Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Oh Opa Frank
Wat u toch goed!!!!!! Nog maar een paar luttige kilo's.
WOW WOW WOW.
U gaat echt anders het nieuwe jaar in. Een nieuw jaar met een nieuw lichaam.
Echt klasse.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 dec 2008 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker slapen en morgen weer gezond op. Liefs Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 0:32    
Vrouw Weeggegevens   Smilie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Opa Frank,

Het afvallen is je echt heel goed gelukt!
Wat een doorzettingsvermogen zeg.

Met mij gaat het weer een beetje na het onverwachte ontslag. Ik wilde wel weg maar zeker niet op deze manier. Maar goed ik heb me er bij neergelegd, krijg een goede regeling mee en ga vanaf januari weer flink aan de slag om een leuke uitdaging te vinden, Want als een deur sluit dan gaat er vast en zeker een andere deur open.
Daarbij ben ik sinds maandag weer voor de 2e keer tante geworden van mijn nichtje Iman (spreek uit als
Imaan - Geloof in het Arabisch). Haar geboorte relativeert weer heel veel en maakt mij duidelijk dat we gewoon moeten genieten van het leven met de lieve mensen om je heen.

Ik wens jou en je dierbaren een fijne Kerst en een gezond 2009. Maak er iets moois van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 12:11    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Fabiooltje,

ja bij ons is het ook rustiger en ik ben zelf thuis tot 5 januari, maar ja zoals ik reeds gezegd heb echt stilzitten is het niet heb mijn buren beloofd om deze periode te komen helpen in hun winkel. Ik moet wel aan iedereen denken die nu heel hard moet werken, winkels horeca enz

Luna,
thanks voor de complimentjes maar het gaat even moeilijk heb moeite om van de chocola te blijven vooral 's avonds, maar ik ga me herpakken hoor. Wil tegen de zomer op mijn verjaardag op mijn echte streef zijn van 72- 70 kg of toch héél dicht ertegen is geen noodzaak maar een doel.

Hinke,
bedankt voor je groetjes hopelijk is het voor jou ook een rustig en gezellig week end

Ben vandaag met de KKjes naar De Samson en Geert kerstshow geweest. We hadden mooie zitjes op de eerste rij op het balkon. bij inbegrepen in de tickets was een bezoek aan de zoo van Antwerpen wat we dan ook eerst gedaan hebben. We zijn dus deze morgen om negen uur vertrokken en waren tegen zes uur 's avonds terug ze waren héél moe maar tevreden

Voor iedereen hier een gezellige, gelukkige en gezonde jaar einde en begin van een nog positiever nieuw jaar voor Jullie en Jullie dierbaren. Groetjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 22:19    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel opa Frank voor jou hetzelfde terug. Erg blij
Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.
En ja volgend jaar gaan we proberen om op ons streefgewicht te komen hé?

Welterusten doe de groetjes ook aan je vrouw liefs Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 22:35    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat een heerlijke dag zal dat geweest zijn, opa Frank! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 22:47    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hinke,
natuurlijk gaan we het volgend jaar halen, daar doen we het voor niet? Hoe gaat het verder met jou en je gezondheid hopelijk gaat alles naar wens en heb je geen pijn of last meer.
Mathilde,
inderdaad een fijne dag, ik kan er echt van genieten van zo'n dagje met de KKjes. En ze waren zo braaf als engeltjes, moet wel ogen op je rug hebben en alles in 't oog houden en vooral héél rustig blijven onder alle omstandighede, maar ja dat heb ik met jaren geleerd op het werk heb daar 20 collega's die ik aan het werk moet houden en die gedragen zich soms nog erger dan kleine kinderen;
Groetjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 23:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lachen Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2008 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Smefra schreef:
ik kan er echt van genieten van zo'n dagje met de KKjes. En ze waren zo braaf als engeltjes, moet wel ogen op je rug hebben en alles in 't oog houden en vooral héél rustig blijven onder alle omstandighede, maar ja dat heb ik met jaren geleerd op het werk heb daar 20 collega's die ik aan het werk moet houden en die gedragen zich soms nog erger dan kleine kinderen;

Dag opa Frank,
Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad met je kleinkinderen. Ik moest lachen om wat je over je collega's schreef: dat die zich soms nog erger gedragen dan kleine kinderen. Dat herken ik wel - ik heb af en toe met studenten gewerkt en ik heb wel eens tegen ze verzucht dat ik helemaal geen zin had om politie-agent te moeten spelen en hen als kleuters te behandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 dec 2008 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Smefra schreef:

Wil tegen de zomer op mijn verjaardag op mijn echte streef zijn van 72- 70 kg of toch héél dicht ertegen is geen noodzaak maar een doel.

Stel je voor, opa Frank, dan heb je jezelf gehalveerd!! (Als ik kijk naar je begingewicht hier).

Ik kan je vertellen: de betere helft is overgebleven! Lachen

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 dec 2008 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 57 van 100