Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,
het steeds weer een feest om jou berictjes, opmerkingen en tips te lezen jij kan ongelooflijk de zaken analyseren en doorschouwen, jij bekijkt het van alle kanten. Het is ook mede dank zij uw tips dat het terug beter gaat met mijn vrouw en mij. Als ik nu minder zou sporten dan zou ik mij echt niet goed voelen, vorige week was mijn fiets stuk en heb ik een hele week niet kunnen fietsen mijn buur had het gezien en ik mocht van hem zijn fiets lenen zo heb ik toch tweemaal een tripje van 45 km kunnen doen. Ik zal als ik thuis ben enkel gaan sporten 's ochtends voordat mijn vrouw wakker is en ik zorg dat ik terug ben en gedoucht heb voor ze wakker is dat vond ze goed en was zelfs een ideetje van haar ben in het weekend toch ook steeds wakker tussen 5 en 6 en mijn vrouw staat op tegen 11u zo kan ik mooi wat gaan sporten en kunnen we daarna leuke dingen doen.

Mijn gewicht dat waarbij ik me goed voel is +- 70kg vroeger en in de toekomst en ben ik juist onder de BMI 25 ik ben maar een klein mannetje hoor. Vanaf dat ik ben gaan diëten en die maagring heb plaatsen zit dat streefgewicht in mijn hoofd. Als ik nu zou stoppen en stabiliseren op 80 zou ik mij echt niet goed voelen rond de buikstreek heb ik nog veel vet en dat wil ik nog weg.
Hout vast houden last van loshangend vel heb ik nog niet ondanks het feit dat ik 60 kg ben afgevallen, er is wel en beetje rimpeling dat begint aan de binnenkant van mijn dijen en beetkje rimpels op mijn buik maar niet zoals je op TV ziet van die neerhangende vellen borst achterste rug en armen en nog steeds strak. Mag dus nog niet mopperen. Ook iedereen hier wil dat ik nog een beetje verder doe mijn vrouw op kop.
Ik ga nog steeds elke twee maanden naar de diëtiste en samen hebben we doel vastgelegd wat volgens haar realistisch onder de 72 is goed 70 is ideaal en zeker niet lager gaan dan 68. De dokter zei (die de maagring had geplaats dat ik naar de 63 zou moeten gaan maar dat is volgens mij (en de diëtiste beaamt dat) niet realistisch met mijn leeftijd en zo mogen het enkele kilo's meer zijn.
THuis kan ik mij goed houden aan het dieet maar op feestjes of op bezoek als er haar (zijn) best heeft gedaan om een mooi en lekker menu te maken kan ik het niet maken om beginnen te kibbelen over bepaalde details. Mijn vrouw kan thuis zo mooie en lekkere menu's klaar maken volgens het dieet dat het helemaal geen moeite kost om het te volgen. Enkel omdat mijn vrouw helemaal geen problemen heeft met overgewicht en graag snoept (zuurtjes, wafels, allelei koeken, marsepijn , chocolade etc) is dit altijd in huis en is het soms moeilijk om aan de verleiding te weerstaan. Maar ook dan zorgt ze ervoor dat er lage calorie snacks zijn en er steeds fruit is, soep, of groenten tapa's, nu natuurlijk als ze aan de zee is met KKJes niet, nu moet ik voor alles zelf zorgen en dat loopt wel soms even fout.
Ik hou nu van sporten maar zou er geen seconde aan twijfelen om er mee te stoppen als ik daardoor Brigitta zou kwijt geraken ik hou nog steeds veel van haar.

Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 16 jul 2009 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Smefra schreef:
Hoi Fabiooltje,
Het steeds weer een feest om jou berictjes, opmerkingen en tips te lezen jij kan ongelooflijk de zaken analyseren en doorschouwen, jij bekijkt het van alle kanten. Het is ook mede dank zij uw tips dat het terug beter gaat met mijn vrouw en mij.

Wauw, dank je wel voor het compliment. En hééél graag gedaan.
Ik leer ook veel van jou en ik bewonder hoeveel je afgevallen bent. Ik neem soms een voorbeeld aan je, dan trek ik me aan je op (en soms ook niet, dan eet ik gewoon lekker een zak chips Lachen ).

Groetjes,

F

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2009 16:49    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Twompie schreef:
Hè opa Frank, wat geweldig dat je goed hebt kunnen praten met Brigitta! Het ging mij echt aan het hart.

En positief is dat je mogelijk toch weer werk naar je zin krijgt.

En alweer positief: je gewicht gaat goed! Zo'n uitspatting als vandaag moet een keertje kunnen toch?

Dus alleen maar goed nieuws van jouw kant.
Lachen

Heerlijk omdat allemaal zo te lezen ik sluit me dan ook van harte bij Mathilde aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2009 18:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hinke,
echt fijn dat je weer in mijn dagboekje komt alles goed met je.
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 0:56    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
ja hier in Drenthe gaat het ook goed. Lach Iets minder met mijn hond maar er is weer een stijgende lijn te zien.

Hoop dat je snel een baan weer hebt. Lijkt er ook op hè? Hopelijk vind je het net zo leuk als het andere. Heb je nu ook veel pensioenverlies? Of werkt het anders in België?

Een fijn weekend hoop dat het gezellig wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 12:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hinke,

goed dat het weer wat beter gaat met je hond. Nee zal daarom niet minder pensioen hebben als ik tenminste niet te lang moet wachten voor de volgende job maar ik denk het zal zelfs voor Januari kunnen beginnen als ik wil . Ik maak me meer zorgen over diegenen die niet mogen blijven en die niet de stap naar een andere job kunnen maken.

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 1:23    

Reageer met quote
Kan me voorstelllen dat het heftig is je "oude" collega's zonder werk te zien....... Hopelijk vinden zij ook weer een baan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 18:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Ik zag je net even bij iemand anders reageren... (het laatste berichtje was van "smefra"), dus toen moest ik aan je denken. Hoe gaat het met jou?

Ik ben nu steeds meer aan het fietsen... ik fiets de laatste twee weken vaak heen en weer naar m'n werk; totaal 40-44 km. Niets vergeleken met hoeveel jij fietst, maar wel erg leuk om te doen en ik krijg er een goede conditie van.

De fiets heb ik eergisteren laten repareren en u rijdt hij nog beter: ideaal!

Ik hoop dat het op alle gebieden goed/beter gaat!

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2009 5:06    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Opa Frank!

Bedankt voor je berichtje en leuke fiets sites in m'n dagboekje!
Vandaag gaan we weer een tour maken,zullenwetoch verslaafd raken Lachen
Wens je verder een fijne dag!

groetjes Albertha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2009 6:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,
alles gaat goed behalve het afvallen zelf blijf wat hangen maar ik panikeer (nog) niet.
Fabiooltje 44km is niet niets hoor het is een pracht prestatie je werkt aan je conditie, aan je lichaam, je doet een inspanning voor het milieu je bent in de buitenlucht wat wil je nog meer als je er dan nog van geniet kan het niet meer stuk toch.
Ik ben begonnen met vijf minuten op de hometrainer en dan was ik bekaf nu rijd ik 4 keer per week 90km (hen en terug naar het werk) in het weekend doe ik een tochtje van +- 100 km. Ook heb ik één keer in Juli en één keer in augustus vanuit Vilvoorde (Brussel) naar Blankenberge (+-150km)gefietst naar de camping waar Briggitta op verlof is via het fietsknooppunten netwerk.
groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 20 aug 2009 23:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 80 van 100