Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijne avond opa Frank heb niet zo veel te melden vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2009 20:34    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Fabiooltje,

ja dat zal niet eenvoudig en goedkoop zijn om dames schoenen in die maat te vinden hopelijk zijn je voeten ook slanker en fijner geworden en wordt je keze inderdaad uitgebreider

Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009 1:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hinke,

toch altijd leuk dat je langskomt ook als je niet veel te melden hebt.

Groetjes en knuffels opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009 1:59    

Reageer met quote
Lachen Dan kom ik je nu ook maar even eenwensen en succes met het bewegen en afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009 9:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik las net dat u 61 kilo was afgevallen. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen (dit zijn 61 smilies) En u heeft uw lichaam om 427000 Kcal laten schreeuwen maar niet toegegeven!!!
Ik denk dat Mathilde gelijk heeft en dat u echt onze afval kampioen bent.
Maar uw vrouw verdient, zoals ik begrijp, ook grote complimenten omdat ze zo goed voor u zorgt en u dus aan alle kanten steunt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2009 23:08    

Reageer met quote

Hallo afval kampioen een
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 14:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo lieve dames,
bedankt voor jullie complimentjes ze geven me veel steun, inderdaad heb ik veel steun van mijn vrouw, maar ook dit forum zou niet meer kunnen missen je kan hier alles kwijt wat op je hart ligt zonder dat je veroordeelt word. En als je je emoties onder kontrole hebt kan je je ook beter houden aan een dieet

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 0:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Een latertje, gisteravond. Alles goed verder?

Bij mij wel; al schreef ik een verhaaltje in m'n boekje over m'n zus. Haar huwelijk (ze zijn 2 jaar getrouwd) is in gevaar omdat zij een chronische ziekte heeft en ze samen niet goed weten, hoe ze daar nu mee om kunnen gaan. Ze pakken het allebei anders aan en vinden elkaar daarin (nog) niet. Het is ook hartstikke verschrikkelijk, want ze hadden natuurlijk allebei heel andere plannen voor hun toekomst. En die kunnen nu wel in de ijskast. Of misschien zelfs in de prullenbak.

Ik hoop dat ze elkaar weer gaan zoeken en terug gaan vinden; ik zou het zo zonde vinden.

Misschien heb jij nog wat wijze woorden voor ze? Zucht...
(Sorry dat ik hierover in jouw boekje zit te praten).

Heel veel succes weer hoor,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 7:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,

ik ben altijd blij als je in mijn boekje komt, maar advies in zulke delicate zaken is natuurlijk niet evident, je kan wel advies geven maar ze moeten er toch zelf uitkomen.
Is natuurlijk niet fijn voor je zus als je schoonbroer er op zijn eentje op uittrekt. Maar langs de andere kant gaan (deeltijds) werken en dan voor de rest van de dag uitgeteld op de zetel liggen is ook niet gezellig . Best is een evenwicht vinden tussen quality time samen, tijd voor jezelf en het werken maar dat is binnen elke relatie natuurlijk moeilijk maar zeker als er zo'n vervelende ziekte mee gemoeid is.
Fabiooltje, ben gewoon blij dat je even je hart lucht ook als ik geen goed advies kan geven, ik doe dat ook en blij als jullie me zulke tips geven.
Fabiooltje geniet jij maar van jou relatie want ik denk wel je het goed getroffen hebt (jullie beide hoor)
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Je hebt natuurlijk gelijk; het is een behoorlijk delicate kwestie. Dank je wel voor je steun.
Ik ga vandaag bij m 'n zus op bezoek; mijn ouders zullen er ook zijn en mijn broer ook; dus da's iedereen van de familie. We kijken wel hoe het gaat.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 87 van 100