Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
hoi,

best wel leuk en spannend het is de eerste maal dat ik een dagboek ga bijhouden. Maar het is fantastisch dat ik deze site gevonden heb, ik hoop (maar ik ben er bijna zeker van) dat ik er veel steun van zal krijgen gezien de positieve reacties die ik al gekregen heb.
Ik heb vooral ´s avonds problemen om de kleine verleidingen te weerstaan heeft er soms iemand een tipje.
Heb vandaag mijn drie kleindochters gezien, ik was zeer blij want het was weeral 3 dagen geleden dat ik ze gezien had en dan mis ik ze al. Ik denk dat ik volgende week naar een kinderfilm gaat met hen.
Tot morgen
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 4:09    
Vrouw Weeggegevens   Passie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: south beach

Reageer met quote
Hallo Opa Frank,
Wat leuk dat je een dagboekje hier gaat bijhouden.
Lijkt me echt leuk om ook alle kleinkinderen perikelen eens van een opa -kant te lezen.
Hoe oud zijn de kleinkinderen??

Lekkere trek 's avonds is zo moeilijk, ik kan dat hoor. Toch proberen om dat maar iets gezonds te nemen, fruit, wat groente, of een kopje soep.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
ook ik ben erg benieuwd naar de kleinkinderen
wat ik savonds wel eens neem is een appel in stukjes beetje zoetstof en kaneel erover even in de magnetron
het smaakt als appelgebak alleen zit er bijna niks in
ik weet natuurlijk niet waar u van houd en wat houd gescheiden eten eigenlijk in?
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik weet niet welk dieet je volgt, bij een low carb dieet kan je iets van kaas of worst nemen en bij de andere dieten gewoon fruit, behalve banaan en mango.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 10:22    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het zijn drie schatjes de jongste Talya Is juist vandaag 3jaar geworden ik juist thuis van haar verjaardagsfeestje, Xsena wordt op 1 maart ev 4 jaar Silke de oudste wordt op 22 april ev 6 jaar ik kan er zo van genieten om met hen ergens naar toe te gaan Tijdens de kerstvakantie ben ik met hun 3 maal naar de Cinema geweest ze speelden juist enkele mooie tekenfilms; K3 en de kattenprins; Bee movie; de wonderwinkel van Mr Magorium. De ene keer gaan we met de trein de andere keer gaan we met de bus voor mijn kleindochters is het telkens weer een belevenis.
volgende keer zal ik eens foto van hun posten.
Bedankt voor de leuke reacties en tips zal er voor zorgen om wat fruit in huis te hebben voor de kleine trek.
Het principe van gescheiden voeding is eigenlijk niet moeilijk je mag alles wel eten maar niet alles samen . de maaltijd altijd uit 2/3 groenten (koolhydraat arme) bestaan de overige 1/3 van de maaltijd moet je kiezen uit de koolhydraat rijke voedingsstoffen(brood, rijst, aardappelen,pasta produkten, enz) of protein rijke voedingsstoffen(vlees, kip zonder vel, vis, noten) tussen de maaltijden door enkel fruit. Dit dieet komt ook uit een boek maar ben de naam vergeten. Als vetstof gebruikte ik enkel olijfolie zowel voor te bakken en te braden als voor het frituren. IK heb nu letterlijk ondervonden dat dit wel degelijk belangrijk ik ben bloeddonor en ondanks ik dik was 130Kg waren mijn cholestorolwaarden steeds goed tot ik wegens laksheid er niet meer op lette de gevolgen voor mijn cholestorol waarden waren katastrofaal zo erg zelfs dat ik geen bloed meer mocht geven
Tijdsverloop
bloedgeven en bloedtest 2 Maart 2007 gewicht 130 Kg cholestorol waarden OK begonnen met gewone vetstoffen te gebruiken bakboter en dierlijk frituurvet
Bloedtest 8 augustus 2007 gewicht 135 Kg cholestorol waarden bar slecht verbod om nog bloed te geven terug herpakt en
overgeschakelt op olijolie
Bloedtest op 15 November 2007 gewicht 140 Kg cholestorol waarden terug OK zal nu toch bij olijfolie blijven, deze laatste bloedtest maakte deel uit van het vooronderzoek voor het plaatsen van een maagring.
Ondertussen is hij geplaatst 3/12/07 heb er nog geen moment spijt van gehad ondanks het feit (terug leren eten als een baby)dat ik de eerste maand enkelvloeibaar mocht eten daarna overschakelen op gepureerd voedsel en nu terug gewoon eten, enkel moet ik erop letten om niet te snel te eten en goed te kauwen anders betaal je dat cash en komt er alles terug uit en dat is niet gezellig en zelfs pijnlijk maar het is dan ook mijn eigen schuld.
Ik heb wel geluk dat ik graag soep eet, nu is het bij dit dat je niet de gemakkelijke weg moet nemen en als fijn pureren want dat passeert altijd en dan kan je toch te veel eten en dat is niet de bedoeling van een maagring ook chocolade en dergelijke gaat er steeds in maar dat mag natuurlijk ook niet de maagring is een goed hulpmiddel maar enkel als je dit combineert met een gezonde voeding (dieet)

Mvg

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Nou, ik ben benieuwd naar de resultaten van je maagring, Opa Frank.

De schrijver van het boek is van de Fransman Montignac. Zeer populair eind jaren 90. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Emke

Dieet: GOK

Reageer met quote
Het afvallen gaat wel supersnel,zeg. In een maand 26 kilo, dat is bijna een kilo per dag. Maar als ik dat zo lees gaat dat ook gepaard met wat minder prettige dingen. Pijn en alles er weer uit is ook niet alles.
Veel succes met alles.

Wees optimist. Pessimisme helpt niet.
http://www.weegclub.nl/forum/emke-s-dagboekje-t4367-1030.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 0:59    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Leuk een opa erbij die trots is op zijn kleinkinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 4:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Er is een foutje in mijn profiel en ticker het is eigenlijk 26 kilo in 2 maanden
12/11/2007 WOOG IK 140 KG
03/12/2007 WOOG IK 132 KG DAG VAN DE OPERATIE
12/12/2007 WOOG IK 125 KG
11/01/2007 WOOG IK 114 KG
MAAR DAT IS NATUURLIJK NOG VEEL
ik heb dan ook een hele maand vloeibaar gegeten en nu nog minimum 1 maaltijd per dag dat terug geven is nog maar tweemaal gebeurd en dan nog omdat ik te snel was en niet goed gekauwd heb dus mea culpa.
Vanaf nu ga ik stilaan over naar 3 vaste (gezonde) maaltijden per dag dus het afvallen zal wel minder snel gaan maar dat is ook de bedoeling als er maar genoeg voedingstoffen inzitten

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 21:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag had ik nergens zin in Verward , heb deze avond toch kunnen weerstaan aan de verleiding door de tips die ik hier op de site heb gekregen
als je zin hebt een glas water en een stuk fruit dat heb ik dus toegepast en het is dus gelukt ik had wat schrik omdat vandag de eerste keer was na het plaatsen van de maagband dat ik fruit at maar het passeerde goed dus ik ben heel blij.
Hartelijk dank voor de steun en de tips Verrast

Opa Frank[/list][/code]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 0:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 1 van 100