Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Jeetje opa Frank Geschokt . Denk je wel een beetje om jezelf?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 dec 2008 23:35    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Bedankt lieve dames voor jullie bezorgdheid en goede raad heb gisteren voor de eerste keer terug een uurtje kunnen sporten deed me echt goed was wel verwonderd dat het nog zo goed ging op de crosstrainer zolang het 's nachts rond het vriespunt is ga ik met het openbaar vervoer vandaag om negen uur begonnen is wel weer laat geworden, morgen moet ik tegen zeven uur op het werk zijn maar zal toch proberen om wat vroeger te stoppen, van 8 tot 11 hebben we eindejaars ontbijt op het werk daarna ga ik een uurtje naar de fitness na de middag checken of er geen losse eindjes zijn met bestellingen bij de aankoopdienst. Vanaf de 19de 's avonds ben ik thuis tot en met de 4de januari, maar jij daar ik niet kan stil zitten heb ik de mijn buren beloofd om in die drukke periode te helpen in de winkel.
Fabiooltje,Hinke, Helma en Mathilde bedankt nog eens voor jullie berichtjes
Hopelijk loopt bij jullie alles zoals je het wenst
Groetjes en knuffels Opa frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 12 dec 2008 1:32    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

ja, met mij gaat het goed hoor, op allerlei fronten. Bijvoorbeeld mijn gewicht Applaus (applausje voor mezelf )
Fijn dat het vanaf nu weer wat rustiger kan. En ook al ben je thuis aan het werk in die winkel, dat is dan toch heel ander werk dan wat je normaal doet; dat is wel interessant.

Veel plezier met het nieuwjaarsontbijt en met het sporten!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 dec 2008 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Smefra schreef:
hebt voor de moment heel moeilijk om me aan mijn dieet te houden, ik denk dat het door de stress en werkdruk is heb de week voor Libanon op vijf dagen 80 uur gewerkt (met verplaatsingen bij) ook in Libanon was het hectisch maar lag wel voor op mijn schema zodat ik de twee laaste dagen wat gas kon terugnemen Nu heb ik deze week ook al 36 uur gewerkt( op 2 dagen) normaal gezien kan ik het vanaf morgen wat rustiger aan
oen en terug alles strikter plannen en terug echt tijd nemen voor mijn maaltijden en mijn tussendoortjes (fruit) en terug beginnen te sporten.

Dag Opa Frank,
Volgens mij zou niemand zich nog goed aan zijn dieet kunnen houden met dit soort werktijden! Ik hoop dat de ergste drukte voorbij is nu de deadline voor de prijsaanvragen weer achter je ligt.
Geef de moed niet op, je bent al zo veel afgevallen dat ik er alle vertrouwen in heb dat het wel weer goed komt als je niet meer zo veel hoeft over te werken!

Dank je wel trouwens voor je reactie op mijn weblog. Ik heb alleen de "naam" Hetlukt uit je berichtje weggehaald - niet iedereen die mijn weblog zal lezen weet van het bestaan van Hetlukt en dit forum en dat hou ik liever zo. Ik heb bijvoorbeeld eens een beginnetje gemaakt met een verhaaltje over een familiebijeenkomst - maar dat ligt te gevoelig om op mijn weblog te plaatsen. Als ik het ooit afmaak, dan kan ik het hier tenminste nog wel kwijt Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 dec 2008 10:24    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Als ik naar het aantal kilo kijk dat jij afgevallen bent dan dwingt dat wel respect af hoor tjonge, tjonge.

Met mij gaat het ook goed al val ik even niet af. Ben aan het uitproberen of het soms van de wijn komt die ik in het weekend drink en soms begint mijn weekend al op donderdag en soms (ook)is de fles op maandag nog niet leeg Rollende ogen

Tja 1 glas is al 123 kcal en dat maal 2 Rollende ogen maar goed ben mijn leven aan het beteren Erg blij

Wil je een rustig en een fijn wensen gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 dec 2008 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 dec 2008 0:04    

Reageer met quote

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 1:29    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Fabiooltje,

blij dat alles goed gaat met je, ja jou gewichtverlies is fantastisch als je naar je grafiekje kijkt gaat ie als een sneltrein naar beneden je mag terecht trots zijn op jezelf vanmij ook veel Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Het lukt,
sorry dat ik je naam op je weblog heb gebruikt wist het echt niet dat dat niet mocht.Maar ik blijf erbij je bonkje verhalen zijn gewoon fantastisch, leest lekker en is of je erzelf bij bent

Hinke,
ben echt blij voor jou dat het goed gaat met je en dat al die gezondheids perikelen voorbij zijn (of in ieder geval toch minder) ja een wijntje kan zo leker zijn alleen niet overdrijven of kompenseren met te sporten (stevige wandeling, of ...) wist wel niet dat één glaasje wijn zoveel Kcal zijn maar 35 minuten op de crosstrainer zijn bijna 200kcal dus je kan ze snel er terug af werken. Dus je kan toch lekker van een wijntje genieten als je ervoor of erna wat sport en heb je dus tweemaal winst.

Helma,
bedankt voor je groetjes, jij bent ook steeds laat op niet. Staan de moto's klaar voor de trips ik denk het wel. Lijkt me heel gezellig en een goed idee om de trips elk op eigen tempo te doen en 's avonds bijeenkomen. Amuseer jullie.

Ideren groetjes en knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 2:50    

Reageer met quote

Slaap lekker.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 2:55    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo sporten als jij doet zal me niet lukken opa Frank, daarom moet ik met eten ook zo oppassen Rollende ogen Lach Maar goed ik heb het hele weekend nog geen glas op dus het gaat goed wat dat betreft. En och als ik op mijn gewicht ben dan mag het weer enne straks met Kerst en Oud en Nieuw. Moet kunnen het moet leuk blijven tenslotte.

Fijne avond hé en een heel rustig weekje qua werk gewenst Lachen tot de volgende keer, fijne avond en gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 20:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 54 van 100