Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Optima fit de zomer in challenge

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Je bent goed bezig Ine. Ook niet erg toch dat je het verschil van 500 net niet gehaald heb.

Ik ben vandaag begonnen met NYC 26,2 miles. Ik wil hem ook proberen om in 2 dagen te lopen. Ga een uitdaging worden. Net terug van een 11 km wandeling.

Menu van gister

Ontbijt: 2 eitjes met knolselderij, wortel, boerenkool en ui

Tussendoor: havermout, 2 nectarines, sojamelk en kokos

Lunch: salade van ijsbergsla, bruine bonen, paprika, tomaat, ui, augurk en saladekruiden.

Tussendoor: rauwe ham, radijs, wortel en komkommer

Diner: makreelsalade

Tussendoor: kwark met appel en kaneel.

Ik had s avonds bij andere gegeten. Dus kcal zijn zonder het avondeten. Kcal verbrand: 3102. Kcal gegeten: 1646.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een uitdaging, dat zijn 57000 steps .
De valley loop heb ik in 2 dagen gedaan en wil hem in 1 dag doen maar dat lukt me niet vandaag de Vernal falls wel in 1 dag maar dat zijn er 15000.
Leuk hč zo,n uitdagingen ook de vragen vind ik leuk en had ze goed Erg blij je hebt eral 11 km opzitten Nee dat lukt me toch echt niet als ik de valley loop in een dag doe ben ik heeeeeel blij.
Zet hem op ik hoop dat het lukt nu snap ik dat je zoveel callorieen verbrand
en ik duim voor je dat je het in dagen mag halen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Earwen
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Oei, ik had niet gezien dat dit sprintje verbonden is aan een programma. Het ziet er heel goed uit maar ik ben al bezig met andere programma's en het zou moeilijk zijn om die te combineren. Zou je me kunnen verwijderen uit dit sprintje aub?
Sorry voor het misverstand en veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 12:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb je verwijdert, Earwen. Succes met het afvallen.

Die uitdagingen zijn inderdaad leuk om te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 14:28    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nog geen 8000 gehaald, en vandaag zit ik de hele dag achter de naaimaschine bij mij dus niet gelukt maandag begin ik opnieuw met frisse moed.
Deze week heb ik goed myfitnispal bijgehouden en ga er volgende week nog mee door verschil van 500 wilt nog niet helemaal lukken .ben benieuwd naar maandag de volgende opdracht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 7:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oef een zwaar ontbijt heb je gehad meestal heb ik kwark met fruit en wat zaden en pitten of 1 zelf gebakken snee brood daar zit vanalles in met een half beleg kaas, vlees.
Gisteren tv gekeken met wijn en hapjes ik kijk niet veel tv en als ik het doe doe ik het goed en ga er lekker voor zitten maar niet goed voor de lijn Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 7:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ben ook benieuwd naar maandag. Ik ga er denk ook nog maar een weekje mee door met alles invullen. Het bevalt me wel dat de weegschaal mee werk Lachen

Ik ben gister tot de 25.297 stappen gekomen. Denk dat het niet ga lukken in 2 dagen. Maak ook niet uit.

Als je niet elke avond voor de tv beland met wijn en hapjes zal het best mee vallen. Zeker als de rest van de dag gezond is geweest. Af en toe gewoon lekker van genieten hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 11:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel veel gelopen heb je Lin ik minder 6.451.
Dat maakt ook niet uit hoewel ik toch elke dag zeker de 8000 wil halen maar ja ben ook blij dat mijn naaiwerk en verstel werk af is en eindelijk de ramen gelapt haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 8:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het wordt heet vandaag mijn was staat al te draaien de lakens buiten ophangen en dan nog een wasje erachteraan.
Gisteren 9.460 zaterdag 15.734.
Deze week doe ik mee aan een challenge en wil 10000 halen met zo,n tropisch weer weet ik het niet hoor of ik het haal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 8:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Succes met je challenge, Ine.

Zoveel loop ik ook niet elke dag, hoor. Gister net de 10.000 gehaald. Maar mijn huisje is weer schoon.

Met warmte kom ik meestal ook lager uit. De hond kan er niet zo heel goed tegen. Dus dan word de middagwandeling zwemmen in plaats van wandelen.

Deze week weer nieuwe uitdagingen.

1. Eet 7 dagen lang alleen maar zittend. Niet meer staand snoepen bij het aanrecht, een kaasje in de supermarkt of een dropje staand bij het bureau van een collega.

2. Neem dagelijks 2 stuks (of 200g) fruit

3. Kies 7 dagen lang alleen maar gezonde soorten broodbeleg. Ideeën geef ik in de video. Je mag voor twee keer een uitzondering maken.

http://www.optimavita.nl/voeding/optima-fit-zomer-4-broodbeleg-en-zitten/#more-12353

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9