Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi Luna,
bedankt dat je langs kwam dat was inderdaad lang geleden.
ja het afvallen gaat nu traag maar gestaag verder, dus mag niet mopperen. ja ik zou graag 70kg wegen maar het is geen obsessie hoor 70,1 kg is ook goed Lachen
Nee hoor dat is maar een grapje.
ja met die collega is het helemaal niet goed ze hebben de maagring terug moeten verwijderen en hij is terug dikker dan ooit tevoren.
De tranen staan hem in de ogen als ik hem spreek, ondanks dat het grotendeels zijn eigen schuld is heb ik toch medelijden met hem, hij nam echter geen raad of tips aan.
OOk hij is verbaasd over mijn gewichtsverlies,maar ik doe er ook wel wat voor dieet van gescheiden voeding in combinatie met de Weight Watchers, dit geeft voor mij de beste resultaten en voel mij er goed en fit bij; ik sport toch met heen en weer naar te rijden naar het werk en met fitness en zwemmen toch een 12-tal uren per week
Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 0:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Hinke,
leuk dat je eventjes komt buurten.
Hoe gaat het met U. Jij bent er even tussenuit geweest, heb ik gelezen in jou dagboekje.
Ben altijd blij schrijfsels van jou te lezen
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 1:00    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Naar van die collega van je. Heb je 'm al naar deze site verwezen Erg blij ? Ook zonder maagbandje kunnen mensen afvallen; hij ook. Het zal misschien zelfs gemakkelijker zijn dan hij nu denkt/vreest.

Een beetje meer bewegen (kwartier tot half uur per dag); een klein beetje jezelf beperken in het aantal snacks per dag, lekkere(!) maar gezonde boterhammetjes mee voor de lunch, consequent je drie maaltijden en twee gezonde tussendoortjes eten, accepteren dat er dan soms een ongezond tussendoortje bijkomt... Met kleine aanpassingen die hij op kan brengen, kan hij vast al een eind komen. Misschien niet op een mooie 70 kg, maar 15 of 20 kg minder dan nu is vast ook al welkom?

Deze link geef ik altijd aan mensen; omdat ik er zelf zoveel aan gehad heb: http://eetmeter.voedingscentrum.nl/
Hier kan hij bijhouden wat hij elke dag eet; het programma rekent dan uit of er genoeg vitamines en mineralen in zaten.
Van gezond eten word je vanzelf wat fitter en actiever, is mijn indruk; en daardoor is het weer gemakkelijker om van de snacks af te blijven. Eventueel aanvullen met een multivitamine op de dagen dat het niet gelukt is.

Oh ja, dan ook nog maar deze link: http://voedingscentrum.nl/nl/eten-gezondheid/gezond-eten/hoeveelheden-per-dag.aspx
Hier staat op, wat je per dag zou moeten eten om alle gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen. Als hij dit programma als basis volgt, dan krijgt hij in ieder geval al die gezonde stoffen binnen.
Let op: hij moet er ook méér bij-eten, want dit lijstje is "maar" circa 1500 kCal en dat is voor hem vast veel te weinig. Maar de rest is dus "naar keuze".

Ik merkte in het begin van mijn dieet, dat ik soms na een middagje snacken mijn avondmaal bijna niet binnen kreeg, maar als ik dat wél deed (omdat ik die groenten en het nepvlees nog nodig had bijvoorbeeld), dan was het de volgende dag veel gemakkelijker om van de snacks af te blijven. Vroeger dan at ik na een middagje snacken geen avondeten meer (want ik had toch al teveel gegeten), maar dan had ik de volgende dag heel erge honger en at weer teveel.

En misschien kan hij contact opnemen met Greetje hier; zij heeft nu een sleeve en ik las ergens dat ze dat vaker aanraadt bij mensen bij wie het maagbandje om de een of andere reden niet lukte.

Nou goed, laat hem in ieder geval maar hoop houden... Ik probeer via deze pagina naar hem uit te reiken; merk ik. Wens 'm maar sterkte en succes!

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 6:48    

Reageer met quote
Beste opa Frank,

En voor jou natuurlijk: gefeliciteerd! Het gaat hartstikke goed!

