Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Oma Meeri, je schreef dat je 1 jaar ouder bent dan Opa Frank. Ik ben weer 2 jaar ouder dan jij. Ik dacht eerst ook dat Opa Frank heel oud was. Kwam er echter al snel achter dat hij piep jong is. Blijf hem toch Opa Frank noemen en met u aan spreken. Voelt wel goed en vind ik wel geestig.
( wordt over 5 maanden oma) lunafloor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 0:32    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Proficiat Luna, zie je er naar uit,ik denk het wel hé? best wel grappig dat jullie mij allemaal ouder schatten (stoort niet hoor) bij mij was het juist andersom ik schatte jullie veel jonger in.
Zo zie je toch maar dat je snel in de verkeerde richting zit met een eerste beoordeling.
Maar die leeftijden zijn eigenlijk niet belangrijk, belangrijk is dat je goed van hart bent en dan straal je dat uit. Ongelofelijk dat op dit forum zoveel leuke, goede en "echte" mensen zijn. Maar ik denk dat dit als een filterende magneet is, het goede wordt aangetrokken het foute filtert zich er zelf wel uit
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:00    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Heel goed Opa Frank dat je er nu veel voor je kkjes bent.
Geniet ervan ze zijn groot voor je het weet.

Nu ik de films die wij gemaakt hebben van onze kkjes terug zie.
We hebben ze nog niet allemaal op dvd gezet.
Maar wat ik tot nu toe weer terug gezien heb, was weer genieten.

Zie ook dat we tot nu toe en nog steeds heel veel met onze kkinderen en kinderen genoten hebben van Grandorado en vakanties.
Toen ze nog niet leerplichtig waren gingen we een paar keer per jaar buiten de schoolvakanties, dan was het in de parken niet zo druk.
Hans heeft ook altijd veel leuke dingen, met de kkinderen gedaan.
En nog steeds gaat hij mee naar taekwondo en brengt Elisa ook naar keyboard les.
Zelf ben ik jaren mee geweest naar paardrijles.
Nu ze op zaterdag gaat kan haar vader zelf makkelijker mee.

Heb ook samen met de kleinkinderen een abonnement op de Efteling gehad.

Opa Hans met kdochter Elisa.

Elisa klimt ook achter op de motor vind het heerlijk om met Opa mee te rijden.

Dit is een foto van 2005

Over een paar maanden rijdt ze mee, om een gehandicapte toer te begeleiden. Dan mogen ze samen met nog meer motorrijders van de club, wegen afzetten om de toer goed voorbij kruispunten te laten lopen. De gehandicapten zitten achterop en in zijspan van weer andere motorrijders van onze club.
Is een heel gebeuren met politie begeleiding door half N Brabant.

Onze dochter met gezin waar onze 2 kkinderen onder vallen, gaan nog steeds ieder jaar met ons op vakantie.
We zijn ook naar veel dierenparken geweest met zijn allen.
Kkinderen gaan ook geregeld met ons naar motor treffen
en logeren hier heel vaak.
Is voor ons net zo genieten als van onze eigen kinderen toen der tijd.
Nu onze kleindochter 14jaar word krijg ze er weer wat andere interesses bij....
Bandjes Rollende ogen waar onze andere dochter weer mee meegaat.

Ik hoop dat U Opa Frans heel lang kunt genieten van de 3 lieve kkjes.
Het zijn schatjes om te zien.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:18    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Oma Meeri, je schreef dat je 1 jaar ouder bent dan Opa Frank. Ik ben weer 2 jaar ouder dan jij. Ik dacht eerst ook dat Opa Frank heel oud was. Kwam er echter al snel achter dat hij piep jong is. Blijf hem toch Opa Frank noemen en met u aan spreken. Voelt wel goed en vind ik wel geestig.
( wordt over 5 maanden oma) lunafloor

ja Opa Frank is zeker een piepjonge Opa
Ik ben een 10jaar oudere Oma Lachen
Onze kleinkinderen zijn ook weer 10jaar ouder dan die van Opa Frank Lachen

