Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Sterkte met alles dan!
Pas goed op jezelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Dag opa Frank,

Ook van mij veel sterkte! Laat je gewicht nu niet teveel slippen, hè, dat zou zonde zijn van alle moeite!
Maar dat je hoofd dan ergens anders naar staat... dat kan ik me wel voorstellen.
Het kan zo verkeren hè, hopelijk gaat het op je werk nog meevallen (of valt "de schade" van het ontslag mee).

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ach wat rot opa Frank, hopelijk krijg je of een andere baan of dat ze het niet dicht doen.......? Of is dat ijdelehoop?

Heel veel sterkte ook voor "thuis"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 18:25    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi lieve dames,
ontslag zal het niet worden maar dat onze dienst gaat sluiten is praktisch zeker, we zullen verdeeld worden over andere afdelingen maar ben een beetje oud geworden om me met een mindere plaats tevreden te stellen, kan eigenlijk op vervroegd pensioen gaan maar had het uitgesteld omdat ik het werk graag deed. als het mij niet aanstaat zal ik dus vanaf 1 jan op pensioen zijn maar de buren met hun winkel hebben al gezegd dat ik zoveel uren kan komen werk als ik zelf wil, dus ik zal wel zorgen dat ik altijd iets te doen heb. Thuis loopt het voor het ogenblik op relationeel (en zeker het intieme gedeelte) opzicht niet zo lekker.
Dieet en sport gaat nog goed maar dat is ook alles dat voor de moment nog goed gaat.
Hopelijk gaat het voor julie op alle gebied beter.

Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 23 mei 2009 22:49    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo opa Frank.........jullie kunnen wel praten? Want als je dat niet meer doet komt er van dat andere ook niets denk ik.............maar waar bemoei ik me mee Schaam Schaam

Sterkte met al je narigheid erg beroerd voor jou/jullie................

Slaap je wel goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 22:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hinke,
slapen heb ik nooit veel gedaan, praten lukt nog wel, vandaag was ze toch wat vriendelijker en dat deed me goed, we gaan morgen avond even met ons tweetjes een terrasje doen en iets eten kunnen we wat babbelen ook.
Als jullie iets in mijn boekje schrijven zie ik dat zeker niet als bemoeien hoor,het doet me zelfs deugd. Steun en tips op elk gebied zijn steeds welkom en ook kritiek kan ik verdragen hoor.
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Ik ben hier al even niet geweest Opa Frank.
Druk met andere dingen tuin en motorrijden en ook fam. bezoeken.

Heel veel sterkte met alles Frank, ik hoop dat jullie eruit komen.
Liefs Helma.

Slaap lekker

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2009 23:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helma,
altijd welkom als je tijd hebt natuurlijk.
groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 26 mei 2009 1:18    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Opa Frank, gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk zien het leven er wat vrolijker uit nu. Fijne dag met familie en vooral de kleinkinderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2009 6:21    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Je bent vandaag jarig! Het liefst zou ik een heel blik met slingers en confetti opentrekken, maar ik ben niet zo'n plaatjesplakker. Ik doe het met woorden...

Je zult op het afgelopen jaar terugzien in verbazing. Wat heb je veel bereikt! Je gewicht is enorm omlaag gegaan, je fitheid is enorm verbeterd en je gezondheidsrisico's zijn nu ook een stuk lager dan vorig jaar rond deze tijd.
En wat is er ook veel gebeurd! Soms goede en soms minder goede dingen. En op die minder goede dingen, zoals met je werk, heb je gewoon niet altijd invloed, helaas.

Misschien is zo'n verjaardag wel een dag om even om te kijken en wat te mijmeren. En om goede nieuwe plannen te maken voor het komende levensjaar. Dit jaar mag je dan wel heel positief mijmeren, alsjeblieft, om al het goede wat je bereikt hebt. Maar natuurlijk zijn goede plannen voor het komende jaar nooit weg.

Opa Frank, ik heb net een vriendje. Hij is 36 en ik 30, dus van "vriendje" mag ik misschien niet spreken. Misschien moet ik partner zeggen, maar dat vind ik dan weer te volwassen klinken voor hoe ik me voel. Dus... nog eens...
Ik heb sinds 2 maanden een vriendje en het voelt fantastisch. Maar veel ervaring met lange relaties heb ik niet. Alleen weet ik dan weer wel, dat een eenmaal opgebouwde relatie vaak de moeite waard is... hou het levend, steek er moeite in... je vrouw is vast een prachtig mens bij wie je graag wil blijven en die je graag gelukkig wilt zien. En je wilt natuurlijk ook gelukkig zijn met haar.
Dus wil ik je toch, ondanks mijn beperkte ervaring, adviseren om eens goed aan de relatie met je vrouw te gaan werken. Dat is dan een goed voornemen voor het komende jaar.
Natuurlijk, het moet van twee kanten komen. Dus als zij een probleem heeft of het moeilijk heeft en het daarom allemaal moeizaam loopt, dan kun jij dat niet 100% verbeteren; daar moet zij dan ook aan werken.
Maar probeer er eens tijd aan te besteden, praat met elkaar, verras elkaar ook eens met iets leuks (ik geloof, dat jullie in principe genoeg tijd en geld ter beschikking hebben om leuke tijden met elkaar door te brengen). Misschien zelfs iets stoms als: doe eens de afwas, of maak eindelijk een project af in /om het huis dat al maanden op het "to do"-lijstje staat. Of misschien gaat het juist om een symbool van liefde, of een gedicht of een verhaal dat je afsteekt over wat je allemaal voor haar voelt.

Nou, klaar, ik ben uit-geadviseerd. Kom jij dan over een maandje of wat in mijn boekje kijken om mij raad te geven? Er zullen vast momenten komen dat C en ik het niet met elkaar eens zijn, of dat ik eens niet weet, hoe ik een probleem aanpakken moet.

Geniet van je verjaardag, nogmaals. En van alles wat je goed hebt gedaan het afgelopen jaar.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2009 8:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 77 van 100