Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,
hopelijk loopt alles naar wens
groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Dag opa Frank,

Ik heb mijn zusje vanmiddag gesproken; op een terrasje. Mijn ouders en broer waren er ook bij, maar zij en ik konden even vrij prive praten. Ik ben er tevreden over; ik heb haar kunnen laten zien dat ik bezorgd om haar ben en dat het me wat doet als het niet goed met haar gaat. Daarnaast heb ik haar geprobeerd wat adviezen te geven; en heb ik ook naar haar verhaal geluisterd en af en toe wat vragen gesteld.

Ik hoop dat ik haar een beetje tot steun ben geweest. In ieder geval ging het best goed.

En verder heb ik nu ook van haar begrepen dat haar man heeft aangegeven dat er een groot probleem IS, maar dat ze nu wel allebei aan een oplossing willen werken en niet zomaar weg willen lopen van dit probleem en van elkaar.

Ik hoop dat het hen gaat lukken.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 20:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,
ben blij dat je zo goed praten met je zus en het is zeker positief dat ze allebei aan een oplossing willen werken.
Groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 22:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,
ben blij dat je zo goed praten met je zus en het is zeker positief dat ze allebei aan een oplossing willen werken.
Groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 22:24    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Een hele fijne dag en een voor u en voor u vrouw.
Had het leuk gevonden als u en uw vrouw op de meeting waren geweest.
Maar ja, Belgie is niet om de hoek. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 1:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, luna,

Als ik op pre-pensioen ben kom ik zeker een keertje af naar de meeting. Met de trein ben ik al eens in utrecht naar de computerbeurs geweest en dat viel best mee de reistijd, enkel in het terugkomen was het niet gemakkelijk want ik was serieus geladen had er van alles gekocht en dat moest ik allemaal mee zeulen op de trein.
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hé dat zou wel leuk zijn opa Frank om u daar te ontmoeten Lachen

Ook regen in België
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 19:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hinke,

ik zou het ook leuk vinden om julle allemaal eens te ontmoeten. Ik ga volgend jaar rond Juni Mijn Pré-pensioen aanvragen als het aanvaard word ben ik op 1 jan 2011 op vervroegd pensioen. Maar volgend jaar neem ik gewoon eens een dagje verlof, dit jaar heb ik geen verlof meer.

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Ook weer even groetjes van mij. Grappig ja, ik ben ook wel eens te zwaar beladen een trein ingestapt. Totale overschatting van mijn eigen kunnen!! Nou ja, uiteindelijk kreeg ik mijn grote sporttas, mijn zware rugzak en mijn uit-elkaar-vallende-plastic tas wel thuis, maar ik heb het nooooit meer zo gedaan.

Met mijn zus en haar man lijkt het de goede kant op te gaan. Natuurlijk is het nog niet helemaal goed, maar ze willen er dus allebei aan werken.

En gaat het bij jou verder ook weer goed?

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 23:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
HOi Fabiooltje,
blij dat je er weer even bent, ondanks je kriebelhoest, ja, k was ook geladen als een muilezel (vooral EZEL) de treinbegeleider in Utrecht zag me afkomen en heeft mij de trein nog laten halen hij moest wel lachen hoor.
Ben wel blij dat het de goede kant uit gaat met je zus en haar man.

Met mij gaat et maar zus en zo,voede mij reeds een tijdje oververmoeid en daarom heb ik van vorige week woensdag beslist om10 dagen niet te fetsen ook heb ik het een beetje moeilijk op het werk we zijn onze dienst aan het sluiten en een deel aan het verhuizen ik heb toch mijn doel kunnen bereiken en ik heb mijn jonge collega voor wie ontslag dreigde toch kunnen mee krijgen naar het gedeelte dat verhuist, ik heb bij de grote bazen zijn veelzijdigheid inzet en kunnen aan geprezen en ze hebben mij daarin toch gevolgd.
Twee anderen heb ik in een andere afdeling binnengekregen en er gaan er twee op vervroegd pensioen maar dat is geen verlies want die waren steeds afwezig en als ze er toch waren werkten ze eerder tegen dan iets anders.Vijf anderen hebben zelf een andere job gevonden.
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 0:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 88 van 100