Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Heerlijk zo'n vechtertje.
Ik ben het helemaal met u eens hoor. Veiligheid en sanitair zijn belangrijk.
Je hoort goed voor je personeel te zorgen. Zij verdienen ten slotte het geld voor de baas en in een auto kan je zelf beslissen of je een autogordel om doet of niet.
In een bedrijf ben je voor je veiligheid van een ander afhankelijk.

Maar niet gaan eten hoor. Dat helpt niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Goed hoor Applaus , dat je misstanden aan de kaak stelt, voordat er ongelukken gebeuren. En inderdaad: misschien is jouw taak dan nu deels om maar gewoon die vervelende ouwe zeurpiet te zijn... (die dan wel bijv. een dodelijk ongeval of een uitslaande brand voorkomen heeft, maar ja, dat zie je nooit!).

Nog een jaar he, en dan mag je er uit! Zijn er ook nog mogelijkheden om deze tijd nog enigszins te bekorten, bijv. door alle vakantie-uren op te nemen of vakantie-uren bij te kopen of iets dergelijks?

Uren doorgebracht in frustratie zijn geen leuke uren.

Succes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
groetjes van mij alles goed?

trusten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 1:01    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi dames,
sorry ben lange tijd afwezig geweest, maar kon het moeilijk opbrengen om 's avonds nog op het forum te komen, heel de dag gaan werken en 's avonds nog even naar de kleinkinderen mijn dochter volgt avondschool en mijn schoonzoon zit in een drukke periode op het werk tot negen uur dat s toch wel wat werk zo'n drie kleindochetrs laten eten bad in ztten wassen afdragen pyama aan nog wat voorlezen of een verhaaltje uit mijn duimpje zuigen.

Op het werk heb ik toch enkele succesjes geboekt ze komen nu toch dagelijks de toiletten en de douches kuisen en we hebben een sleutel van een veiligheids deur zo kunnen we in geval van nood toch snel naar buiten.

Het afvallen weet ikeigenlijk niet goed heb mij nog niet gewogen sinds november maar het sprten gaat weer goed ik heb meer dan 10 dagen niets gedaan fiets stuk pijnlijke knie dus heb ik maar eens gerust maar de vorbije week heb ik toch weer meer dan 7 uur gesport maar allemaal indoor (buiten tekoud voor mij) behalve een kerstloop van 4km vrijdag in de sneeuw tvv een goed doel 25€ per gelopen km.

Ik weet het is vroeg maar ik wens jullie nu al een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar

Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 0:48    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Opa Frank u ook goede gezellige dagen.
Ik hoop dat 2010 rust brengt in uw leven en dat u plezier terug krijgt in uw werk.
Hoop dat het gewicht goed blijft gaan maar bovenal dat u en uw vrouw gelukkig en gezond mogen blijven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 18:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Hinke,

Bedankt voor uw mooie wensen.
Wat het werk betreft maak ik me geen illusies meer maar zal er alles aan doen opdat ik de werkomstandigheden voor mijn collega's kan verbeteren.
Mijn gewicht daar werk ik aan diëeten lukt mijn niet erg goed maar ik kompenseer het een beetje met sporten.
Met mijn vrouw en mij gaat het goed ik sport wel veel maar ik doe het op de momenten dat zij er geen last van ondervind, of wel héél vroeg al zij nog slaapt of onder de middagbreak op het werk of héél laat al zij al gaan slapen is.
Elke dag doen we iets wat we samen leuk vinden, enkel jammer dat ze niets van sporten leuk vind.

Groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 0:35    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat klinkt dat allemaal liefdevol. Lachen
Zoals het hoort.
Ik wens u ook hele fijne feestdagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 10:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Luna,
bedankt dat je nog eens langskomt, ook voor jou en je geliefden prettige feesten
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 20:45    

Reageer met quote
Fijn dat u zich zo inzet!!! Doet niet iedereen. Echt top!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2009 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Ik ben al een schandalig lange tijd niet in uw boekje geweest. Drukke tijden heeft u. U kinders en kleinkinderen zullen wel heel blij met u zijn. Wat een topopa!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2009 7:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 93 van 100