Succes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 6:49    
Dagdeal (728x90)
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Smefra schreef:
Hoi Chrisje,
in Kasterlee is het mooi en rustig je kan er prachtige wandelingen maken ook lopen er enkele van de mooiste mountainbike routes door de bossen.
Je hebt wel iets van muziek en artiesten niet mooie hobby
Groetjes Opa Frank

ja opa Frank , ik heb inderdaad iets met muziek , mijn papa was vroeger zanger , hij heeft gezongen als een van de eersten op de eerste radio , samen met Ivonne Verbeeck neem gerust een kijkje op zijn website
http://www.freewebs.com/henderickxsuske/
En ja in Kasterlee is het heel mooi vind ik ook , ik ging er vroeger op bivak met de chiro toen ik kook mama was , en we deden er nachtspelen in de bossen (wat was ik bang toen brrrrrrrrrrrr) maar verder wel leuke herinneringen , toen was onze Jan nog meer 3 en ons Joke 4jaar nu zijn ze 36 en 35 dus is al heel lang geleden hoor .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Opa Frank ik ben heerlijk wezen fietsen in mijn vakantie wat dat betreft ben je een heel goed voorbeeld Lachen

Het is in de buurt van Giethoorn schitterend als je de kans krijgt zou je daar eens moeten kijken Lachen

Fijn dat je zo langzaam aan toch afvalt. Je moet er best wat voor over hebben denk ik, maar aan de andere kant zul je ook wel min of meer aan je eetpatroon gewend zijn.

Ik wens je een
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 20:39    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik bedacht mij dat als U 70 kilo weegt u de helft van uw gewicht kwijt zou zijn.
Ik snap dat dat toch iets heel bijzonders zou zijin.
Nu is het iets fantastisch wat u heeft bereikt maar eerlijk is eerlijk de helft van je gewicht verloren hebben klinkt natuurlijk helemaal te gek.
En....langzaam aan dan breekt het lijntje niet,is nog altijd een uitdrukking.
Niet leuk maar soms is het (even) niet anders.
Wens U heel veel sterkte nu het wat moeilijker gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 20:54    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve dames,

Fabiooltje ik heb hem al verteld van dit forum maar hij nog niet demoeite om er eens naar te kijken, ik heb er op het werk ook een link naar toe staan bij mijn favorieten. Iedereen die ik ken die aan het dieten is vertel ik over dit forum omdat het zo goed is met echte mensen die om elkaar geven. OOk kan je hier zonder problemen je hart luchten of je verhaal kwijt en iedereen zal je nog steunen ook.
Chrisje,
daarom heeft de muziek microbe je gebeten zal van de week eens een kijkje nemen op de site
Hinke,
ja dat ziet er een prachtige streek uit verbleven jullie in een Bungalow park genre Landal. wat goed dat je ook aan het fietsen bent geslagen. Het sporten zal wel een steuntje geven bij het afvallen maar consequent je dieet volgen is toch het belangrijkste door het sporten val je misschien niet spectaculair af maar je wordt fitter je wordt slanker want spieren wegen meer dan vet. Je doet het goed doe zo verder
Luna,
ja inderdaad goed gezien van U, dat was in het begin voor opgesteld de helft(dus 70kg) afvallen dat is dus het gewicht van een volwassen persoon met een gezond gewicht vb 1m75 groot met een gewicht van 70 kilo DUS MET EEN BMI VAN 22,8
iK KIJK ER ECHT NAAR UIT OM MIJN DOEL TE BEREIKEN

Groetjes en knuffels voor iedereen Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 0:00    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Ik kom even snel een goede nacht wensen Opa Frank.
Het is weer half 2 geworden, dus mag ik Hans wakker maken om op zijn rug te krabben Rollende ogen Lachen .
Slaap lekker.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 1:34    

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Ik kwam even langs. En weet niet zoveel te vertellen Lachen . Je had je in mijn boekje gefeliciteerd met m'n gewicht. Maar ik ga je niet inhalen hoor; ik hou het op "ergens tussen de 80 en 88 kilo". Als het goed is, ga jij nog wat verder door.

Jeetje, volgens mij was je BMI dus eerst 44 en wordt-ie binnenkort 22, kun je nagaan!! Hartstikke goed gedaan!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 7:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 83 van 100