Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik kom ook een knuffel aan je brengen. Jammer dat je baan op het spel staat,maar je relatie is nog erger en daarme wil ik je dan ook heel veel sterkte wensen. Je sprak hier met zoveel lof over haar,dat ze alles voor je deed wat betreft koken etc. om je zo ook te helpen en steunen met afvallen en dat doet een vrouw die niet van haar man houdt denk ik niet. (heb je haar ook wel gezegd dat ze het zo fantastisch deed?)Heel veel stertke met alles.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2009 10:18    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Lieve dames,
bedankt voor jullie raad en jullie verjaardagswensen , het werk is een ramp ze houden ons in onzekerheid of liegen ons iets voor, maar voor mezelf is het buiten financieel geen ramp ik steeds vervroegd uitstappen. Met de relatie gaat het al wat beter zal zeker van jullie tips gebruik maken want ik wil haar zeker niet kwijt, ik hou nog steeds veel van haar
Kusjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 25 jun 2009 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ach, opa Frank! Ik ben ook al een tijdje niet bij je langs geweest en nu lees ik deze narigheden. Dat vind ik echt ERG! Jullie waren zo close altijd! Ik hoop dat jullie beiden nog zoveel energie in jullie huwelijk kunnen en willen steken, dat jullie deze dip kunnen overleven en er ook samen sterker uit kunnen komen.

Veel liefs, Twompie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2009 23:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mathilde bredankt voor je steun ben hier lang ook niet geweest, van mijn kant is de wil er nog steeds hoor ik hou nog steeds veel van haar maar heb het misschien te weinig getoond en gezegd, ben ook wel een plager.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2009 0:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Zit ik hier een beetje te lezen zie ik dat je jarig bent geweest, nou nog van harte gefeliciteerd Frank en ik hoop van harte dat alles goed komt met je maatje.Ik kan ook niet goed tegen plagen ben een limburger zegt Frans altijd en die kunnen niet goed tegen plagen Huil huil
Frans is er ook vroeger uitgestapt en hij vind het heerlijk, en zo te lezen heb je al weer een ander baantje om bezig te zijn.

Petje af 80.5Kg voor mij ben je een kanjer.

Laatst aangepast door Ellen op vr 26 jun 2009 10:37, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2009 2:58    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Ellen,

Oh, dan ben ik zeker geen echte Limburger?

Maar ach, ik kan ook tegen plagen, zolang iemand af en toe maar wel eerlijk tegen me blijft zeggen dat-ie me nog wel leuk of lief vindt. Als er alleen maar geplaagd wordt, ga ik daar op een gegeven moment toch wel aan twijfelen.

Opa Frank, er is ook wel heel veel veranderd in korte tijd. Je bent zoveel gewicht kwijt geraakt en waarschijnlijk een stuk kwieker. En misschien vaker van huis of langer van huis, om te fietsen. Telt dat ook mee?

En ooooooh, je bent weer een paar kilo afgevallen!!! Wat goed! Dat gaat mooi, zo!

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2009 5:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dames,
jullie zijn gewoon kanjers de steun die ik van jullie krijg ndaénks mijn afwezigheid vindt ik ongelofelijk

Thanks Opa Frank

PS Ellen kan je mijn nieuwe streef op 72 zettten dank bij voorbaat

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2009 6:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Smefra schreef:
Lieve dames,
bedankt voor jullie raad en jullie verjaardagswensen , het werk is een ramp ze houden ons in onzekerheid of liegen ons iets voor, maar voor mezelf is het buiten financieel geen ramp ik steeds vervroegd uitstappen. Met de relatie gaat het al wat beter zal zeker van jullie tips gebruik maken want ik wil haar zeker niet kwijt, ik hou nog steeds veel van haar

Lieve Opa Frank.
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb ik gemist, wij waren met de motor weg Motor
Zie mijn dagboekje.

Zag ook dat je op je streefgewicht bent, van harte gefeliciteerd daarmee.

Jammer dat je baan zoveel onzekerheid met zich meebrengt en je niet weet of je ontslagen wordt.
Als je de mogelijkheid hebt en het financieel kan redden zou ik zeggen kies voor vervroegd uitstappen.
Hans van mij is nu 7 jaar thuis is met 55 in de pre-vut gegaan,
we genieten nog steeds van iedere dag dat hij thuis is.
Zitten elkaar nog steeds niet in de weg.
Zelfs na 40 jaar huwelijk niet.
Moet wel zeggen dat Hans mij veel uit handen neemt, ik kan sommige dingen niet zo goed door de artrose.
Hij komt zelfs tijd tekort om zijn hobby vissen uit te oefenen, staat iedere morgen om 7 uur op vaak nog vroeger.
Is heel de dag met van alles en nog wat bezig.
Hij met zijn dingen en ik met mijn dingen.

Ik slaap ook heel weinig ga ook heel laat naar bed, daar heeft Hans geen moeite mee, kan er
s morgens goed uit zonder chagrijn.

We proberen ook zoveel mogelijk met de motor erop uit te gaan.
We genieten zolang het kan, het kan zo afgelopen zijn.

Aan een goed huwelijk moet je beiden werken.
Doe leuke lieve dingen met en voor elkaar en spreek dingen die je dwars zitten uit.

Volg Fabiooltje’s raad maar op.

Een heel fijn weekend.
Liefs Helma

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jun 2009 19:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helma,

thanks voor je steun , ja ik begin er serieus aan te denken om er vervroegd uit te stappen ondanks het feit dat ik nog elke dag graag ga werken. Ook als ik op rust ga zal ik genoeg te doen hebben een groot met veel werk aan altijd uitgesteld omdat ik zo'n lange dagen maak, en ook de buren vragen me steeds om in de winkel te helpen als ze weten dat ik thuis ben zal dat nog binnen de perken moeten houden of ik ben daar weer zeven dagen op zeven daar aan het werk en dat wil ik ook weer niet het ene werk opzeggen om aan het andere fulltime te beginnen.

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2009 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Fijne dag Opa Frank

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2009 5:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 78 van 100