Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik vergeet steeds dat u in Belgie woont. Maar we gaan u dus een keer ontmoeten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat zal dat een goed gevoel hebben gegeven dat u die mensen hebt kunnen behouden voor het bedrijf.

Hoop dat de dip snel over mag gaan.
(wat geweldig om te zien hé zo grote leeuw Rollende ogen Lach )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Wat fijn dat zoveel mensen toch een redelijk goede oplossing hebben kunnen vinden toen hun baan op de tocht stond. En dat jij daarbij hebt kunnen helpen, helemaal super! Kussen

Nou, ik heb even niet meer te vertellen... Tot een volgende keer weer.

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 16:08    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
hOI LIEVE DAMES,
ik ben blij dat jullie weer even zijn langs gekomen, ik ben moe van al dat opruimen, verhuizen, wegwerpen en sorteren al het groot meubilair dat we nodig hebben voor de 5 personen die overblijven hebben we al verhuisd op 2 dagen en ook al het meubiair dat we niet nodig hebben we al verhuisd naar het centraal magazijn.

Luna,
ja zeker volgend jaar kom ik zeker eens een keertje langs op een bijeenkomst

Hinke, Fabiooltje
ja ik ben wel blij dat ik mijn krediet dat ik bij mijn bazen heb, heb kunnen gebruiken om enkele personen te helpen zeker die jonge collega (nog niet lang getrouwd een babytje is niet leuk als je zonder werk komt) ik vind hem heel bekwaam en geïnteresseerd in de dingen die hij doet ook het bedrijf zou er een groot verlies mee gedaan hebben want ik denk wel dat hij snel een andere job zou gevonden hebben ondanks de crisis

Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 18:58    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Niet zoveel te melden Hoop dat je het gesjouw een beetje gehad hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2009 18:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hinke,

vandaag er even tussenuit mijn collega en beste vriend Guy trouwt vandaag met onze beste vriendin Ewa waarover ik vorig jaar hier in mijn boekje verteld had dat ze borst kanker had we zijn nu juist één jaar verder en ze is er weer helemaal bovenop is nog wel met de revalidate bezig maar alle sporen van anker zijn weg en haar haar is ook al redelijk terug gegroeid.
Dus een blije dag vandaag, ik ben getuige

groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 7:57    

Reageer met quote
O wow dat is wel heel bijzonder. Fijn dat jij getuige mag zijn zeker in dit geval. Lachen Feest heerlijk, hoop dat je er heel veel van geniet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 18:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat bijzonder dat u getuige mocht zijn op het huwelijk en wat fijn dat het allemaal goed gaat met haar.

Zo te lezen gaat het ook allemaal goed met u. En die collega's zullen ook wel blij met u zijn.
Maar voor het zover was hebben ze vast de nodige onrust gehad en dat is niet leuk als je net een klein babytje hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 18:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve dames,

Het was een prachtig koppeltje ja ze hadden speciaal 09/10 gekozen om een goede(betere) herhinnering te hebben want vorig jaar op 09/10 heeft ze te horen gekregen dat ze borstkanker had.
Het feest was in intieme kring (12personen) het was voor beide een tweede huwelijk maar het etentje was in een twee sterren restaurant het was een fantastische ervaring qua kleur geuren presentatie smaken bediening alles was van een hoog en subliem topniveau.

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Dag opa Frank,

Gefeliciteerd met de mooie vrijdag die je beleefd hebt; en ook namens ons allemaal gefeliciteerd aan het nieuwe bruidspaar; ik denk dat ik ook wel namens de hele weegclub spreken kan Lachen .

Ik meen me te herinneren dat je deze bruiloft als één van je doelen had gesteld? Dat je dan graag wilde schitteren in mooie kleren met een slank(er) lichaam? Nou, ik denk dat dat wel gelukt is. Toch?

Hoewel ik wel hoop dat je zo beleefd bent geweest om niet alle aandacht van de bruid af te leiden. Lachen

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 89 van 100