Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat haal je vast!

(Nee Giethoorn is redelijk dichtbij waar ik woon, zo'n 70km verderop)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 19:49    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Lieve dames,
wederom bedankt voor jullie bezoekje en lieve woorden.

Helma, voor jou ook een goede nacht opletten niet te hard krabben hé.
Fabiooltje, je gaat toch ook goed nietwaar, ja ik zou graag zeker mijn BMI halveren als ook mijn gewicht.

Hinke, ik hoop ook dat ik het haal maar het gaat zo traaààààg nu maar ja niet opgeven hé

IK ben blij dat er zoveel dames van de weegclub aan het fietsen zijn gegaan het is mooie sport en zo kom je nog eens op mooie plekjes in je buurt of iets verder weg en verlies je er niet direct gewicht mee gezonder en slanker wordt je zeker

Groetjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Is er recent nog gekeken naar je vetpercentage en je spierpercentage? Ik kan me zo voorstellen dat je met al dat gefiets ook wat spierkilo's erbij hebt gekregen? Daar houdt zo'n weegschaal en BMI natuurlijk geen rekening mee, die denkt dat het "overgewicht" alleen maar uit spieren bestaat...

Nou ja... En anders neem je Hinke als je patroonheilige, want haar gewicht gaat al een hele tijd erg traag omlaag en toch zet ze gewoon door... Fantastisch!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 5:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,
geen probleem hoor de negende september ga ik naar de diëtiste en die meet alles nauwkeurig op.
Ik geef er niet erg om als het traag gaat als het maar gestaag naar beneden gaat.
Hinke is goed bezig maar jij ook heb ik gezien.
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 14:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wij hebben ook fietsen gekocht. Opvouwbare zodat ik goed met mijn voeten op de grond kan.
Eerst naar de natuur en dan op de fiets.
Gewoon heerlijk en wat is Nederland mooi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 18:08    

Reageer met quote
Met andere woorden we zijn allemaal goed bezig en houden vol!! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 19:25    

Reageer met quote
succes deze week met je dieet opa Frank.

Ik ga er ook "gewoon" weer tegen aan Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2009 22:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hallo opa Frank , moest je je geroepen voelen om me effe de dingen waar ik speciaal moet op letten en hoe het dieet in zijn werk gaat , willen doormailen , mag je dat heel graag doen hoor , ik word volgende week geopereerd en dan heb ik heel de week tijd om het rustig te bekijken , ik geef je hier mijn email adres mee , dan kan ik het misschien afprinten en eens bestuderen ???
chris.henderickx@telenet.be
lieve groetjes en heel veel succes verder
Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 sep 2009 8:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,
Woensdag 9/9/09 ben ik naar de diëtiste (ze was eigenlijk niet tevreden)geweest ben maar 1,5 kilo afgevallen(750 gram) eerst dacht ik amai dat is weinig maar eigenlijk procentueel is het toch niet slecht ik ben nu toch onder de tachtig en ik wil er blijven vindt het hier fijn en 750 gram vet dacht ik is ook maar niks maar nu ik er over nadenk zijn het toch drie pakjes boter van 250 gr dus niet slecht denk ik.
En deze week ben ik verschillende mensen tegengekomen die me een maand niet gezien hadden en telkens zeiden ze dat ik nog was afgevallen/vermagerd dus we zullen maar tevreden zijn zeker.
Ik weet welke foutjes ik maak ik ben een emo-eter en stress-eter en nu met de perikelen op het werk en mijn vrouw Briggitta die nog aan zee is loop ik wat verlopen en ben dan niet streng genoeg voor mezelf en zit konstant aan de chocola en chocolade koekjes. Ik geef het toe ik ben teveel verwent als Brigit thuis is zorgt zij dat alles op tijd en stond klaar staat en houd mij binnen de lijnen.
Groetjes en knuffels aan iedereen Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2009 20:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Dames,
was daarnet even naar mijn resultaten aan het kijken , ik schrik er zelf van die getallen maar zonder jullie was het mij niet gelukt, je kan hier je hart uitstorten zonder dat je uitgelachen wordt (zeker als man) of veroordeeld word integendeel de steun die ik hier krijg is onvoorwaardelijk en doet me goed.
Ik ben dus 61,5 kilo afgevallen dit is nu juist het gewicht dat mijn vrouw Briggitta weegt Geschokt Geschokt Geschokt een volwassen persoon?????
Dat zijn Tweehonderd zes en veertig 246 pakjes boter van 250 gram Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Lachen
Ik ben van Maten XXXL nu Naar Medium gegaan
Ik zou dus nog graag 10 kilo afvallen (40 pakjes boter van 250 gram)
Ellen bedankt voor het aanpassen van mijn streef
Groetjes en knuffels voor iedereen Opa Frank Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2009 21:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 84 van 100