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Het enige waarom ik u ouder schatte was vanwege de naam Opa Frank. Dus ik schreef meteen iets van;" welkom Opa Frank ". Het voelde even of ik het echt tegen mijn opa had. Omdat je normaal niemand anders aanspreekt met Opa dan je eigen Opa. En alleen daarom voelde u als ouder en niet een klein beetje maar heel veel zoals een echte opa ook veel ouder is.
Ik vind het heel leuk om oma te worden. Het is alleen niet van mijn kind maar van mijn vriend zijn dochter. Ik wordt oma nummer 3. Ik woon meer dan een uur rijden en die andere oma's wonen dichtbij. . Maar dat maakt allemaal niets uit. Het gevoel zat er meteen toen ik het hoorde dus dat zit wel goed. Drie oma's en drie opa's en van allemaal het eerste kleinkind. Wat wens je nog meer als kind. Nu ik het schrijf denk ik: o jee, straks wordt het een verwend kind maar ach daar zijn we zelf bij.En met aandacht kan je ze nooit te veel verwennen.
Groetjes Lunafloor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goldwingstar,

je ziet dat juliie trotse grootouders zijn en dat jullie genieten van de KK het toch enorm fijn dat je zo kunt omgaan met de jeugd blijf je zelf ook jong bij.
Prachtige moto ook trouwens en dat jullie je zo inzetten voor de andersvaliden is bewonderenswaardig, jullie zijn prachtige mensen
Gewoon genieten, wie geluk schenkt krijgt het duizendvoudig terug
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Luna
Inderdaad het maakt niet uit, het is enkel belangrijk hoeveel liefde je kan geven. En zeker genieten van de mooie momenten.
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 1:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Nou , hier geniet ik van Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 9:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vroeg opgestaan heel mijn eetschema ligt overhoop moest nuchter zijn voor mijn afspraak met de dokter. Beetje zenuwachtig om te gaan, ben vroeg vertrokken om 6U30 een uurtje rijden afspraak was om 9U30, uiteindelijk werd nog 10U30 voor ik bij de dokter kon. ThDe dokter was verbaasd dat ik nog zo veel was afgevallen zonder dat de maagring aangespannen was want dat had eigenlijk een maand geleden gemoeten maar dan had hij dat ook niet gedaan omdat ik op één maand 10 kilo was afgevallen en nu op 4 weken 7 kilo dus hij zegt zolang ik nog meer dan 1 kilo per week afval zal hij de ring niet aanspannen. ben ergens wel blij want had een beetje schrik indien ze de ring vandaag zouden aanspannen ik niets meer zou kunnen eten. Weeg nu 108 dat is 32 minder dan mijn begin nog 40 te gaan. De dokter zij ook nog dat het heel uitzonderlijk was dat er iemand zo goed gewicht verliest zonder dat de maagring aangespannen is. Het kritiek punt ligt op het moment ( + 1 week) als je overschakelt van vloeibaar naar vast voedsel en dan begin je terug trek in allerlei voedsel te krijgen en dan moet je jezelf in toom houden om niet te veel of de foute dingen te gaan. inderdaad ongeveer op dat moment voelde ik die neiging ook opkomen bij mij, de diëtiste die samenwerkte zie wel dat ik de voedingspyramide moest in acht nemen maar dat is voor mij te algemeen , ik had iets meer richtlijnen nodig. Daarom ben ik op het internet op zoek gegaan naar informatie over dieten en vooral naar de Weight Watchers omdat ik dat al is gedaan had in combinatie met de principes van de gescheiden voeding en ik daar 15 jaar geleden goede resultaten mee gehaald had ( op één jaar tijd van 130k naar 68k) en zo kwam ik op dit forum terecht. Heb er nog geen moment spijt van, de resultaten die ik nu haal heb ik grote maten aan jullie hier allemaal te danken, jullie steun en tips zijn meer dan goud waard, ik kan terug van mijn kleinkinderen genieten en dingen samen doen
Thanks!anks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks! Thanks!
ongeveer een jaar geleden heb ik nog zo geprobeerd om af te vallen maar ik kon het niet volhouden , ik ben veel softer geworden tegenover vroeger, toen was ik keihard vooral voor mezelf en kon ik mij overal in vastbijten en volhouden, maar nu dus niet meer en daarom besliste ik om een maagring te laten plaatsen, Mijn BMI was bijna vijftig(morbide), had bijna altijd pijn in de rug, knieen en heupen, was snel buiten adem dus ik moest dus iets op korte termijn doen. Nu is mijn BMI al onder de veertig en geniet ik terug van het leven, geen pijn, geen honger ( wel soms trek, maar met jullie tips en steun lukt het wel) meer dus alles gaat de goede kant.uit.
Stap voor stap kom je heel eind
Opa Frank Lachen Lachen Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 14 feb 2008 0:50    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Nou Frank: je bent een welkome aanwinst voor ons forum hoor! Wij zijn ook blij met JOU!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2008 0:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 9 van 100