Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Irmoya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed dat het je gelukt is.

Ik wens je een fijne en warme dag vandaag.

Irmoya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lukt het Nee zeggen? en het ja zeggen tegen gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Irmoya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik kom je even een toewensen.

Groetjes,
Irmoya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 9:37    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
hallo dames,
het lukt aardig om van slechte dingen af te blijven enkel sporten zal nog niet lukken ben snipverkouden, lopende neus keelpijn, hoesten warm koud de dokter heeft me drie dagen vrij geschreven ben dus vrij tem vrijdag komt wel slecht uit, vertrek op 19 Jan naar Afghanistan voor weer vijf dagen om een 80 tal laptops up te graden zal weer hard werken worden hoop dat het snel beter met we wordt zodat ik de voorbereiding nog kan meedoen
Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Ook niet teveel sporten dan hè? Dat voelt niet lekker en dat schijnt ook niet goed te zijn voor het lichaam, als het een kou of griep aan het bestrijden is. Misschien heb je net als ik geluk en gaat je lichaam een paar dagen ook minder eten vragen. Gewoon, geen trek...
Zorg maar goed voor jezelf, doe het even rustig aan, en versla die kou!!

(Oh ja, ik zag vorige week in België dat je inderdaad bij een ehm, hoe heette dat ook alweer, mutualiteit (oftewel een soort verzekering?) "doktersbriefjes" kon inleveren in een brievenbus... Werkt het inderdaad met briefjes die de huisarts moet tekenen, en dat je dan pas je ziek mag melden van werk of dan pas ziekengeld krijgt?).

In Nederland wordt het op goed vertrouwen gedaan, tenminste, waar ik werk: als je daar zegt, dat je ziek bent, geloven ze je. Tenzij je natuurlijk elke maandag ziek bent of elke eerste week van de maand. Of als je langer dan een week ziek bent, dan word je wel vriendelijk verzocht om naar de dokter te gaan en aan te geven, hoe je weer beter denkt te worden.

Hoe dan ook: wordt maar snel beter!!!

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 19:28    

Reageer met quote
Wat vervelend opa Frank dat je ziek bent en dan nog wel binnenkort naar Afganistan.........je doet niet minder durf je dat wel? 't Is er toch altijd nog onrustig.

Hoop dat je snel weer "boven Jan bent"

Fijne avond gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 20:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Fabiooltje,
idd wij zijn verplicht van een dokterbriefje binnen te brengen zonder mag je niet thuis blijven en kan je ook bijna niet aan medicatie komen de meeste goede medicamenten (pillen) zijn op doktersvoorschrift of als je medicatie gaat halen zonder doktersvoorschrift betaal je bijna het dubbele, je krijgt van de kosten van de dokter wel bijna alles terug als je je dossier bij één huisarts laat hij komt ook steeds op huis visite. Enkel vrouwen mogen geloof ik één dag per maand zonder doktersbriefje thuis blijven. Maar als je dat systematisch doet en je zit in een positie om promotie te maken tegenover een mannelijke kandidaat dan maak je bij veel bedrijven weinig kans op die promotie.
Inderdaad de trek is veel minder heb alleen nog maar krakers met light kaas en wat fruit gegeten had helemaal geen zin in warm eten.
Hinke,
ja er is geen weg naast die laptops worden nu meestal in die gebieden gebruikt omdat ze zo robuust zijn en geen stof naar binnen zuigen omdat ze geen ventilator gebruiken. Maar zit er niet te erg mee in hoor, hier de straat oversteken is ook gevaarlijk.

groetjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

In Nederland zijn de meeste medicijnen ook alleen op doktersrecept te verkrijgen. En dan worden ze meestal ook vergoed door de verzekering. Mijn apotheek krijgt de doktersrecepten rechtstreeks binnen van de dokter (via de fax of via internet); dus als ik bij de huisarts ben geweest en hij heeft me iets voorgeschreven, dan hoef ik vervolgens alleen maar naar de apotheek te lopen en krijg ik het mee.
Mijn apotheek heeft dan weer een afspraak met mijn zorgverzekeraar dat ik inderdaad niet hoef te betalen, maar dat de apotheek de rekening rechtstreeks naar de verzekeraar zal sturen.

... ik betaal dan verder wel meer dan 100 euro ziektekostenverzekering per maand hoor, dus het is niet zo dat ik het helemaal voor niets krijg allemaal Erg blij

Ehm, meestal is het dus in Nederland bij korte ziektes voldoende om jezelf af te melden op je werk. En word je gewoon geloofd. Dat gaf ik hierboven ook al aan.
Ik kan me ook voorstellen dat ook in Nederland veel ziek zijn wel invloed heeft op je promotiekansen, of je nu man of vrouw bent...

Nou, met of zonder doktersbriefje: veel beterschap dan maar!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 12:15    

Reageer met quote
Hoi Opa Frank ik weet wel dat je hier ook een ongeluk kunt krijgen maar daar?.........................
Maar oké wie geen risico neemt leeft -bijna- niet zegt men weleens. Hoe voel je, je vandaag? gr HInke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 13:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 64 van 100