moet lukken maar ik krijg het begin niet gemaakt. Elke keer vind ik weer een andere smoes, zo stom van mezelf Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 8:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is veel 10 kilo eraf in sept. Kaatje
Ik wil dat het bij mij nu ook sneller gaat bij mij is het ook het probleem eten.
Morgen wegen ik ben benieuwd .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 12:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Das veel Kaatje 10 kilo in sep eraf.

We zijn al weer op de helft. De nieuwe opdracht van deze week:

-Eet zo ‘clean’ mogelijk. Dat betekent zo veel mogelijk verse producten zonder toevoegingen en zo min mogelijk pakjes en zakjes. Neem je deze wel? Kijk dan eens even op de verpakking wat er precies in zit.

http://www.optimavita.nl/voeding/optima-fit-de-zomer-in-5-clean-eten-en-e-nummers/#more-12409

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 7:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, is veel maar ik ga er voor! Ben met minder ook blij, het belangrijkste vind ik dat m'n conditie weer goed is, dat ik weer 5 km kan hardlopen zonder problemen! Vanmorgen weer rustig aan opgestart, loop een schema van 3x per week. Als ik niet snoep tussendoor en s avonds en voorlopig geen wijntjes meer drink kom ik weer op het juiste pad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 17:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9