Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
hoi,
de afgelopen week niet aan mijn stramien gehouden(mijn dochter kookte ipv mijn vrouw ) maar toch opgelet wat ik at, 1 kilo afgevallen dus toch wel best tevreden met resultaat,
De week was echt fantastisch heb mij kostelijk geamuseerd met de kleinkinderen.
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 21:44    
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Smefra schreef:
hoi,
de afgelopen week niet aan mijn stramien gehouden(mijn dochter kookte ipv mijn vrouw ) maar toch opgelet wat ik at, 1 kilo afgevallen dus toch wel best tevreden met resultaat,
De week was echt fantastisch heb mij kostelijk geamuseerd met de kleinkinderen.
Opa Frank

Mannen zijn toch pietzakken he , die vallen gewoon gemakkelijker af dan vrouwen , die stomme hormonen ook bij ons hé , maar niets van aantrekken hoor opa Frank , je gaat goed , hou vol , ik gun het je van ganser harte hoor .
prettige zondag nog gewenst Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 21:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat is inderdaad zo het hormonenproces bij een vrouw is er op gericht om meer vet op te slagen om de baby te beschermen en te voeden in geval van schaarste. dat zie je ook bij de weight watchers een vrouw moet toekomen met 7 punten minder als een man met de zelfde lengte, gewicht en leeftijd dus de stofwisseling (hormonen spelen hier ook mee) werkt helemaal anders.
Kwestie van uw hormonen te misleiden, om te buigen met aangenaam, gevarieerd en gezond voedingspatroon.
Gewoon volhouden, het lukt je wel
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 23:03    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Smefra schreef:
ja dat is inderdaad zo het hormonenproces bij een vrouw is er op gericht om meer vet op te slagen om de baby te beschermen en te voeden in geval van schaarste. dat zie je ook bij de weight watchers een vrouw moet toekomen met 7 punten minder als een man met de zelfde lengte, gewicht en leeftijd dus de stofwisseling (hormonen spelen hier ook mee) werkt helemaal anders.
Kwestie van uw hormonen te misleiden, om te buigen met aangenaam, gevarieerd en gezond voedingspatroon.
Gewoon volhouden, het lukt je wel
Opa Frank
TUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 23:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Heeft u eigenlijk ook nog controle in het ziekenhuis. Ik kan mij voorstellen dat een arts ook wel wil weten hoe het afvallen nu gaat.
Groetjes Lunafloor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 10:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lunafloor,

ja hoor, ik moet deze week voor de tweede maal op controle en wordt de maagring voor de eerste keer (misschien) aangespannen (wel op de 13de). De vorige controle was toen de draadjes er uit mochten en had de maagring aangespannen worden maar hij heeft dat toen niet gedaan. Maar het gaat goed het afvallen zonder dat de ring is aangespannen omdat ik terug op mijn eten let (combinatie Weight Watchers en montingnac) Weight Watchers om mijn totale voedingsopname wil beperken montignac (gescheiden voeding) omdat ik mij dan goed voel (meer energie) en mijn stofwisseling dan optimaal is.
Thanks for asking

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 20:48    

Reageer met quote
Ziet u er tegenop als ze de maagring gaan aanspannen.?
Groetjes Lunafloor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 21:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
een beetje wel, als het zoveel wordt aangespannen dat ik bijna niets meer kan eten dat zou ik wel erg vinden, ik ga het wel vragen, denk ik, zolang ik +- 1 kilo per week afval en gezond en gevarieerd eet ben ik toch goed bezig hoop ik Over een normale portie eet ik nu al bijna 30 minuten. dus als de ring wordt aangespannen zal ik nog minder kunnen eten en het zal nog langer duren
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Nou, dat wordt dan een spannende doktersvisite. Maar zolang jij zo keurig afvalt, en er voor kiest om zo nog een poosje door te gaan, zullen ze vast wel naar je luisteren.

Je doet het toch goed?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 23:20    

Reageer met quote
ja, misschien denkt die dokter wel :"als ik het nu niet doe dan moet hij over een maand terug komen, dus het moet nu" Maar misschien vindt u het niet erg om over een maand terug te komen. Kortom vraag goed door.
Groetjes Lunafloor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2008 6:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 7 van 100