Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Optima fit de zomer in challenge

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn beweegplan is niet zo groot als die van jou Lin
Mijn doel is 10000 steps per dag te halen.
Dinsdag en donderdag Nederland in beweging
Elke donderdag gras maaien
Om de maandag de patio / voortuin.

Gisteren maar liefs 14168 steps gehaald
Erg blij een uitzondering hoor.
Vandaag ned in beweging en wandelen met de hond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, 10000 stappen per dag is ook super hoor! Ik haal ze niet elke dag! Een mooi beweegplan ine Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 11:23    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lin84 schreef:

Wel naar je lichaam blijven luisteren, Angelique.

Dat doe ik zeker. Ga het ook langzaam opbouwen iedere week 1 minuut langer en gaat het even niet zo lekker blijft ik gewoon op de tijd die ik die week doe.

Mijn tussendoortjes plan ik niet van te voren in. Het verschilt ook wat ik heb gegeten of ik er behoefte aan heb. Van morgen had ik bijv. een omelet met spinazie en totaal geen behoefte aan een tussendoortje. Vanmiddag een salade met knackerbrod en nu wel trek. Net snoeptomaatjes genomen en die waren snel in mijn mond verdwenen. Lachen Daar moet ik wel op letten dat ik wat meer bewust wordt van mijn eetmomenten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 15:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn snoepmoment was ik even vergeten en heb een stuk of 5 dropjes op in thee en koffie doe ik geen suiker smiddags bij de thee neem ik vaker een stukje pure chocolade.
Het wordt moeilijk voor mij maar probeer het.
Een paar jaar geleden kon ik rustig een pak sinassnippers opeten en nu neeeeeen veel te zoet mijn lichaam is gelukkig al gewend aan minder zoet.
Hoe zit het met beleg op de boterham bij jullie?
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 16:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Voor ik begon met afvallen kon ik ook gerust een pak sinaassnippers opeten. Toen dronk ik ook nog mijn koffie met suiker. Nu vind ik het echt niet lekker meer koffie met suiker. Je went er inderdaad aan geen/minder suiker.

Ik eet zelden brood. Ontbijten doe ik met 2 geklutste eitjes met groente. Lunch een salade. Enkele keer bak ik zelf brood. Dan doe ik meestal door het deeg zongedroogde tomaat en olijf. Zonder beleg smaak het prima. Soms koop ik roggebrood. Daar doe ik meestal runderrookvlees of oude kaas op. 48 plus kaas. Zo vaak eet ik het niet. Dus dan wil ik lekkere kaas hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 16:43    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik nam gisteren een paar skitels van mijn zoon. Maar heb ze weer terug gelegd. Brrr wat zoet.

ik eet momenteel ook geen brood. Eet wel eens vezelrijke crackers en die beleg ik met kaas of vleeswaren. En rauwkost.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben zondag (weer) begonnen met kha dus hier ook even geen brood. Het grote voordeel is dat ik dan echt geen honger heb, heel de dag een vol gevoel en soms zelfs vergeet te eten. Dit doe ik maar een paar weken en dan wil ik weer overstappen naar gezond maar dit is goed om weer op het juiste pad te komen. Beleg is bij mij onder ondere ham met komkommer, kaas, kipfilet, rosbief, rookvlees, een hardgekookt eitje en af en toe jam of pindakaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 20:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig, Angelique. Knap dat je ze terug heb gelegd!

Met het bewegen gaat het goed. Eten en tussendoortjes kunnen beter. Moet ongesteld worden. Dan ben ik een bodemloze put. Wil nu de rest van de challenge kcal tellen. Het afvallen wil de laatste tijd niet meer lukken als ik niet tel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 7:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij wilt het afvallen ook niet lukken gemiddeld zit ik toch rond de 2000 cal verbruik gisteren zelfs 2271 maar heb dan ook veel gelopen 13041 steps.
Op het moment tel ik ook de callorieen maar ben zo stom bezig zag dat ik best wel veel verbrand had en zat pas op nog geen 1400 cal en dacht gisteravond ik neem 1 wijntje met lekkere toastjes dat is meer geworden tja maar was wel lekker en gezellig genoten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 9:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Das bij mij inderdaad ook het probleem. omdat ik veel verbrand dat ik makkelijker denk ach kan wel wat extra nemen. Maar het bij 1 wijntje of wat dan ook houden lukt dan weer niet. Tis gezellig en het smaakt goed... Als ik tel gaat het stuk beter.

Ik vertrouw ook op mijn fitbit voor kcal verbruik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 9:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9